Hvor meget har i at leve for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

ekzunz

Anonym skriver:

Måske du skulle lade være med at blande dig i andres samtaler

Tit, det er heldigvis ikkke hver måned, og vi er da ikke døde af det endnu!

Altså du skriver et indlæg på baby. Hvis du vil føre en privat samtale må du skrive et brev!

Så nej - jeg vil ikke lade være med at blande mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Janni.

Carina1977 skriver:

Hehe jeg troede til at starte med at tråden var et spørgsmål omkring, hvad man havde at leve for.....altså om livet generelt

Der kan man jo se hvor forskellige vi er som mennesker 

Jeg har det sådan - at penge er ikke alt, selvfølgelig kan man ikke leve uden, men overleve skal vi da nok - selv hvis pengene er små en måned. 

Anmeld

28. februar 2011

mika.F

altså, vi er to voksne, hvor af jeg er gravid, og så har vi en ti årig i nogle weekender, og vi har ca 1500-2000,- at leve for om måneden, når alt er betalt... altså, når jeg er heldig og får min kontanthjælp, ellers er vi 7000,- i minus! :/

Anmeld

28. februar 2011

sweet

tror også tit man sætter sit forbrug atomatisk efter hvad man har til rådighed om mdr.. men når man begge pludselig begge står uden job så kan man da godt mærke en stor forslek på hvad man havde før og hvad man har nu men så må man jo sætte indkøbene der efter og sørger for at bruge penge de rigtige steder...

Anmeld

28. februar 2011

Kay

tja... denne md. er det ik meget... fordi jeg lige er færdiguddannet 1 feb, og først har kunne få job 1 marst... derfor er der kun 2000 kr. til mad, og tæj og toilet sager og alting.... og vi skal enda til mine forældres sølvbryllup og ja... har sku ik lige fået sparet op på skidtet (det er svært når man er på su)...

men og hvad vi får i fremtiden har jeg ikke 100% styr på nu... men nok til der ryger en del på opsparingen regner jeg med

Anmeld

28. februar 2011

SHERO

Jeg har ca. 3000 kr til rådighed om måneden, og det er sgu svært at få til at slå til, især fordi jeg fortiden bruger ca 900 kr på fysioteapeuten...  Så er der 2100 til buskort, mad, bleer, tøj osv.. + børnefamilie ydelsen, men den er mere eller mindre brugt på forhånd det næste halve år på klapvogn og autostol...

Får det da til at køre rundt, for det SKAL jeg, nægter at få SU-lån, så skal klare mig for hvad jeg har, for dyrt ikke at gøre det...

Anmeld

28. februar 2011

blomst84

Vi har hver 3500 i "lommepenge" altså når alle regninger og mad er betalt så kan vi selv bestemme hvad vores lommepenge skal gå til..

Anmeld

28. februar 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ja, hvor meget har i at leve for hver måned?

Er nysgerrig af den årsag, jeg selv føler vi ikke har særlig meget at leve for, men heller ikke lidt, og alligvel er der tit vi står de sidste 4 dage i måneden uden penge.
Jeg ved godt at vi til tider kan bruge dem forkert, men det selvfølgelig ikke hver måned det sker.

Denne måned har vi knap 9000,- at leve for, det skal dække mad, bleer, tøj osv til 2 voksne og 2 børn, synes i det er meget normalt, eller? hmm.

1000kr. i denne måned... Godt vi har benzinkort...

Anmeld

28. februar 2011

kamtok

Buito skriver:

Sjovt nok - eller nej det er måske bare mig..... Men da jeg læste overskriften på tråden "Hvor meget har i at leve for?" så tænkte jeg overhovedet ikke på penge eller materielle goder 

Jeg tænkte straks på vores kommende søn, min dejlige kæreste, vores hunde, min famile og venner osv osv... Alle de ting i hverdagen som gør livet værd at leve 

Undskyld jeg lige afbrød trådens emne med dette indslag 

Jeg gjorde præcis det samme

Anmeld

28. februar 2011

mor-til-vanessa

Carina1977 skriver:

Haha kan høre det er mig der er underlig  

Så glem det jeg skrev

jeg synes bestemt ikke du er underlig.

synes også det er vildt man ikke kan få 9000 kr til at række. hvis jeg havde 9000 så ville jeg helt bestemt være rig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.