Sikke noget lort. -Klamydia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Nalle

N&J skriver:

Så vidt jeg har forstået er det Herpes dernede, der eventuelt kan smitte på den måde - IKKE klamydia

Kender en der har fået det på den måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

N&J

Nalle skriver:

Kender en der har fået det på den måde

okey, har bare aldrig hørt om det, som sagt kun med herpes

Anmeld

28. februar 2011

Musen85

Nalle skriver:

Du behøver ikke have sex med folk for at få klamydia, bare lige så du ved det

Klamydia smitter kun ved seksuel kontakt  Man kan ikke blive smittet på andre måder  

Hvordan får man klamydia?
Klamydia overføres ved samleje uden brug af kondom. Klamydia smitter ikke ved kys og heller ikke fra toiletsæder og håndklæder. Desuden kan mødre med klamydia smitte deres børn under fødslen

Linket fra: http://www.patientvejledningen.dk/vejledning/hudsygdomme/klamydia/

Anmeld

28. februar 2011

XXSS

Nalle skriver:

Øh, på et lokums bræt.

Spørg evt. din læge.

Det så ikke nødvendigt da jeg ikke har det  Jeg er bare af en anden mening, men tak for svaret.

Anmeld

28. februar 2011

Mikkel's mor <3

Mutti2B skriver:

det er den sjoveste skrøne jeg længe har hørt. Jeg ved ikke hvordan du går på toilettet, men jeg sidder altså ikke og gnider fjappen på sædet. Og hvis man var en af dem som gjorde så skulle den sidst besøgende ha gjort det samme få sek før. Arrrrgh, den holder ikke

Jamen så spørg dog din læge, da det var min jeg fik det at vide af ! lol

Anmeld

28. februar 2011

Laulund87

Mutti2B skriver:

det er den sjoveste skrøne jeg længe har hørt. Jeg ved ikke hvordan du går på toilettet, men jeg sidder altså ikke og gnider fjappen på sædet. Og hvis man var en af dem som gjorde så skulle den sidst besøgende ha gjort det samme få sek før. Arrrrgh, den holder ikke

Haha nej den holder vist ikke

Anmeld

28. februar 2011

fønix

Anonym skriver:

Ja jeg vælger lige at være anonym..
Jeg har fået konstateret klamydia. Well det har mange. MEN jeg har fast kæreste, og har haft det i 3 år.

For lidt over et år siden fik jeg foretaget en test, pga jeg havde været sammen med en anden, og det havde han også.
Den var så negativ. Han fik ikke lavet en test fordi min var negativ og vi regnede med at hvis jeg ikke havde det så havde han det heller ikke.

Men nu har jeg jo så, over et år efter, fået et positivt resultat. Og er ret meget i vildrede. Kan han godt have haft klamydia allerede dengang, men ikke havde smittet mig på det tidspunkt, eller har han haft et sidespring ? Han siger han ikke har lavet noget, men skal jeg tro ham ?? Jeg har IKKE været ham utro siden.

Din kæreste kan godt have haft det dengang du først blev testet, men at den kun var i hans krop og ikke var gået rigtigt i udbrud for så smitter den ikke endnu og så senere have smittet dig. Så han behøver ikke have været dig utro, men det er helt op til dig hvad du vælger at tro under alle omstændigheder skal i begge i behandling.Håber du finder ud af det

Anmeld

28. februar 2011

Frk. Himmelblå

Emilie2010 skriver:

måske jeg tager fejl.. ved godt det KAN  være farligt.. men mener ikk der er stor risiko for at man f.ekx blir steril af det...

jeg mener bakterien dør efter 1 år

Det ER altid farligt. Især for kvinden, da hun er nogenlunde symptomfri.

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar Kan se der er mange skrøner/ historier om klamydia så tror egentlig det er sundt nok at tage denne debat op engang imellem for at få aflivet evt, skrøner og misforståelser

Anmeld

24. september 2012

Single_Mom

Klamydia går aldrig over af sig selv. Og hvis du ikke havde klamydia dengang er det fordi at han har trådt ved siden af igen. Hvis en kvinder har klamydia og har sex med en mand er det IKKE 100% at han bliver smittet, men hvis en mand med klamydia har sex med en kvinde er der 110% sikkert at hun bliver smittet. Jeg er ked af det på dine vejne. Har oplevet det samme selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.