Er du lykkelig lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

morethanperfect

JA ! Er lykkelig <3 Kunne ikke ønske mig mere eller mindre , og er meget taknemmelig for dem der er omkring mig <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Lone Jakobsen

JA

ingen forklaring nødvendig. blot en lille frygt for at denne intense lykke ikke kan vare ved.

Anmeld

25. februar 2011

Fam. Madsen

NEJ det er jeg ikke..... 

Anmeld

25. februar 2011

Lunae

Jeg mener, at lykke er udefinerbart - ihvertfald ultimativ lykke! Jeg er en meget spekulativ type og har derfor svært ved at leve i nuet og være lykkelig! Men i små frekvenser er jeg lykkelig! Når jeg ser min smukke datter smile og pludre, så får jeg lykkefølelsen og når jeg tænker over hvor dejlig en kæreste jeg har, så priser jeg mig lykkelig over min familie!

Jeg mangler stadig at udrette en del, før jeg kan kalde mig ultimativ lykkelig - om det sker eller at det blot er en utopisk tanke, det må fremtiden vise

Anmeld

25. februar 2011

Sof

Overordnet, så er det et rungende JA  Ja er lykkelig hver dag, ikke hele tiden hver dag, men hver dag 

I detaljer, så har jeg det dog ikke fantastisk lige nu pga. tyngdefornemmelse og smerter, men jeg er nu stadig lykkelig

Anmeld

25. februar 2011

Mormilla

Nej ikke lige nu

Har nu siden uge 10 haft bækkenløsning. Hvilket har gjort at jeg ikke kan lege 100% med min søn. Kan slet ikke fise rundt med ham, som jeg har kunne  Glæder mig så meget til at jeg skal føde, fordi så siger de at jeg vil få det meget bedre!

Gider ikke være gravid lige nu, fordi jeg har så ondt hele tiden og fordi jeg er så træt af det hele!!!

Men jeg er super glad for, at jeg har en dejlig mand som gider at ta, så meget over her hjemme!!!  Han gør næsten alt. Når han kommer hjem, siger han til mig at jeg bare kan slappe lidt af  Fatter slet ikke hvor han får alt den energi fra...

Men glæder mig nu til at blive mor, til min dejlige lille pige

Men spørg igen i april, så er jeg nok lykkelig fordi der skulle jeg gerne ha født

Anmeld

25. februar 2011

Diana...

Både ja og nej jeg er lykkelig over mine vidunderlige børn og mand men jeg er ikke lykkelig over den situation vi står i lige nu som vi desværre ikke rigtig lige ved hvordan vi skal komme ud af. 

Anmeld

25. februar 2011

Aves.

JA.... det er mine børn og det er jeg....alt er perfekt i mit liv,....bortset lige fra en træls hoste og for lidt penge...

Anmeld

25. februar 2011

Vidunderligeunger

ikke lige i tiden nej.. synes vi har mange små problemer at slås med.

Er glad for min dejlige datter, som jeg elsker over alt på jorden, men er i en down periode lige pt :/

Anmeld

25. februar 2011

DLM

mmm både og. -jeg er ikke over lykkelig, men er heller ikke ulykkelig.

jeg ELSKER, ELSKER vores dejlige søn og er lykkelig hver morgen han vækker mig og ser ham smile når jeg vågner sådan lidt jaaaa mor du vågnede smil

er knap så lykkelig for at manden sidder ved x-boxen konstant.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.