Lorte fucking møg tis og røv!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Charlotte Wberg

Anonym skriver:

JEG ER SÅ RASENDE, SÅ I TROR DET ER LØGN

Kæresten og jeg er ved at skifte bank, pga. vi bliver virkelig behandlet som lort i vores nuværende bank: NORDEA!!!

JEG VIL EGENTLIG BARE FRARÅDE ALLE AT SKIFTE BANK TIL NORDEA!! DU ER VELKOMMEN I DERES FUCKING BANK HVIS MAN HAR MANGE PENGE, IKKE HVIS MAN ER EN LILLE FAMILIE!

Vores problem er følgende:

1: I juni månede var vi nede for at snakke med vores  til bankrådgiver! Vi ville meget gerne låne 30.000 kr. til en bil vi havde set!! PUHA, det var jo virkelig mange penge vi skulle låne, det skulle de lige tænke over. Vi fik så lov og købte bilen.. COOL NOK

2: Vores lille barn kommer til verden og vi er SÅ glade! Også vælter det hele bare!! Der begynder bare at vælte ind med regninger. Det skal lige siges at vi flyttede i ny lejlighed 1 oktober, så der er mange regninger der skulle betales. Både for den gamle og nye lejlighed, opgørelser osv.

Vi ringer så og spørger om vi må få lov til at få en samtale med vores igen  til bankrådgiver, ang. kredit på vores budget konto, da vi ikke er helt med med regninger! BLANKT NEJ, kommer der fra 'en i den anden ende af røret! Grunden er at de jo lige har lånt os 30.000 kr. til én bil! WHAT, tænker vi bare..

Det skal siges at vi betaler 5100 kr. af i måneden på vores lån, og vi ville være gældfri om under 1½ år.

Vi har det sidste stykke tid betalt mange af vores regninger af med kæresten dankort, så der har været overtræk på den. Vi ved godt at vi ikke må, men vi kan sku ikke risikere at de lukker for el, vand og varme!! + vi skal osse leve altså!!

Har så lige været i postkassen og der lagde et brev:

"Kære x & x.

Håber det går godt med jeres lille ....., og at I osse har det godt! Jeg vil meget gerne se jer til en samtale i næste uge. Ring til mig og aftal nærmere!

Venlig hilsen 'en.

FUCK DIG!!! Jeg skal bare ikke ned og kigge på den ! Skal ned i vores NYE bank i morgen og snakke med dem, og de er villige til at hjælpe os med en budget konto med kredit og ikke mindst så det hele bare kører derud af!

I behøver ikke kommentere overhovede, skulle bare LIGE ud med lidt LORT til jer..

Tak HVIS du læste med! Og LAD vær' med at skifte til NORDEA!!! De er nogle RØVHULLER

I betaler 5100,00 af hver måned i 18 måneder for et lån på 30.000,00 kr. Det forstår jeg ikke det er jo 91.000,00 puhaaaa jeg havde vidst valgt at spare de 30.000 op og vente 6 måneder til at købe en bil. Nok er der renter meeeen det må være en helt til grin mega rente I har scoret jer det... Jeg kan godt forstå at en bank ikke ønsker at låne penge, til at betale regninger med... Det ender jo i deres øjne bare i en rigtig dårlig cirkel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

eElak

Jeg tror nu det afhænger utroligt meget af hvilken afdeling man er i, om hvordan servicen (kulturen) er... 

Jeg har haft nordea hele mit liv, og jeg har både haft dårlige og ok/gode erfaringer.. 

Den afdeling jeg er i nu, låner nærmest penge ud for et godt ord... 
Men den afdeling jeg var i for år tilbage, havde den mest svæversynede og grove kælling som bankrådgiver...

Min families bank, som også er nordea, men en anden afdeling, der er de bare emsige i forhold til overtræk overfor den ene kunde, men en anden kune vil de have til at låne flere penge..

Gider ikke lige at skifte bank, så bliver hvor jeg er, men lader bare være med at låne (flere) penge..  

Anmeld

24. februar 2011

Kofoed.

Laulund87 skriver:

Jeg har nok bare den holdning at banken ikke er forpligtet til at hjælpe hver gang man har problemer. De kan jo ikke bare låne og låne ud, det skal jo være realistisk at man kan betale tilbage. Hvis de vurderer at man ikke kan betale det beløb hver måned som de skal have tilbage, er det da klart de ikke vil låne ud

Måske er personen lige offline..

self skal de ikke bare låne ud, men kan bedre forstå et nej på et billån end på et midl. overtræk, for det burde de jo få tilbage i løbet af få måneder, sådan gør jeg det i hver fald. Har mange gange trukket over på lønkontoen og endfor to-tre måneder er det betalt tilbage og intet problem, hvor imod, hedder det lån, så starter panikken i banken. Nok også forskel i beløbets størrelse så, hehe.

pas, måske

Anmeld

24. februar 2011

Carina1977

Jeg undskylder lige på forhånd, hvis jeg gentager noget andre i tråden i forvejen har skrevet

Vil starte med at sige, at det var godt du lige fik raset ud....det hjælper sgu nogen gange

Jeg vil så sige at jeg selv har nordea som bank, og det har jeg haft altid. Jeg er bestemt ikke velhavende, men er en enlig mor til en dreng på 10 år, og endda på førtidspension. Jeg har aldrig haft problemer med at låne penge i banken, heller ikke da jeg i en periode var på kontanthjælp. De har været gode til at hjælpe, hvis jeg virkelig sad i en situation, der gjorde at det var nødvendigt at låne penge. Har da både lånt penge til indskud af lejlighed, men også i andre situationer. Aldrig har jeg fået et nej fra dem. Så jeg tror man skal passe på med at generalisere. At i har haft sådan en oplevelse er da noget øv, men det er ikke ensbetydende med at alle har de oplevelser af nordea. Jeg har ingen problemer med at anbefale nordea, for jeg har som sagt aldrig nogensinde haft problemer med dem. Og sådan er det jo så forskelligt. Der skal sikkert også være nogen der har haft problemer med Danske bank, jyske bank eller en helt 3. bank.

