Sikke noget lort. -Klamydia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

Corn

Emilie2010 skriver:

jeg mener klamydia går i sig selv efter et år

What?!?!!? Det kan derimod gøre dig steril, hvis du går rundt med det ubehandlet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Rockertand

Ja jeg vælger lige at være anonym..
Jeg har fået konstateret klamydia. Well det har mange. MEN jeg har fast kæreste, og har haft det i 3 år.

For lidt over et år siden fik jeg foretaget en test, pga jeg havde været sammen med en anden, og det havde han også.
Den var så negativ. Han fik ikke lavet en test fordi min var negativ og vi regnede med at hvis jeg ikke havde det så havde han det heller ikke.

Men nu har jeg jo så, over et år efter, fået et positivt resultat. Og er ret meget i vildrede. Kan han godt have haft klamydia allerede dengang, men ikke havde smittet mig på det tidspunkt, eller har han haft et sidespring ? Han siger han ikke har lavet noget, men skal jeg tro ham ?? Jeg har IKKE været ham utro siden.

Én af de nuværende brugere herinde har haft en lignende tråd sidste år, den blev vist ret lang, og der kom mange facts i den - hun valgte så at tilgive/tro på sin kæreste, og de er i behandling den dag i dag. Prøv at søge efter den tråd, eller send mig en PB, så giver jeg dig navnet på hende.

Anmeld

26. februar 2011

XXSS

Emilie2010 skriver:

måske jeg tager fejl.. ved godt det KAN  være farligt.. men mener ikk der er stor risiko for at man f.ekx blir steril af det...

jeg mener bakterien dør efter 1 år

Såvidt jeg kan læse mig til er det hvis 2 år, hvilket jeg aldrig har hørt før..

http://www.sexlinien.dk/Default.aspx?ID=2193&CustItem=126&CustFAQ=True

Anmeld

26. februar 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Én af de nuværende brugere herinde har haft en lignende tråd sidste år, den blev vist ret lang, og der kom mange facts i den - hun valgte så at tilgive sin kæreste, og de er i behandling den dag i dag. Prøv at søge efter den tråd, eller send mig en PB, så giver jeg dig navnet på hende.

Du kan ikke huske hvad tråden ca hed ? Så er det lidt nemmere at søge

Anmeld

26. februar 2011

XXSS

TinaPina skriver:

Det passer IKKE!!

Det kan være farligt for en kvinde at have klamydia.

Jeg ville ikke stole på han ikke havde gjort det igen, og det lyder som et ulogisk vlag i tog dengang. Han kan sagtens have haft det hele tiden, men det kan man jo ikke vide nu.

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/klamydia.ht m

Jeg har hellere ALDRIG hørt om at den kan gå i bero og hvis det er sandt, som flere sider skriver

http://www.sexlinien.dk/Default.aspx?ID=2193&CustItem=126&CustFAQ=True

Så tror jeg bestemt, at muligheden for at blive gravid er ret lille.

Anmeld

26. februar 2011

Bare-mig

Din kæreste kan sagtens være smittet sidste år, da kun du fik foretaget en test. Men det kan selvfølgelig ikke udelukkes at han igen har haft et side spring. Du må gøre op med dig selv om du stoler på han eller ej og så evt. lade tvivlen komme ham til gode

Anmeld

26. februar 2011

TinaPina

mortilj skriver:

jeg har haft det og fik afvide ved lægen at det kan ligge i bero i mange år inden det kommer frem.. så i princippet kan du have haft det dengang, det var bare ikke kommet i udbrud endnu.. Noget andet er at JA din kæreste kan godt have haft det dengang uden at have smittet dig endnu

Hvis hun er testet 14 dage eller mere efter hendes ubeskyttede samleje, så er negativ altså negativ.

Du kan være symptomfri i månedvis eller årevis, men du har sygdommen og den er i "udbrud" og du KAN smitte andre OG blive steril mv uden du mærker det.

Anmeld

26. februar 2011

Anonym trådstarter

TinaPina skriver:

Hvis hun er testet 14 dage eller mere efter hendes ubeskyttede samleje, så er negativ altså negativ.

Du kan være symptomfri i månedvis eller årevis, men du har sygdommen og den er i "udbrud" og du KAN smitte andre OG blive steril mv uden du mærker det.

Så det du skriver er altså at han ikke havde det dengang, men derimod har haft et (eller flere) sidespring efter jeg fik foretaget den test ?

Anmeld

26. februar 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Du kan ikke huske hvad tråden ca hed ? Så er det lidt nemmere at søge

https://www.baby.dk/debat/50481pi1/barnloeshedsbehandling/saa-har-jeg-fandme.aspx

Anmeld

26. februar 2011

TinaPina

Anonym skriver:

Så det du skriver er altså at han ikke havde det dengang, men derimod har haft et (eller flere) sidespring efter jeg fik foretaget den test ?

Nej jeg skriver at DU ikke havde det dengang. Når han ikke er blevet testet kan man jo ikke vide om han havde det allerede dengang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.