Sikke noget lort. -Klamydia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

Linsi

Anonym skriver:

Ja jeg vælger lige at være anonym..
Jeg har fået konstateret klamydia. Well det har mange. MEN jeg har fast kæreste, og har haft det i 3 år.

For lidt over et år siden fik jeg foretaget en test, pga jeg havde været sammen med en anden, og det havde han også.
Den var så negativ. Han fik ikke lavet en test fordi min var negativ og vi regnede med at hvis jeg ikke havde det så havde han det heller ikke.

Men nu har jeg jo så, over et år efter, fået et positivt resultat. Og er ret meget i vildrede. Kan han godt have haft klamydia allerede dengang, men ikke havde smittet mig på det tidspunkt, eller har han haft et sidespring ? Han siger han ikke har lavet noget, men skal jeg tro ham ?? Jeg har IKKE været ham utro siden.

han kan jo sagtens ha haft det siden dengang.. man kan gå i flere år med det uden der kommer tegn på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja jeg vælger lige at være anonym..
Jeg har fået konstateret klamydia. Well det har mange. MEN jeg har fast kæreste, og har haft det i 3 år.

For lidt over et år siden fik jeg foretaget en test, pga jeg havde været sammen med en anden, og det havde han også.
Den var så negativ. Han fik ikke lavet en test fordi min var negativ og vi regnede med at hvis jeg ikke havde det så havde han det heller ikke.

Men nu har jeg jo så, over et år efter, fået et positivt resultat. Og er ret meget i vildrede. Kan han godt have haft klamydia allerede dengang, men ikke havde smittet mig på det tidspunkt, eller har han haft et sidespring ? Han siger han ikke har lavet noget, men skal jeg tro ham ?? Jeg har IKKE været ham utro siden.

Ja..selvfølgelig kunne han det.

Så jeg synes bestemt du skal tro ham.

Anmeld

25. september 2012

baby012

Er rigtig ked af det på dine vegne  

Jeg ville IKKE stole på ham. Klamydia smitter ved at slimhinderne har kontakt til hinanden, altså, sex uden brug af kondom.. På andre måder kan det ikke smitte... Han kan altså ikke have haft det i over et år uden gener.. Når en mand har det, så er det 110 % sikkert at han smitter kvinden... Havde han haft det i så lang tid, så ville hans p'k hoved være ind rødt, og når han pisser skulle det føles som glasskår.. NogetAnders er, at hvis du har haft det så længe, så er du højest sandsynligt steril.. 

Jeg tror ikke på at han har haft det så længe, heller ikke dig .. Tror der er tale om et sidespring, hvis ikke flere, det er sværere for en mand at blive smittet, end en kvinde.. Hvis jeg var dig ville jeg snakke med lægen, og måske få en henvisning til en scanning for at se hvor alvorligt det er.. Har selv prøvet at opdage utroskab med en kæreste på den måde.. Min læge sagde med det samme, at enten havde jeg, eller han været sammen med en anden, han indrømmede så at han tre  uger inden test, havde været sammen med en anden.. Øv hvor en træls følelse... 

Anmeld

25. september 2012

gædde/gitte

Prinsessen<3 skriver:

jeg mener klamydia går i sig selv efter et år

nix..... det kan stadig spores...... er lige blevet testet  (negativ yes!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.