Er du lykkelig lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.868 visninger
55 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

FruEllingsen

Ja, som overskriften siger.

ER DU LYKKELIG LIGE NU?

Mit svar må helt klart være

JA

Jeg er faktisk ved at bruse over af lykke, selvom at jeg lige nu bare ligger alene på sofaen og ser blå mænd.

Marcus sover, og manden er ude og dømme.

Jeg sidder bare med den største lykkefølelse lige nu. Har simpelthen verdens dejligste mand. Elsker hans smil og gå på mod, selvom at han er arbejdslyst fra i morgen, så tager han det med en ophøjet ro, som jeg kun kan respektere.

Marcus er bare mit livs lys. Den dejligste lille dreng.
Elsker ham simpelthen højere for hvert sek. der går
Der er ikke noget bedre end når han lyser op i hele ansigtet når man henter ham i dp, eller når han er træt og bare putter sig ind til en

Hvordan har du det lige nu? og hvorfor

Glædelig torsdag aften til alle.

Hilsen en Lykkelig Søs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

ekzunz

Det må så blive et nej - ikke lige nu!

Vi skal til begravelse imorgen, og jeg er ved at gøre ungernes tøj klar og ordne de sidste ting. Selv om det var det bedste for farmor er jeg trist....

Og så er jeg såååå træt af min rådne kæreste som har arbejdet over hele ugen og nu er alt for træt til at deltage i noget som helst herhjemme.....og selv synes han jo at han er guds gave da han holder fri imorgen (ja flot - vi skal jo til begravelse...)

Anmeld

24. februar 2011

tazz

Lykkelig? Åhhh, det ved jeg faktisk ikke helt. Men jeg er heller ikke ulykkelig.

Er lige kommet hjem fra skole (læser HD om aftenen) og er træt efter en dårlig nats søvn. På vej hjem sad jeg i kø på motorvejen i en time, fordi een eller anden tosse valgte at køre ind i en skiltevogn i stedet for udenom.

Om lidt vil jeg gå op og få min mand til at sukke højlydt og lidt irriteret, fordi jeg går ind og kysser min sovende datter, som jeg ikke har set hende hele dagen, godnat, og nogen gange vækker det hende

Når jeg så går i seng, kommer mine to mega katte op og kæmper om pladsen tættest på min hovedpude, og allerhelst PÅ mit hoved (de er i dén grad morsyge), der ligger den som vinder det meste af natten, eller til Anna kommer ind og putter hos os.

Så jo, jeg er nok ganske tilfreds med mit liv

Anmeld

24. februar 2011

Carina1977

Lykkelig er jo mange ting....men jeg er ikke 100 % lykkelig.

Jeg er lykkelig over at jeg har en pragtfuld søn og en fantastisk familie, og er lykkelig over livet. Men der er ting der mangler i mit liv, før jeg kan skrive at jeg er 100 % lykkelig.

Anmeld

24. februar 2011

CiSo

Det må blive et nej! 

Men det bliver jeg helt sikkert en dag!

Anmeld

24. februar 2011

Hasselnødden

Ja!  

Vores smukke og vidunderlige søn sover lige nu og jeg vil gå ind og putte med min mand i rimelig tid idag istedet for at blive siddende med computeren på skødet til sent om natten, for at debattere herinde eller spille spil, bare en enkelt aften foreløbig i denne uge  

Er glad, træt og lykkelig   

Godnatter

Anmeld

24. februar 2011

wamse

Hmmm nej jeg er absolut ikke lykkelig, som det hele er lige pt. Jeg føler mig taknemmelig  over mine vidunderlige børn, men ud over det, føles det som om det hele er fyldt med modstand, og jeg føler mig på så dybt vand.

Jeg har aldrig før prøvet at være så modløs, og det skræmmer mig da, for har prøvet meget modgang før.

Det er som om jeg går rundt ved siden af mig selv det meste af tiden.

Anmeld

24. februar 2011

jannebjerre

desværre nej

Anmeld

24. februar 2011

Mauser.

Jeg tror også at det er svært at sige at man er 100 % lykkelig .. Lykke kan defineres på mange måder, jeg tror desværre altid at "skoen" vil trykke et sted, altså at man vil have enten det ene eller det eller andet man vil spekulere over, derfor kan man godt være lykkelig alligevel  tror nogle gange at man må forsøge at se bort fra de negative ting i livet og se på de ting som bringer en glæde. 

Anmeld

24. februar 2011

ChatH

JA jeg er 

selvom jeg har stress over barnedåb lørdag, jeg har lige cleanet huset og min kære mand sidder i sofaen med nakken tilbage og trækker torsk i land men hårdnakket påstår han ser blå mænd når jeg går forbi og han vågner

Mine tre FANTASTISKE unger sover. mine to prinsser på 4 der bare er så fantastiske og selvstændige og ja bare så dejlige og min lille basse mand der er nem og dejlig. kan slet ikke beskrive hvor højt jeg elsker dem!

Vi har hus og bil og alt hvad vi kan ønske os!!!

JEG ER LYKKELIG!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.