Er du lykkelig lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Hasselnødden

Mmm  der bliver heller ikke spurgt om hvor mange procent-lykkelig du er - bare lykkelig, intet under, intet over, intet på tværs  bare om du føler dig lykkelig lige nu på en eller anden måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

betiinsen

Jo jeg føler mig lykkelig lige nu Glæder mig til lillepigen kommer ud, og elsker min kæreste og familie meget højt..

Anmeld

24. februar 2011

Fenja09

Nu er jeg af den mening, at man er lykkelig få gange i sit liv (eller nogle gange)  - altså virkelig lykkelig. Det er jo en lidt svær størrelse at skulle beskrive eller forklare " at være lykkelig" - tror måske hellere at jeg vil bruge ordet "tilfreds"

Jeg er tilfreds med mit liv lige nu - har en dejlig mand, en dejlig familie og nogle vidunderlige dyr  

Men lykkelig - det ord vil jeg ikke bruge lige nu. Tror at jeg oplever ægte lykke når jeg føder vores barn, men det vare jo heller ikke ved. Tror ikke det er en vedvarende følelse, men en tilbagevendene følelse

Anmeld

24. februar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Ja det er jeg. Er træt som en i h****** og har ondt i hele kroppen af zumba, men jeg er lykkelig.

Anmeld

25. februar 2011

Louisiana

Hmm... Ja og nej... Jeg er lykkelig i den forstand, at jeg føler mig velsignet med de mennesker jeg har omkring mig. Jeg har en dejlig, dejlig mand, som jeg har tænkt mig at gifte mig med (det har jeg aldrig prøvet før), og jeg har verdens mest vidunderlige søn  Vi bor i et dejligt hus på landet med masser af plads og dejlig have (dog til leje og pisse hamrende koldt om vinteren - koster en milliard million at holde varmt), og vi har det egentlig godt efter omstændighederne, og på trods af at økonomien er stram. Men... Vi har kæmpet i knap 1½ år med at få et barn, og det er sgu hårdt   Men det værste lige nu er nok, at jeg er ved at miste min mor til kræften. Hun bliver svagere og svagere, ligner et skelet og det er ubeskriveligt hårdt at se et menneske man elsker så uendeligt højt, sygne hen til den skrækkelige sygdom   Jeg skal aflevere 6 opgaver til på tirsdag, og pga alle de tanker jeg har omkring min mor, er det næsten umuligt for mig, at koncentrere mig om at læse

Så... Lykkelig er jeg nok ikke 100 % - hvis det da kan lade sig gøre?

Anmeld

25. februar 2011

qp

Hvad er lykkelig????

Er det når man er godt tilfreds med ting som job, karriere, familieliv, kærlighedsliv, hjem og bolig, økonomi, livsstil o.l?

Hvis det er dét det handler om - så må svaret være nej, jeg er ikke lykkelig men jeg er glad og sådan nogenlunde tilfreds men der er et langt stykke vej til lykke for mit vedkommende

Anmeld

25. februar 2011

Musen85

Jep! Jeg vil sige jeg er så tæt på lykkelig som jeg kan komme lige nu  Dejlig mand, dejlig familie og så min lille niece blive født for ca 20 timer siden   Så når vi engang kan få en positiv test, så kan livet jo ikk være bedre

Anmeld

25. februar 2011

Becks

Nej det er jeg ikke, livet sucks!!!

Anmeld

25. februar 2011

Carina1977

Tutter skriver:

Nej det er jeg ikke, livet sucks!!!

Anmeld

25. februar 2011

SussieThyssen

Drømmer skriver:

Ja, som overskriften siger.

ER DU LYKKELIG LIGE NU?

Mit svar må helt klart være

JA

Jeg er faktisk ved at bruse over af lykke, selvom at jeg lige nu bare ligger alene på sofaen og ser blå mænd.

Marcus sover, og manden er ude og dømme.

Jeg sidder bare med den største lykkefølelse lige nu. Har simpelthen verdens dejligste mand. Elsker hans smil og gå på mod, selvom at han er arbejdslyst fra i morgen, så tager han det med en ophøjet ro, som jeg kun kan respektere.

Marcus er bare mit livs lys. Den dejligste lille dreng.
Elsker ham simpelthen højere for hvert sek. der går
Der er ikke noget bedre end når han lyser op i hele ansigtet når man henter ham i dp, eller når han er træt og bare putter sig ind til en

Hvordan har du det lige nu? og hvorfor

Glædelig torsdag aften til alle.

Hilsen en Lykkelig Søs

Ja...og generelt er jeg lykkelig hver eneste dag.
Men især i dag, fordi jeg er sammen med venner og familie til en herlig forlænget weekend

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.