Dumme.... kat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Det var da en underlig opførelse, især når han ikke plejer at være sådan. 

Men vil bare lige sige hvis han er blevet taget ud på toilettet hvor kattebakken står og blevet lukket inde kan han godt få problemer med stedet efterfølgenede fordi det kan være han ser stedet som noget negativt.  

lukkede ham inde i 2 sek, han ligger stadig derude, han vil ik rokke sig :s lukkede ham lige inde der fordi han løb rundt og kartede nærmest op af væggene og alt muligt så for at vi ku få fjernet vores senge tøj o.lign måtte vi lukke ham ind :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

ej hvorfor misforstår i  mig på den måde! det jo ikke ment i en ond ting

måske fordi indlægget hedder dumme kat

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Den har uden tvivl ondt - der er noget galt med katten - det er jeg ret sikker på .... Håber dyrlægen kan finde ud af det ...

håber jeg også .. det kommer som et chok for os at han reagere sådan når der intet har været i vejen med ham hele dagen han har virkelig ville blive kælet på og bare ligget og hygget og så kommer det så pludseligt

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

måske fordi indlægget hedder dumme kat

Jamen i må da meget undskylde at jeg bliver lidt sur over at han gør det ! og er totalt fortvivlet og alt muligt! jeg skrev ikke det her for at blive rakket ned på, men for at høre om der er nogen som har prøvet det før og evt kunne komme med nogen evt grunde til at han gør det så pludseligT! det var fanm ikke for at genere nogen overhovedet

Anmeld

27. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Jamen i må da meget undskylde at jeg bliver lidt sur over at han gør det ! og er totalt fortvivlet og alt muligt! jeg skrev ikke det her for at blive rakket ned på, men for at høre om der er nogen som har prøvet det før og evt kunne komme med nogen evt grunde til at han gør det så pludseligT! det var fanm ikke for at genere nogen overhovedet

godt nok..... så er det jo slået fast... den gør det helt sikkert ikke for at være modbydelig jo...

Anmeld

27. februar 2011

grinny

Anonym skriver:

lukkede ham inde i 2 sek, han ligger stadig derude, han vil ik rokke sig :s lukkede ham lige inde der fordi han løb rundt og kartede nærmest op af væggene og alt muligt så for at vi ku få fjernet vores senge tøj o.lign måtte vi lukke ham ind :s

Nå okay, troede det var længere tid jeg misforstod det, det må du undskylde

Men så burde der ikke været noget problem med stedet, han er nok bare fornærmet siden han ikke vil rokke sig

Anmeld

27. februar 2011

kbm1

ej hvor øv med jeres nye misser...

men for mig lyder det som om den er syg!!! når en kats øjne ser sådan ud er det som regel altid sygdom eller feber... og når den så samtidig skider og pisser mærkelige steder..

kunne jo være at den havde ondt lige der hvor din kæreste nussede den??

kan jo godt være den bare havde et moment of crasyness..... men jeg har haft katte hele livet og ville køre til dyrlægen hvis det var mig...

men håber da at i får den søde kat igen..

Anmeld

27. februar 2011

B&J

katten skal jo stadig lige finde sig til rette hos jer også der er kun gået en månede nogle katte har behov for ro og kommer til en når tiden er...

og det med den hoppede på ham rørte han ved bene eller maven nogle katter kan finde på af blive meget sur når man gør det og det er et sted de ikke kan lig men det med tynd mave ville jeg klart tage til dyrlægen med

og håber snart den har det godt igen og i kan finde ro omkring den

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Nå okay, troede det var længere tid jeg misforstod det, det må du undskylde

Men så burde der ikke været noget problem med stedet, han er nok bare fornærmet siden han ikke vil rokke sig

det er skam helt iorden ville os ønske jeg havde haft ham i alle de år.. og det ærger mig at jeg ikke kan få fat i tidligere ejer så jeg kunne få nogen flere papir oplysninger! for de jeg har fået er ikke nok

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

katten skal jo stadig lige finde sig til rette hos jer også der er kun gået en månede nogle katte har behov for ro og kommer til en når tiden er...

og det med den hoppede på ham rørte han ved bene eller maven nogle katter kan finde på af blive meget sur når man gør det og det er et sted de ikke kan lig men det med tynd mave ville jeg klart tage til dyrlægen med

og håber snart den har det godt igen og i kan finde ro omkring den

jamen min kæreste nussede ham på hovedet hvor der normalt ikke er nogen problemer, han har altid gået i kattebakken og han kommer selv når han vil snakke, vi har aldrig gået til ham da jeg ved at det godt kan virke skræmmende for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.