Dumme.... kat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Anonym trådstarter

kbm1 skriver:

åhh hvordan har han det nu???

han ligger i sin transport kasse og jamre sig og ja kan slet ik holde det ud sys der er SUPER langt til dyrlægen selvom der kun er 3km

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Anonym trådstarter

tazz skriver:

Det var godt. Krydser for at det er noget som kan kureres, man binder sig jo til de små pus Kunne slet ikke undvære mine to, selvom min hunkat har svag mave og kaster op i tide og utide (og ja, det er meeega irriterende!!)

årh det heller ikke godt, og du har helt ret man knytter sig til de små <3

Anmeld

27. februar 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg håber, I finder ud af, hvad der er galt med misseren..

Mange tanker herfra...

En rigtig god ting, når du køber kat (kan høre, du har lidt problemer med at få fat i ejeren):

Det bedste man "egentlig" kan gøre er at få en kat hos en opdrætter.

Ja, katten er dyrere, men en kat til 50 kr. vil komme op på samme pris, hvis man vil katten det bedste. Neutralisering, chip, vaccine osv.

Jeg har selv købt hos opdrætter, og jeg synes, det er rigtig rart at man kender HELE sygehistorien. Derved får man også en stamtavle, så man kender generne på den.

Men det er også en smagssag om man vil købe hos opdrætter eller ej.

alt i alt håber jeg virkelig på din lille mis ikke er alvorlig syg..

Jeg har selv mistet en missetat, så jeg tænker på dig!!

Anmeld

27. februar 2011

SD21

Anonym skriver:

er på vej til dyrlægen nu med ham, han jamre sig godt og grundigt så håber virkelig ikke der er noget med ham

Årh okay :/  for at det er noget der er hurtigt at behandle ! Håber vi hører en update !

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Jeg håber, I finder ud af, hvad der er galt med misseren..

Mange tanker herfra...

En rigtig god ting, når du køber kat (kan høre, du har lidt problemer med at få fat i ejeren):

Det bedste man "egentlig" kan gøre er at få en kat hos en opdrætter.

Ja, katten er dyrere, men en kat til 50 kr. vil komme op på samme pris, hvis man vil katten det bedste. Neutralisering, chip, vaccine osv.

Jeg har selv købt hos opdrætter, og jeg synes, det er rigtig rart at man kender HELE sygehistorien. Derved får man også en stamtavle, så man kender generne på den.

Men det er også en smagssag om man vil købe hos opdrætter eller ej.

alt i alt håber jeg virkelig på din lille mis ikke er alvorlig syg..

Jeg har selv mistet en missetat, så jeg tænker på dig!!

har altid selv købt via opdrætter, især norsk skovkat og maine coon katte har jeg købt via opdrætter, ham her er en norsk skovkat-huskat blanding, og tænkte at denne gang ville jeg prøve noget nyt, og efter vi måtte sige farvel til vores elskede hund i december måned, så måtte vi få en kat - det har jeg længe ønsket mig nemlig..

Anmeld

27. februar 2011

kbm1

pøj pøj med ham bette mis.. har selv prøvet at have en killing til dyrlæge i en weekend... der også pissede og sked alle vegne lige pludseligt...

håber han er okay...

Anmeld

27. februar 2011

Steph_Laurits

Årh håber ikke den fejler noget

Venter virkelig med "spændning" (det er jo ikke spændende, men trist. Misforstå mig ikke) på en opdatering!

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

kbm1 skriver:

pøj pøj med ham bette mis.. har selv prøvet at have en killing til dyrlæge i en weekend... der også pissede og sked alle vegne lige pludseligt...

håber han er okay...

Hvad fandt de ud af så ? bare for at være nysgerrig !

håber os han blir ok igen ... sidder inden hos dyrlægen så svare først bagefter

Anmeld

27. februar 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

har altid selv købt via opdrætter, især norsk skovkat og maine coon katte har jeg købt via opdrætter, ham her er en norsk skovkat-huskat blanding, og tænkte at denne gang ville jeg prøve noget nyt, og efter vi måtte sige farvel til vores elskede hund i december måned, så måtte vi få en kat - det har jeg længe ønsket mig nemlig..

Jeg ...

Jeg er selv begyndt at købe ved opdrættere....

Jeg håber virkelig det ikke er noget alvorligt

Anmeld

27. februar 2011

kbm1

jamen det var katte syge.. den overlevede desværre ikke den var kun tolv uger gammel og jeg havde lige fået den to dage inden;(

men kattekillinger er meget sarte over for den slags voksne katte kan meget bedre stå imod..

så din misser skal nok klare den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.