Dumme.... kat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

kbm1

øhhh er jeg den eneste der kun sidder oppe for at høre hvordan det gik med den bette fyr???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Kongmulle

Anonym skriver:

nøj hvor er vores nye kat på 5 år tarveligt. Vi har haft ham i en måned nu og der har ikke været nogen problemer overhovedet udover at han er lidt tynd. Nå men min kæreste vil så sige dav til ham fordi han faktisk ligger, og lægger op til at han skal nusses, kæresten aer ham så i få sekunder, også tager fanden ved katten, han angriber min kæreste og han får smadret sin arm fuldstændig, han jager katten ned fra sofaen i forskrækkelse, og 50 sek. efter så stinker der STYGT inde i stuen. Jeg henter en lygte, men vidste godt hvad der ventede mig, for det var ikke bare en lille prut. nej nej... han havde skidt halvdelen af sin egen vægt ud under sofaen på alle vores ledninger! nej hvor blev jeg tosset, og fik den klammeste kvalme øv altså. Katten var spurtet ud på vores toilet hvor hans kattebakke os er, og han gemte sig bag vores toliet. gik ud til ham bagefter og forsøgte at få kontakt men han flakkede bare rundt med hovedet, hans øjne var ikke lige overhovedet de sad nærmest i hvert sit hjørne. Nå men han løber så ind i soveværelset og lægger sig i sengen, jeg lader ham ligge, og bagefter da jeg kom ind igen stod han og pissede i vores nyvaskede seng - og det var ikke bare en smule. nej nej det var hele dagens vand resion og mere til !!! neeeeeeej hvor blev jeg igen sur, så i vrede tog jeg ham i nakkeskindet (gør jeg normalt ikke da jeg hader at skulle gøre det), nå men jeg gik så ud på toilettet med ham og lukkede ham simpelthen inde.. derude... Nu lægger han i sin kattebakke og vil ikke rokke sig ud af stedet..

Nogen som har nogen idéer til hvad jeg kan gøre? min svigermor siger at vi skal ignorere ham indtil han selv kommer til os... men det er bare svært når jeg ved at der er et eller andet med ham - ved bare ikke hvad. ved bare at hvis han stadig lægger i kattebakken senere, så ryger han til dyrlægen! søndag eller ej!

Hvor er det synd for katten. Den lyder til at være mega stresset og klart have et sygdomsproblem eller et psykisk problem.

Jeg syntes du skal tage den til dyrlæge, ingen tvivl der.

og så husk at følge op på om din kæreste er stivkrampe dækket.

Anmeld

27. februar 2011

CamillaValby

kbm1 skriver:

øhhh er jeg den eneste der kun sidder oppe for at høre hvordan det gik med den bette fyr???

Nope Jeg sidder også oppe for at vente på svar, også skal jeg sove bagefter

Anmeld

27. februar 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
CamillaValby skriver:

Nope Jeg sidder også oppe for at vente på svar, også skal jeg sove bagefter

sidder også oppe og venter...

Anmeld

28. februar 2011

DLM

Saphiira skriver:

sidder også oppe og venter...

noget nyt?

Anmeld

28. februar 2011

Steph_Laurits

Endnu ingen opdate??

Hvordan gik det ved dyrlægen???

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej folkens beklager jeg ikke har skrevet, men min telefon gik død for strøm så ku ikke komme på, har siddet på dyrehospitalet hele natten og ventet på svar. Og det eneste de kan gi mig lige nu og her er at min kat er enormt stresset og har noget med hjernen for de kan heller ikke få kontakt til ham, så han ligger lige nu til obseration og så får jeg senere idag svar hvis de kan finde noget, men umiddelbart må jeg ikke få ham med hjem forløbig

jeg sidder på de sidste nerver nu og tænker hvad jeg skal gøre hvis det viser sig at være noget slemt. for enten står det på medicinsk behandling - som sikkert vil blive hele livet og gøre at han ikke kan gøre som han plejer, og ellers en aflivning så han ikke skal kæmpe mere... står og har lysten til det første da han er sådan en dejlig kat og at jeg virkelig ikke har lyst til at miste ham

Beklager igen at jeg ikke har fået skrevet.

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

noget nyt?

Hej folkens beklager jeg ikke har skrevet, men min telefon gik død for strøm så ku ikke komme på, har siddet på dyrehospitalet hele natten og ventet på svar. Og det eneste de kan gi mig lige nu og her er at min kat er enormt stresset og har noget med hjernen for de kan heller ikke få kontakt til ham, så han ligger lige nu til obseration og så får jeg senere idag svar hvis de kan finde noget, men umiddelbart må jeg ikke få ham med hjem forløbig

jeg sidder på de sidste nerver nu og tænker hvad jeg skal gøre hvis det viser sig at være noget slemt. for enten står det på medicinsk behandling - som sikkert vil blive hele livet og gøre at han ikke kan gøre som han plejer, og ellers en aflivning så han ikke skal kæmpe mere... står og har lysten til det første da han er sådan en dejlig kat og at jeg virkelig ikke har lyst til at miste ham

Beklager igen at jeg ikke har fået skrevet.

Anmeld

28. februar 2011

CamillaValby

åhh lille pus.

Jeg ville også klart vælge det første du skriver, jeg har 4 katte og jeg ville slet ikke tøve.

Men håber dog bare at det er stress

Det er desværre meget stressende for en kat at flytte hjem, også oveni til fremmede mennesker.

Håber at du snart får en update

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

åhh lille pus.

Jeg ville også klart vælge det første du skriver, jeg har 4 katte og jeg ville slet ikke tøve.

Men håber dog bare at det er stress

Det er desværre meget stressende for en kat at flytte hjem, også oveni til fremmede mennesker.

Håber at du snart får en update

Ja lige præcis, desværre kommer det hele bare meget pludseligt, vi fik ham for en måned siden og der har virkelig ikke været nogen problemer før nu, han er helt "vild" lige pludselig, vi kan slet ikke røre ved ham overhovedet min bette dreng har ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.