Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Perl skriver: Nej da man kan blive steril af det!???!!!
Nej da man kan blive steril af det!???!!!
Ja, den kan gøre kvinder sterile
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du behøver ikke have sex med folk for at få klamydia, bare lige så du ved det
Nalle skriver: Du behøver ikke have sex med folk for at få klamydia, bare lige så du ved det
Hvordan smitter den så hvis ikke det er igennem sex uden præventation - jeg er nysgerrig på dit svar?
Tanja78 skriver: Hvordan smitter den så hvis ikke det er igennem sex uden præventation - jeg er nysgerrig på dit svar?
man kan evt. få det fra offentlige toiletter..
De er to ting af det .
Enten så har han haft det den gang os , men det bare var i bero der , eller os så har han igen været utro .
Hmm , ja det er jo op til dig hvad du vil tro på - håber blot på i finder ud af det sammen
Jennifer skriver: man kan evt. få det fra offentlige toiletter..
Klamydia er ren seksuelt overført sygdom, den sætter sig i livmoderhalsen.
Jo .. det er udelukkende en sygdom som bliver overført via. sex .. slå det op på nettet
det er den sjoveste skrøne jeg længe har hørt. Jeg ved ikke hvordan du går på toilettet, men jeg sidder altså ikke og gnider fjappen på sædet. Og hvis man var en af dem som gjorde så skulle den sidst besøgende ha gjort det samme få sek før. Arrrrgh, den holder ikke
Øh, på et lokums bræt.
Spørg evt. din læge.
Nalle skriver: Øh, på et lokums bræt. Spørg evt. din læge.
Så vidt jeg har forstået er det Herpes dernede, der eventuelt kan smitte på den måde - IKKE klamydia
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128