Sikke noget lort. -Klamydia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.487 visninger
53 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg vælger lige at være anonym..
Jeg har fået konstateret klamydia. Well det har mange. MEN jeg har fast kæreste, og har haft det i 3 år.

For lidt over et år siden fik jeg foretaget en test, pga jeg havde været sammen med en anden, og det havde han også.
Den var så negativ. Han fik ikke lavet en test fordi min var negativ og vi regnede med at hvis jeg ikke havde det så havde han det heller ikke.

Men nu har jeg jo så, over et år efter, fået et positivt resultat. Og er ret meget i vildrede. Kan han godt have haft klamydia allerede dengang, men ikke havde smittet mig på det tidspunkt, eller har han haft et sidespring ? Han siger han ikke har lavet noget, men skal jeg tro ham ?? Jeg har IKKE været ham utro siden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Tvillingemor80

Jeg kunne ikke stole på en der havde været mig utro (ikke fordi han skal slagtes, da i jo begge to har hygget uden om), men det kunne jeg bare slet slet ikke..

Men tror det er vigtigt or jeres forhold at du stoler på ham 110% eller smutter - ellers tror jeg du bliver skør

Anmeld

26. februar 2011

Mor1012

jeg mener klamydia går i sig selv efter et år

Anmeld

26. februar 2011

Anonym trådstarter

Emilie2010 skriver:

Virkelig ? Det har jeg aldrig hørt

Anmeld

26. februar 2011

Anonym trådstarter

amandamh skriver:

Jeg kunne ikke stole på en der havde været mig utro (ikke fordi han skal slagtes, da i jo begge to har hygget uden om), men det kunne jeg bare slet slet ikke..

Men tror det er vigtigt or jeres forhold at du stoler på ham 110% eller smutter - ellers tror jeg du bliver skør

Stoler også på ham Til en vis grænse Altså dengang lavede vi en deal om at vi ''startede forfra''. Altså glemte alle vores dumheder osv for vi kunne altså ikke leve uden hinanden alligevel Men den med at jeg ikke havde klamydia og så over et år efter så har jeg det, den studser jeg lidt over  

Anmeld

26. februar 2011

TinaPina

Emilie2010 skriver:

Det passer IKKE!!

Det kan være farligt for en kvinde at have klamydia.

Jeg ville ikke stole på han ikke havde gjort det igen, og det lyder som et ulogisk vlag i tog dengang. Han kan sagtens have haft det hele tiden, men det kan man jo ikke vide nu.

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/klamydia.ht m

Anmeld

26. februar 2011

Mor1012

måske jeg tager fejl.. ved godt det KAN  være farligt.. men mener ikk der er stor risiko for at man f.ekx blir steril af det...

jeg mener bakterien dør efter 1 år

Anmeld

26. februar 2011

An&Jo

jeg har haft det og fik afvide ved lægen at det kan ligge i bero i mange år inden det kommer frem.. så i princippet kan du have haft det dengang, det var bare ikke kommet i udbrud endnu.. Noget andet er at JA din kæreste kan godt have haft det dengang uden at have smittet dig endnu

Anmeld

26. februar 2011

XXSS

Klamydia er behandlingskrævende - især hvis man gerne vil have børn senerhen..

Klamydia er forholdsvis nem at behandle med tabletter. 

Diagnosen kan stilles 1-2 uger efter smittetidspunktet.

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/klamydia.htm

Helt naturligt, så ville jeg nok være ret skeptisk overfor manden eftersom du jo allerede ved, at han har været utro en gang før.

Anmeld

26. februar 2011

Anonym trådstarter

TinaPina skriver:

Det passer IKKE!!

Det kan være farligt for en kvinde at have klamydia.

Jeg ville ikke stole på han ikke havde gjort det igen, og det lyder som et ulogisk vlag i tog dengang. Han kan sagtens have haft det hele tiden, men det kan man jo ikke vide nu.

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/klamydia.ht m

Nej det var åbenbart ikke et særligt smart valg. Men eftersom klamydia smitter så let troede vi jo at vi begge havde det, eller ikke havde det. For vi havde jo været i seng sammen MANGE gange inden jeg skulle testes. Ubeskyttet sex, vel og mærke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.