Er du lykkelig lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Thalia

Jeg er faktisk ikke helt sikker...

Jeg er utroligt lykkeligt gift, og mor til de smukkeste og mest vidunderlige børn verden nogensinde har set.

Karrieremæssigt er jeg lige der hvor jeg gerne vil være, med en masse spændende udfordringer foran mig. Økonomisk er vi godt sikret, og vi har lige købt drømmehuset som vi overtager den 1. april.

Der er med andre ord ikke nogen større ting der truer lykken lige nu, og vores hverdag er på ingen måde præget af små skænderier eller lignende. Faktisk har vi aldrig haft et rigtigt skænderi...

Jeg er bare stadigvæk meget mærket af at vi mistede mit ældste barn for 3½ år siden, og det lægger altså en dæmper på lykken. Det er lidt svært at være lykkelig når jeg ikke kan dele det med min ældste søn, og ærlig talt så ville jeg skamme mig lidt hvis jeg påstod at jeg havde det anderledes. Altså, man skulle i mine øjne være en frygtelig dårlig forælder hvis man kunne påstå at man var fuldstændig lykkelig så kort tid efter at have mistet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

muzen

Carina1977 skriver:

Lykkelig er jo mange ting....men jeg er ikke 100 % lykkelig.

Jeg er lykkelig over at jeg har en pragtfuld søn og en fantastisk familie, og er lykkelig over livet. Men der er ting der mangler i mit liv, før jeg kan skrive at jeg er 100 % lykkelig.

kunne havde skrevet det indlæg, det kan ikke siges bedre fra mig

Anmeld

25. februar 2011

FruEllingsen

Thalia skriver:

Jeg er faktisk ikke helt sikker...

Jeg er utroligt lykkeligt gift, og mor til de smukkeste og mest vidunderlige børn verden nogensinde har set.

Karrieremæssigt er jeg lige der hvor jeg gerne vil være, med en masse spændende udfordringer foran mig. Økonomisk er vi godt sikret, og vi har lige købt drømmehuset som vi overtager den 1. april.

Der er med andre ord ikke nogen større ting der truer lykken lige nu, og vores hverdag er på ingen måde præget af små skænderier eller lignende. Faktisk har vi aldrig haft et rigtigt skænderi...

Jeg er bare stadigvæk meget mærket af at vi mistede mit ældste barn for 3½ år siden, og det lægger altså en dæmper på lykken. Det er lidt svært at være lykkelig når jeg ikke kan dele det med min ældste søn, og ærlig talt så ville jeg skamme mig lidt hvis jeg påstod at jeg havde det anderledes. Altså, man skulle i mine øjne være en frygtelig dårlig forælder hvis man kunne påstå at man var fuldstændig lykkelig så kort tid efter at have mistet.

Det gør mig ondt med jeres ældste søn. Kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være

Er glad for at i har så meget medgang i jeres liv lige nu. det fortjener i.

Men kan godt forstå at det ligger en dæmper på lykken

Anmeld

25. februar 2011

MariaJ

Ja  

Jeg er godt nok usandsynlig træt efter flere dage med manglende nattesøvn. Min smukke og dejlige lille datter er småsyg og vågner hele tiden og hoster og kan ikke rigtig trøstes. Men hun har også lige lært at gå, og står her på gulvet og skraldgriner, og vakler afsted som en lille fuld mand, strækker armene ud mod mig og putter sit hoved ind mod min mave, hver gang hun når frem. På sådan en dag er mit moderhjerte ved at sprænges af lykke.

Maria

Anmeld

25. februar 2011

Vidunderligeunger

Drømmer skriver:

Øv det er da træls at høre søde. Håber snart det vender og bliver bedre

ja det håber jeg også..

Anmeld

25. februar 2011

Bavianis

Ja det er jeg. Og jeg tænker ofte på, at jeg er det, og det gør mig endnu mere lykkelig...

Jeg har en skøn mand, som opfylder alle mine behov. Det lyder sådan lidt klamt - men altså - vi passer bare sammen på trods af, at vi er meget forskellige.

Derudover er vi begge raske, og der er ingen i familien, der er syge eller lider.

Vi venter vores skønne lille gut til sommer, har begge faste, sikre job, gode kolleger og venner, støttende og dejlige familier på begge sider, bor i vores drømmehus, orden i økonomien, hundehvalpe i bryggerset - og jeg kunne blive ved.

Jeg er MEGA lykkelig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.