Er du lykkelig lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

frk Jensen

Ja sgu

Jeg har den mest fantastiske søn som giver mig de dejligste sug i maven...

Jeg har den skønneste familie jeg kunne tænke mig

Jeg mangler en kæreste, men det kommer nok med tiden, jeg har ikke travlt....

Der gik en lykkefølelse gennem mig, da jeg cyklede afsted her til morgen med Marcus i cykel stolen, og vi gav den gas ned af vejen... Han syns det var mega fedt at have cykel med mor i vuggestue..

Så JA sgu... Jeg er lykkelig fordi jeg er blevet velsignet med den skønneste Søn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

sarahb

Jaaaaaa det er jeg... Jeg fik lov at sove længe idag så manden tog ungerne, sådan noget gør mig bare ekstra lykkelig..
Så lige foruden det skiiiide forkølelser sår jeg har fået så er jeg bare rigtig lykkelig..
Dejlig mand dejlige børn og en skøn familie...

Anmeld

25. februar 2011

Troldemommi

Ja egentlig, det er ikke så tit jeg sidder og tænker på det man ja jeg er lykkelig

1 Jeg er gravid :-) 

2 Jeg har den dejligste kæreste som den 14 feburar satte en fin ring på min finger og spurgte om jeg ville gifte mig med ham :-)

3 Jeg går på det vildeste studie hvor jeg har dejlige veninder, og jeg kan følge med i det faglige selvom det kræver lidt arbejde :-)

4 glæder mig til at få arbejde når jeg er færdiguddannet

Så ja og tak fordi du lige mindede mig om hvor lykkelig jeg egentlig er :-)

god weekend til jer alle

Anmeld

25. februar 2011

eElak

Det må jeg svare nej til...

Jeg sætter helt klart pris på de positive ting jeg har i livet

Men der er nogle ting som mangler, før at mit liv kan falde på plads... Så min fremtid er pt. meget usikker, og det duer jeg ikke til..

Anmeld

25. februar 2011

MetteDN

Tror ikke det er muligt at blive mere lykkelig end jeg er

Venter en dejlig lille babydreng, med en helt fantastisk mand. Manden har lige fået sit drømmejob og vi skal flytte op i helt perfekt lejlighed..

Har en fantastisk familie og nogle rigtig dejlige venner, så bliver det ikke meget bedre end det

Anmeld

25. februar 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Ja !

Jeg er mor til min dejlige Sofus - gift med hans far - manden i mit liv. Sidste år blev jeg færdig med mit drømmestudie, og har fået et super job. Vi er netop flyttet ind i vores nye hus, som helt klart er vores drømmehus. (ældre hus, som vi har totaltrenoveret)

Jeg er velsignet med den dejligste familie og de dejligste venner, jeg elsker og bliver elsket.

Livet byder på med- og modgang, og jeg suger det hele til mig....

- Og om få timer vil jeg køre hjem, åbne en god flaske vin og tage hul på en fantastisk weekend med mine kære.'

Line.

Anmeld

25. februar 2011

Shibby

Jeg er GLAD,men lykkelig,det er noget jeg bliver før eller senere 

Anmeld

25. februar 2011

Kongmulle

Drømmer skriver:

Ja, som overskriften siger.

ER DU LYKKELIG LIGE NU?

Mit svar må helt klart være

JA

Jeg er faktisk ved at bruse over af lykke, selvom at jeg lige nu bare ligger alene på sofaen og ser blå mænd.

Marcus sover, og manden er ude og dømme.

Jeg sidder bare med den største lykkefølelse lige nu. Har simpelthen verdens dejligste mand. Elsker hans smil og gå på mod, selvom at han er arbejdslyst fra i morgen, så tager han det med en ophøjet ro, som jeg kun kan respektere.

Marcus er bare mit livs lys. Den dejligste lille dreng.
Elsker ham simpelthen højere for hvert sek. der går
Der er ikke noget bedre end når han lyser op i hele ansigtet når man henter ham i dp, eller når han er træt og bare putter sig ind til en

Hvordan har du det lige nu? og hvorfor

Glædelig torsdag aften til alle.

Hilsen en Lykkelig Søs

JA

Min dejlige mand er hjemme igen, vores børn har det godt. Jeg har tidlig weekend  og stemningen herhjemme er bare så god. Vi er alle glade og manden og jeg er som nyforelskede. Så kan man da kun blive glad

Anmeld

25. februar 2011

Tystys14

Klart nej... ikke før prinsessen er ude og sige hej til verden... tror ikke jeg er lykkelig før.

Anmeld

25. februar 2011

tingimor

100% lykkelig nej er jeg ikke men lykkelig over jeg er gravid med vores skønne lille pige og har verdens dejligste mand der bare knokler for at få det helle til at blive færdigt og løbe rundt.

også jeg meget lykkelig over vi har en masse dejlig venner og en skøn fam der bare altid er der for os både i gode og dårlig tider.

det gør mig meget lykkelig.

men der er jo altid noget der lige kan tage pusten for en feks manden arb meget over for tiden. lige mistet verdens beste fam medlem alt for tidligt. eller lige noget der kommer bag på en økonomisk.  

Men alt i alt så vil jeg sige lykken lyser mere en ulykken. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.