Er rigtig ked af det på dine vegne
Jeg ville IKKE stole på ham. Klamydia smitter ved at slimhinderne har kontakt til hinanden, altså, sex uden brug af kondom.. På andre måder kan det ikke smitte... Han kan altså ikke have haft det i over et år uden gener.. Når en mand har det, så er det 110 % sikkert at han smitter kvinden... Havde han haft det i så lang tid, så ville hans p'k hoved være ind rødt, og når han pisser skulle det føles som glasskår.. NogetAnders er, at hvis du har haft det så længe, så er du højest sandsynligt steril..
Jeg tror ikke på at han har haft det så længe, heller ikke dig .. Tror der er tale om et sidespring, hvis ikke flere, det er sværere for en mand at blive smittet, end en kvinde.. Hvis jeg var dig ville jeg snakke med lægen, og måske få en henvisning til en scanning for at se hvor alvorligt det er.. Har selv prøvet at opdage utroskab med en kæreste på den måde.. Min læge sagde med det samme, at enten havde jeg, eller han været sammen med en anden, han indrømmede så at han tre uger inden test, havde været sammen med en anden.. Øv hvor en træls følelse...
Anmeld