Abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Lou87

Har stemt nej og at jeg aldrig ku drømme om det!
Jeg var tidligt ude med min seksuelle debut - men har heldigvis altid været voksen nok til og beskytte mig godt nok.

Ved godt at nogen bliver gravide på pillen eller med et sprængt kondom, men ja.. Jeg ville alligevel ikk ku drømme om at få aborten. Selvom det ikke er et barn endnu så ville jeg føle jeg slog noget ihjel.

Måske den eneste grund der ku få mig til og abortere var hvis jeg blev voldtaget eller lign!! Men der er jo så heldigvis en fortrydelsepille.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

SussieThyssen

Lou87 skriver:

Sidder og blir helt trist indeni og læse bare kort om hva du har været igennem... Puha
Bare de 2 dødfødte.. Kan huske det var mit værste mareridt hvis jeg fødte et barn der var dødt! ...

Lige en krammer til dig - du har godt nok været sej!

1000 tak for din medfølelse
Men sej...naah..tror bare jeg havde og har en vilje til at ville, så længe jeg kan/kunne.
Jeg har også en natur der gør, at jeg ikke er så let at få ned med nakken, selvom livet giver en nogle ordentlige tæv.
Jeg er nok kronisk optimist, men det er ud fra et valg jeg har gjort.
Jeg VIL se tingene fra den lyse side, men jeg er ingen Leif Lalleglad, selvom man skulle tro det 

Anmeld

28. februar 2011

Lou87

SussieThyssen skriver:

1000 tak for din medfølelse
Men sej...naah..tror bare jeg havde og har en vilje til at ville, så længe jeg kan/kunne.
Jeg har også en natur der gør, at jeg ikke er så let at få ned med nakken, selvom livet giver en nogle ordentlige tæv.
Jeg er nok kronisk optimist, men det er ud fra et valg jeg har gjort.
Jeg VIL se tingene fra den lyse side, men jeg er ingen Leif Lalleglad, selvom man skulle tro det 

Velbekomme da - ku da slet ikk gå ud af debatten uden og gi netop dig en krammer

Synes det er flot og det er da en "gave" og ku være så optimistisk..  Jeg synes nu stadig du er lidt sej
Jeg forsøger også altid og "rejse" mig og komme videre hurtigst muligt - jo flere minutter man "spilder" på de dårlige ting, jo mindre positive har man tid til og opleve

Anmeld

1. marts 2011

SussieThyssen

Lou87 skriver:

Velbekomme da - ku da slet ikk gå ud af debatten uden og gi netop dig en krammer

Synes det er flot og det er da en "gave" og ku være så optimistisk..  Jeg synes nu stadig du er lidt sej
Jeg forsøger også altid og "rejse" mig og komme videre hurtigst muligt - jo flere minutter man "spilder" på de dårlige ting, jo mindre positive har man tid til og opleve

Det er nemlig helt rigtigt
"Allways look on the bright side of life"

Anmeld

1. marts 2011

skønneunger

Eva. skriver:

Som nævnt har jeg absolut hverken nogen grim smag i munden eller i sinde at komme ind på nærmere detaljer her...jeg har set rigeligt til bønr der svigtes til at jeg ville sætte små mennesker i verden som jeg vidste at jeg ikke kunne være der for, så godt som de fortjener og har krav på..

Jeg er meget mere rystet over hvor mange børn der faktisk kommer til verden bare fordi mor nu lige var gravid..efter min mening var der flere børn der ikke burde blive til...bare fordi vi i dagens danmark har et socialt systm der gør at alle kan have økonomi til et barn, så burde man måske se lidt mere på hvad et barn har brug for..

At vælge et barn fra er i min optik i høj grad at tage ansvar.

ja en thumbs up var sku ikke nok

Anmeld

9. marts 2011

nathja

altså skal lige siges at jeg ikke synes at abort er det bedste, men i nogen tilfælde kan det være det der er nødvendigt.

fik min første da jeg var 16 år og havde en voldelig kæreste, turde ikke andet da han ellers sagde at han ville tæve det ud af mig..

fik den anden i 2009, fordi baby var død inde i maven og bare skulle fjernes.. blev hurtigt gravid igen med nr. 2..

har 2 skønne unger og skal også have flere..

Anmeld

9. marts 2011

Laulund87

Eva. skriver:

Samme her...har ikek fortrudt et sekund...i min optik er børn ikke bare noget man får fordi man lige blev gravid uønsket...og derfor ville jeg heller ikke have nogle problemer med at få endnu en abort hvis det skulle ske, ikke at jeg tror det....

Anmeld

9. marts 2011

Tanja84

Jeg har altid sagt til mig selv, at hvis jeg blev gravid uden det var planlagt, ville jeg til hver en tid få barnet. Men hvis det viste sig at barnet var syg, ville jeg overveje en abort - alt efter situationens alvor naturligvis..

Dette er også årsagen til jeg i min graviditet fik foretaget en fosterreduktion af vores elskede søn  men et liv uden for maven ville ikke være retfærdigt for ham.

Men jeg kunne aldrig drømme at få en abort, og slet ikke nu hvor jeg har måttet sige farvel til et barn

Anmeld

9. marts 2011

Fru Nielsen

Har før svaret i denne tråd, men nu vil jeg lige give et ordenligt svar....

Har aldrig fået en abort og ville heller aldrig nogensinde kunne gøre det....

Under min nuværende graviditet blev jeg scannet da jeg var 5+ uger henne og allerede der kunne vi se det lille hjerte slå. Og der går min personlige grænse.... Ser jeg et hjerte der slår, jamen så er der noget levende og kunne ikke drømme om at tage livet af mit eget barn, uanset hvor småt det så end måtte være..... Jeg vil har to børn, venter nr 3 og lige pt har vi bestemt at vi ikke skal have flere. Men er også enige om at skulle det ske at jeg ved et uheld blev gravid, jamen så ville det lille mirakel være lige så ønsket som de 3 andre, også tager vi gladeligt barn nr 4, 5 og 6 med hvis det skulle ske.....

Anmeld

9. marts 2011

MinWilliam

Nej jeg har ikke fået en abort og kunne heller ikke finde på få en..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.