Shit! har lige testet positiv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

LinLin

Kongmulle skriver:

Ja det er jo lidt svært at vide hvad man skal skrive så,men sender en

det kan jeg godt forstå - havde bare brug for et sted at komme ud med det (selvom jeg ville have ønsket jeg lige havde husket at trykke "anonym".knappen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Bavianis

DAs mor skriver:

Helt vildt forfærdelig situation

Jeg ved det virkeligt ikke... Og har ingen anelse om hvor lang tid jeg har til at tage en beslutning

LIGE MEGET hvad du beslutter - så er det den rigtige beslutning for dig!!!!

Hvad andre tror, mener og synes kan du ikke tage dig af.

Jeg ved at du er en super mor og en ansvarsfuld kvinde, og du har jo taget p-pillerne, så man kan ikke lige sige at det er planlagt eller pga sjusk!

Snak med din kæreste, og vurdér hvordan du har det indeni dig (og det var ikke en joke).

Anmeld

1. marts 2011

LinLin

Anaglad skriver:

Hej..

Mit råd vil være tag den med ro i første omgang. Tag ingen beslutninger før du er faldet til ro. Få en snak med kæresten og få lige verificeret hos lægen, at du ER gravid...

Hvis du er det må I så snakke jer frem til, om I kan gå med til abort eller, om I må tage den næste med.

Personligt ville jeg nok aldrig kunne få foretaget en abort.. Så hvis "uheldet" var ude ville jeg nok få barnet..

Håber du finder en løsning.

Har heller ikke tænkt mig at tage beslutningen i dag... Kan heller ikke lige umiddelbart forestille abort - men Adam er altså kun 5 mdr! Og jeg har taget p-piller så det var absolut ikke meningen det her!

Anmeld

1. marts 2011

CiSo

Åh åhh en smule vildt...  

Jeg ved heller ikke rigtig hvad jeg skal sige.. Men du får lige et kæmpe ! Jeg håber du får taget den rigtige beslutning..

Anmeld

1. marts 2011

sweet

Bavianis skriver:

Jeg ved at du er en super mor og en ansvarsfuld kvinde, og du har jo taget p-pillerne, så man kan ikke lige sige at det er planlagt eller pga sjusk!

Snak med din kæreste, og vurdér hvordan du har det indeni dig (og det var ikke en joke).

helt enig

Anmeld

1. marts 2011

Anaglad

DAs mor skriver:

Har heller ikke tænkt mig at tage beslutningen i dag... Kan heller ikke lige umiddelbart forestille abort - men Adam er altså kun 5 mdr! Og jeg har taget p-piller så det var absolut ikke meningen det her!

Øv.. håber I finder ud af det... held og lykke!

Anmeld

1. marts 2011

LinLin

Bavianis skriver:

Det var sødt sagt

Men puh.. der skal i hvert fald ikke træffes beslutning lige nu...

Anmeld

1. marts 2011

birthee

Du skal da have et stort kram!!! Hvordan har du det inderst inde i dit hjerte??? Jeg ved godt du skriver at du ikke skulle have flere børn, men det lyder også bare som om du har svært ved en abort???

Anmeld

1. marts 2011

LinLin

birthee skriver:

Du skal da have et stort kram!!! Hvordan har du det inderst inde i dit hjerte??? Jeg ved godt du skriver at du ikke skulle have flere børn, men det lyder også bare som om du har svært ved en abort???

Det har jeg også! Jeg har haft en MA/SA hvor det "sidste" skulle ud ved hjælp af en stikpille. Det var SÅ forfærdligt!

Anmeld

1. marts 2011

132319

Pyha, sikke noget 

Ammer du ikke, siden du tager p-piller?

Jeg har selv en lille fra september sidste år og havde uden tvivl valgt en abort!

Hvad siger din mand/kæreste?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.