Dumme.... kat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.653 visninger
64 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Anonym trådstarter

nøj hvor er vores nye kat på 5 år tarveligt. Vi har haft ham i en måned nu og der har ikke været nogen problemer overhovedet udover at han er lidt tynd. Nå men min kæreste vil så sige dav til ham fordi han faktisk ligger, og lægger op til at han skal nusses, kæresten aer ham så i få sekunder, også tager fanden ved katten, han angriber min kæreste og han får smadret sin arm fuldstændig, han jager katten ned fra sofaen i forskrækkelse, og 50 sek. efter så stinker der STYGT inde i stuen. Jeg henter en lygte, men vidste godt hvad der ventede mig, for det var ikke bare en lille prut. nej nej... han havde skidt halvdelen af sin egen vægt ud under sofaen på alle vores ledninger! nej hvor blev jeg tosset, og fik den klammeste kvalme øv altså. Katten var spurtet ud på vores toilet hvor hans kattebakke os er, og han gemte sig bag vores toliet. gik ud til ham bagefter og forsøgte at få kontakt men han flakkede bare rundt med hovedet, hans øjne var ikke lige overhovedet de sad nærmest i hvert sit hjørne. Nå men han løber så ind i soveværelset og lægger sig i sengen, jeg lader ham ligge, og bagefter da jeg kom ind igen stod han og pissede i vores nyvaskede seng - og det var ikke bare en smule. nej nej det var hele dagens vand resion og mere til !!! neeeeeeej hvor blev jeg igen sur, så i vrede tog jeg ham i nakkeskindet (gør jeg normalt ikke da jeg hader at skulle gøre det), nå men jeg gik så ud på toilettet med ham og lukkede ham simpelthen inde.. derude... Nu lægger han i sin kattebakke og vil ikke rokke sig ud af stedet..

Nogen som har nogen idéer til hvad jeg kan gøre? min svigermor siger at vi skal ignorere ham indtil han selv kommer til os... men det er bare svært når jeg ved at der er et eller andet med ham - ved bare ikke hvad. ved bare at hvis han stadig lægger i kattebakken senere, så ryger han til dyrlægen! søndag eller ej!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

nøj hvor er vores nye kat på 5 år tarveligt. Vi har haft ham i en måned nu og der har ikke været nogen problemer overhovedet udover at han er lidt tynd. Nå men min kæreste vil så sige dav til ham fordi han faktisk ligger, og lægger op til at han skal nusses, kæresten aer ham så i få sekunder, også tager fanden ved katten, han angriber min kæreste og han får smadret sin arm fuldstændig, han jager katten ned fra sofaen i forskrækkelse, og 50 sek. efter så stinker der STYGT inde i stuen. Jeg henter en lygte, men vidste godt hvad der ventede mig, for det var ikke bare en lille prut. nej nej... han havde skidt halvdelen af sin egen vægt ud under sofaen på alle vores ledninger! nej hvor blev jeg tosset, og fik den klammeste kvalme øv altså. Katten var spurtet ud på vores toilet hvor hans kattebakke os er, og han gemte sig bag vores toliet. gik ud til ham bagefter og forsøgte at få kontakt men han flakkede bare rundt med hovedet, hans øjne var ikke lige overhovedet de sad nærmest i hvert sit hjørne. Nå men han løber så ind i soveværelset og lægger sig i sengen, jeg lader ham ligge, og bagefter da jeg kom ind igen stod han og pissede i vores nyvaskede seng - og det var ikke bare en smule. nej nej det var hele dagens vand resion og mere til !!! neeeeeeej hvor blev jeg igen sur, så i vrede tog jeg ham i nakkeskindet (gør jeg normalt ikke da jeg hader at skulle gøre det), nå men jeg gik så ud på toilettet med ham og lukkede ham simpelthen inde.. derude... Nu lægger han i sin kattebakke og vil ikke rokke sig ud af stedet..

Nogen som har nogen idéer til hvad jeg kan gøre? min svigermor siger at vi skal ignorere ham indtil han selv kommer til os... men det er bare svært når jeg ved at der er et eller andet med ham - ved bare ikke hvad. ved bare at hvis han stadig lægger i kattebakken senere, så ryger han til dyrlægen! søndag eller ej!

øh.... har i overvejet at tage den til en dyrelæge? og tjekke om den er okay?

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

øh.... har i overvejet at tage den til en dyrelæge? og tjekke om den er okay?

har jeg skrevet længere nede at jeg tager ham til dyrlægen søndag eller ej! det ik normalt at han gør sådan, for der har aldrig været problemer med ham.

Anmeld

27. februar 2011

ekzunz

Hvordan kan du skrive den er tarvelig??? Tror du den gør det for at genere jer??? Den må jo være syg, have diarre eller lign.

Anmeld

27. februar 2011

Noneother

Jeg ville osse sige dyrlæge.
Når en kat opføre sig på den måde er det ofte sygdom der ligger bag. -Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad den har lavet de første 5 år inden i fik den, så det er svært at sige helt nøjagtig.

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Hvordan kan du skrive den er tarvelig??? Tror du den gør det for at genere jer??? Den må jo være syg, have diarre eller lign.

ej hvorfor misforstår i  mig på den måde! det jo ikke ment i en ond ting

Anmeld

27. februar 2011

JCS

Tja, har i haft den i 5 år? Lyder som om at der er noget galt. Ville tage til dyrelægen med det samme - og ikke om en uge!

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

JCS skriver:

Tja, har i haft den i 5 år? Lyder som om at der er noget galt. Ville tage til dyrelægen med det samme - og ikke om en uge!

nej vi fik ham for en måned siden, har papir på ham fra dyrlægen omkring vacciner o.lign andet har jeg ikke, og kan ikke komme i kontakt med tidligere ejer overhovedet har prøvet længe nu da jeg gerne vil vide hvor hun ellers har haft dyrlæge for dem han har nu siger de først fik ham for 2 år siden, så de ved ikke engang om han er chippet eller noget! - kan sige så meget at dyrlægen er kontaktet og er på vej ud af døren med ham, havde heller ikke tænkt mig at vente i en uge ! skrev søndag eller ej! er pisse ligeglad med prisen hos en dyrlæge, bare mine dyr har det godt så er jeg glad..

Anmeld

27. februar 2011

grinny

Det var da en underlig opførelse, især når han ikke plejer at være sådan. 

Men vil bare lige sige hvis han er blevet taget ud på toilettet hvor kattebakken står og blevet lukket inde kan han godt få problemer med stedet efterfølgenede fordi det kan være han ser stedet som noget negativt.  

Anmeld

27. februar 2011

Pia.

Den har uden tvivl ondt - der er noget galt med katten - det er jeg ret sikker på .... Håber dyrlægen kan finde ud af det ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.