nøj hvor er vores nye kat på 5 år tarveligt. Vi har haft ham i en måned nu og der har ikke været nogen problemer overhovedet udover at han er lidt tynd. Nå men min kæreste vil så sige dav til ham fordi han faktisk ligger, og lægger op til at han skal nusses, kæresten aer ham så i få sekunder, også tager fanden ved katten, han angriber min kæreste og han får smadret sin arm fuldstændig, han jager katten ned fra sofaen i forskrækkelse, og 50 sek. efter så stinker der STYGT inde i stuen. Jeg henter en lygte, men vidste godt hvad der ventede mig, for det var ikke bare en lille prut. nej nej... han havde skidt halvdelen af sin egen vægt ud under sofaen på alle vores ledninger! nej hvor blev jeg tosset, og fik den klammeste kvalme øv altså. Katten var spurtet ud på vores toilet hvor hans kattebakke os er, og han gemte sig bag vores toliet. gik ud til ham bagefter og forsøgte at få kontakt men han flakkede bare rundt med hovedet, hans øjne var ikke lige overhovedet de sad nærmest i hvert sit hjørne. Nå men han løber så ind i soveværelset og lægger sig i sengen, jeg lader ham ligge, og bagefter da jeg kom ind igen stod han og pissede i vores nyvaskede seng - og det var ikke bare en smule. nej nej det var hele dagens vand resion og mere til !!! neeeeeeej hvor blev jeg igen sur, så i vrede tog jeg ham i nakkeskindet (gør jeg normalt ikke da jeg hader at skulle gøre det), nå men jeg gik så ud på toilettet med ham og lukkede ham simpelthen inde.. derude... Nu lægger han i sin kattebakke og vil ikke rokke sig ud af stedet..
Nogen som har nogen idéer til hvad jeg kan gøre? min svigermor siger at vi skal ignorere ham indtil han selv kommer til os... men det er bare svært når jeg ved at der er et eller andet med ham - ved bare ikke hvad. ved bare at hvis han stadig lægger i kattebakken senere, så ryger han til dyrlægen! søndag eller ej! 
Anmeld