Var i ikke godt klar over, at der ville komme ekstra udgifter i forbindelse med flytning? Kunne i ikke have sparet op til dette? Hvorfor flyttede i?

Jeg ved jo ikke hvad jeres situation har været, og ja nogen gange kommer man ud i situationer, hvor man bliver nødt til at flytte. Det kan desværre være dyrt at flytte

Men jeg synes da ikke du skal kalde din bankrådgiver en djævel....hun er jo blot et menneske, der bare passer sit job

Men jeg kan da sagtens forstå dine frustrationer, for det er noget møg, når man kommer ud i økonomiske problemer.

Anmeld

24. februar 2011

Charlotte Wberg

Kofoed33 skriver:

Jo det gør man, men hvad nu hvis banken bare har lukket af? Mange kan låne af familien, men der er altså også mange der ikke kan eller har lyst, da økonomi og familie ikke er det rareste, at blande sammen.

Men synes nu også, at det er for dårligt ts bare holder sig for sig selv igen og ikke svare, når folk spørger om noget.

Tror ikke TS skriver. Synes at læse at h*n frabedte sig kommentare på sit indlæg, så h*n skulle vel bare lufte ventilen gg. Tror egentlig ikke der var lagt op til debat, trods at det er et debatsite vi er på fnis

Anmeld

24. februar 2011

Laulund87

Kofoed33 skriver:

self skal de ikke bare låne ud, men kan bedre forstå et nej på et billån end på et midl. overtræk, for det burde de jo få tilbage i løbet af få måneder, sådan gør jeg det i hver fald. Har mange gange trukket over på lønkontoen og endfor to-tre måneder er det betalt tilbage og intet problem, hvor imod, hedder det lån, så starter panikken i banken. Nok også forskel i beløbets størrelse så, hehe.

pas, måske

Okay på den måde, sådan har jeg bare aldrig gjort

En gang imellem overtrækker jeg små beløb med dankortet, men det er jo ikke noget jeg skal spørge om Det er også så lidt at jeg ikke kan mærke det måneden efter..

Selvfølgelig skal man have en ordentlig behandling i banken, det er nok bare forskelligt hvor meget vi forventer af dem

Anmeld

24. februar 2011

Kofoed.

Laulund87 skriver:

Okay på den måde, sådan har jeg bare aldrig gjort

En gang imellem overtrækker jeg små beløb med dankortet, men det er jo ikke noget jeg skal spørge om Det er også så lidt at jeg ikke kan mærke det måneden efter..

Selvfølgelig skal man have en ordentlig behandling i banken, det er nok bare forskelligt hvor meget vi forventer af dem

Ved heller ikke hvordan det startede, men jeg synes det er en lækker måde, at gøre det på, hvis fx ferie eller tandlægen koster en tusse mere end antaget. Vil da helst undgå, at låne generelt, men det kan være svært, når man bor i en lille lejlighed og lige pludselig venter tvillinger, som der slet ikke er plads til hehe

Anmeld

24. februar 2011

Kofoed.

Charlotte Wberg skriver:

Tror ikke TS skriver. Synes at læse at h*n frabedte sig kommentare på sit indlæg, så h*n skulle vel bare lufte ventilen gg. Tror egentlig ikke der var lagt op til debat, trods at det er et debatsite vi er på fnis

Ja.. synes bare nogle gange, at det er lidt øv, at ts'erne ikke svare, hvis det nu er et brok indlæg, kan vi måske hjælpe med, at løse problemet eller åbne øjne med, hvorfor det er sådan, selvom det ikke gør det retfærdigt. Bare en tanke

Anmeld

25. februar 2011

Charlotte Wberg

Kofoed33 skriver:

Ja.. synes bare nogle gange, at det er lidt øv, at ts'erne ikke svare, hvis det nu er et brok indlæg, kan vi måske hjælpe med, at løse problemet eller åbne øjne med, hvorfor det er sådan, selvom det ikke gør det retfærdigt. Bare en tanke

Giver dig helt ret... Opretter selv kun tråde jeg da håber bliver kommenteret/diskuteret ellers giver det jo ike helt mere mening end at hoppe ud på en øde mark og råbe aaahhhiii. Hehe

Anmeld

25. februar 2011

132319

Charlotte Wberg skriver:

I betaler 5100,00 af hver måned i 18 måneder for et lån på 30.000,00 kr. Det forstår jeg ikke det er jo 91.000,00 puhaaaa jeg havde vidst valgt at spare de 30.000 op og vente 6 måneder til at købe en bil. Nok er der renter meeeen det må være en helt til grin mega rente I har scoret jer det... Jeg kan godt forstå at en bank ikke ønsker at låne penge, til at betale regninger med... Det ender jo i deres øjne bare i en rigtig dårlig cirkel.

Jeg tænker at de nok har haft et andet lån oveni -Ellers er det da godt nok nogle vilde renter, så kan det jo bedre betale sig at tage et af de der vanvittige hurtiglån 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.