Er du lykkelig lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Faith

Hmm nej ikke helt.... Men håber på at blive det i nær fremtid når jeg finder ud af hvad jeg skal karrieremæssigt.

Men jeg har verdens skønneste mand og lækreste drenge, så på det familiemæssige plan kan jeg bestemt ikke klage.

Synes det er trist at der er så mange herinde som ikke er lykkelige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

K.Rehder

Kan kun svare ja 

Er så lykkelig at jeg egentlig burde skamme mig

Anmeld

25. februar 2011

FruEllingsen

BlyViol skriver:

ikke lige i tiden nej.. synes vi har mange små problemer at slås med.

Er glad for min dejlige datter, som jeg elsker over alt på jorden, men er i en down periode lige pt :/

Øv det er da træls at høre søde. Håber snart det vender og bliver bedre

Anmeld

25. februar 2011

..

Lykkelig er et stort ord.

Har fået nyt fantastisk job, har tabt mig 35 kg, har verdens dejligste børn, en fantastisk kæreste, en skøn hund, en fantastisk bror, mor og far og et godt helbred. Jeg har det godt og er glad.

Lykke er for mig noget der kommer i øjeblikke, det kan være et stort kram fra mine unger, en kompliment fra manden, øjeblikket da jeg fik mit nye job. Syntes jeg har mange lykkelige øjeblikke.

Anmeld

25. februar 2011

FruEllingsen

Sikke en masse spændene og intersante svar.

Dejligt at komme hjem og læse, synes dog der er en del som ikke er lykkelige. Et stort  til alle dem . Det fortjener i virkelig.

Kan i alle have en helt fantastisk weekend

Anmeld

25. februar 2011

mor-til-vanessa

JA det er jeg.

jeg føler mig meget heldig og velsignet også selvom alting ikke er som jeg havde forstillet mig det.

lykke er mange ting. tror ikke man er lykkelig hver sekund i livet, men jeg tror sagtens man kan opleve et lykke glimt hver dag. 

Anmeld

25. februar 2011

Wish upon a star

Nej ikke helt. Vi håber stadigvæk at vi vil blive velsignet med en vellykket graviditet og ende op med et praktfuldt og velskabt barn 

Men vi kan ikke tillade os at klage, for vi er begge sunde og raske, har vores eget hus og orden i økonomien. Og vi elsker hinanden meget højt

Anmeld

25. februar 2011

lisbethita

Drømmer skriver:

Ja, som overskriften siger.

ER DU LYKKELIG LIGE NU?

Mit svar må helt klart være

JA

Jeg er faktisk ved at bruse over af lykke, selvom at jeg lige nu bare ligger alene på sofaen og ser blå mænd.

Marcus sover, og manden er ude og dømme.

Jeg sidder bare med den største lykkefølelse lige nu. Har simpelthen verdens dejligste mand. Elsker hans smil og gå på mod, selvom at han er arbejdslyst fra i morgen, så tager han det med en ophøjet ro, som jeg kun kan respektere.

Marcus er bare mit livs lys. Den dejligste lille dreng.
Elsker ham simpelthen højere for hvert sek. der går
Der er ikke noget bedre end når han lyser op i hele ansigtet når man henter ham i dp, eller når han er træt og bare putter sig ind til en

Hvordan har du det lige nu? og hvorfor

Glædelig torsdag aften til alle.

Hilsen en Lykkelig Søs

Overordnet er svaret desværre nej! 

Med min mand?? JA!! OG naturligvis med min datter. 

Men desværre fylder ting som job og økonomi ret meget i ens liv, selvom det da bestemt ikke er dét, som er vigtigst. Men når begge har usikker job og økonomi, så påvirker det i den grad ens liv - og da især når vi kører på 2. år på den måde. Jeg forsøger at bekræfte mig selv med, at det da er vigtigst, at jeg har en fantastisk mand og datter og at vi er sunde og raske. DET er jo vigtigt. Men det andet fylder og desværre meget for hele familien, så desværre....er svaret nej.

Men vi bliver det en dag - JA! SKØNT SKØNT SKØNT at læse, hvor lykkelig du er 

Anmeld

25. februar 2011

Pige2009

Ja, det synes jeg

Anmeld

25. februar 2011

Chellen

JA
Jeg er meget lykkelig.
Der skal meget til og de fleste har svært ved at sige at de er 100% lykkelig.. På trods af at jeg har aborteret mange gange og endnu ikke er gravid... Jamen så er jeg lykkelig.
Jeg har en dejlig familie, et skønt job med gode kollegaer, en dejlig og betænksom mand, dejlige venner!
Jeg ved godt at jeg jo nok er 100% når jeg har en lille pige eller dreng i mine arme.. Men jeg har (og efter psykolog samtaler), valgt at fokusere på det gode og positive .
Jeg ved der nok skal komme en lille én til os, om det er af naturens vej, eller ikke - så skal vi nok få en lille til os - som vil få ubetinget kærlighed af os .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.