Dumme.... kat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Anonym trådstarter

kbm1 skriver:

ej hvor øv med jeres nye misser...

men for mig lyder det som om den er syg!!! når en kats øjne ser sådan ud er det som regel altid sygdom eller feber... og når den så samtidig skider og pisser mærkelige steder..

kunne jo være at den havde ondt lige der hvor din kæreste nussede den??

kan jo godt være den bare havde et moment of crasyness..... men jeg har haft katte hele livet og ville køre til dyrlægen hvis det var mig...

men håber da at i får den søde kat igen..

ja det kan godt være men for ikke andet end en lille 1½  time siden kunne vi nusse ham på hovedet uden problemer så det kommer som et chok for os at han er sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

kbm1

åhh hvordan har han det nu???

Anmeld

27. februar 2011

tazz

Det lille pus

Det lyder som om han er ret syg. Hvis han nu havde gjort det fra starten, så kunne det være fordi han skulle gøre oprør over flytningen, men som du beskriver det, så lyder han ikke rask. Det kan jo desværre godt gå rigtig stærkt med de små kræ.

hvis han ikke har det bedre i morgen, så må han nok lige forbi dyrlægen med ham.

God bedring med ham. Håber at han har det bedre i morgen

Anmeld

27. februar 2011

B&J

Anonym skriver:

jamen min kæreste nussede ham på hovedet hvor der normalt ikke er nogen problemer, han har altid gået i kattebakken og han kommer selv når han vil snakke, vi har aldrig gået til ham da jeg ved at det godt kan virke skræmmende for dem

okay men måske blev katten helt vildt fordi den ja ved ikke blev bange eller noget må der jo være galt ellers ville den aldrig gøre sådan noget over for jer...

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

godt nok..... så er det jo slået fast... den gør det helt sikkert ikke for at være modbydelig jo...

det ved jeg men som skrevet til de andre, så kommer det som et chok for alle i familien her da der ikke har været nogen problemer med ham tidligere.

Anmeld

27. februar 2011

grinny

Ja det ville være meget rart at se om han havde fejlet noget før. Det er svært at bedømme ud fra en måned

Anmeld

27. februar 2011

SD21

Ej, nu må i da holde op altså ! Hun skriver jo ikke at hun hader katten eller lign - hun er jo faktisk bekymret !! Jeg var sq også blevet sur! Også selvom jeg godt vidste at den havde dårlig mave, så var jeg altså stadig blevet pisse irriteret !

Fandt du ud af hvad der var galt med katten ?

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

tazz skriver:

Det lille pus

Det lyder som om han er ret syg. Hvis han nu havde gjort det fra starten, så kunne det være fordi han skulle gøre oprør over flytningen, men som du beskriver det, så lyder han ikke rask. Det kan jo desværre godt gå rigtig stærkt med de små kræ.

hvis han ikke har det bedre i morgen, så må han nok lige forbi dyrlægen med ham.

God bedring med ham. Håber at han har det bedre i morgen

jeg sidder allerede i bilen på vej til dyrlægen, han skal tjekkes med det samme vil ikke miste flere dyr nu på så få måneder.. og slet ikke ham <3 selvom vi kun har haft ham i en måned så betyder han allerede super meget for mig

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Ej, nu må i da holde op altså ! Hun skriver jo ikke at hun hader katten eller lign - hun er jo faktisk bekymret !! Jeg var sq også blevet sur! Også selvom jeg godt vidste at den havde dårlig mave, så var jeg altså stadig blevet pisse irriteret !

Fandt du ud af hvad der var galt med katten ?

er på vej til dyrlægen nu med ham, han jamre sig godt og grundigt så håber virkelig ikke der er noget med ham

Anmeld

27. februar 2011

tazz

Anonym skriver:

jeg sidder allerede i bilen på vej til dyrlægen, han skal tjekkes med det samme vil ikke miste flere dyr nu på så få måneder.. og slet ikke ham <3 selvom vi kun har haft ham i en måned så betyder han allerede super meget for mig

Det var godt. Krydser for at det er noget som kan kureres, man binder sig jo til de små pus Kunne slet ikke undvære mine to, selvom min hunkat har svag mave og kaster op i tide og utide (og ja, det er meeega irriterende!!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.