Lorte fucking møg tis og røv!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.733 visninger
52 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Anonym trådstarter

JEG ER SÅ RASENDE, SÅ I TROR DET ER LØGN

Kæresten og jeg er ved at skifte bank, pga. vi bliver virkelig behandlet som lort i vores nuværende bank: NORDEA!!!

JEG VIL EGENTLIG BARE FRARÅDE ALLE AT SKIFTE BANK TIL NORDEA!! DU ER VELKOMMEN I DERES FUCKING BANK HVIS MAN HAR MANGE PENGE, IKKE HVIS MAN ER EN LILLE FAMILIE!

Vores problem er følgende:

1: I juni månede var vi nede for at snakke med vores  til bankrådgiver! Vi ville meget gerne låne 30.000 kr. til en bil vi havde set!! PUHA, det var jo virkelig mange penge vi skulle låne, det skulle de lige tænke over. Vi fik så lov og købte bilen.. COOL NOK

2: Vores lille barn kommer til verden og vi er SÅ glade! Også vælter det hele bare!! Der begynder bare at vælte ind med regninger. Det skal lige siges at vi flyttede i ny lejlighed 1 oktober, så der er mange regninger der skulle betales. Både for den gamle og nye lejlighed, opgørelser osv.

Vi ringer så og spørger om vi må få lov til at få en samtale med vores igen  til bankrådgiver, ang. kredit på vores budget konto, da vi ikke er helt med med regninger! BLANKT NEJ, kommer der fra 'en i den anden ende af røret! Grunden er at de jo lige har lånt os 30.000 kr. til én bil! WHAT, tænker vi bare..

Det skal siges at vi betaler 5100 kr. af i måneden på vores lån, og vi ville være gældfri om under 1½ år.

Vi har det sidste stykke tid betalt mange af vores regninger af med kæresten dankort, så der har været overtræk på den. Vi ved godt at vi ikke må, men vi kan sku ikke risikere at de lukker for el, vand og varme!! + vi skal osse leve altså!!

Har så lige været i postkassen og der lagde et brev:

"Kære x & x.

Håber det går godt med jeres lille ....., og at I osse har det godt! Jeg vil meget gerne se jer til en samtale i næste uge. Ring til mig og aftal nærmere!

Venlig hilsen 'en.

FUCK DIG!!! Jeg skal bare ikke ned og kigge på den ! Skal ned i vores NYE bank i morgen og snakke med dem, og de er villige til at hjælpe os med en budget konto med kredit og ikke mindst så det hele bare kører derud af!

I behøver ikke kommentere overhovede, skulle bare LIGE ud med lidt LORT til jer..

Tak HVIS du læste med! Og LAD vær' med at skifte til NORDEA!!! De er nogle RØVHULLER

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Vingummien

Hvis de fleste der bliver behandlet sådan i bankerne for tiden, skal meget til de vil låne ud.

Fra en enlig mor, på su som har nordea og er skide tilfreds med dem

Anmeld

24. februar 2011

CiSo

Vingummien skriver:

Hvis de fleste der bliver behandlet sådan i bankerne for tiden, skal meget til de vil låne ud.

Det tror jeg også! Jeg har også nordea, og er helt tilfreds!

Anmeld

24. februar 2011

AnneBJ

Jeg er da ked af I har så dårlig oplevelse af Nordea. Jeg har været kunde der de sidste 10 år, og der har aldrig været noget. Så sent som idag, har vi fået min kæreste oprettet der, og fået omlagt økonomien lidt. Der var intet, og bankdamen var supersød og serviceminded.

Håber den nye bank lever op til Jeres forventninger!

Anmeld

24. februar 2011

grinny

Puha for en omgang! Og hun lyder da ikke til at være særlig sød.

Jeg kender godt til det med at ens bankrådgiver kan være en lort! Mig og kæresten har også et fælles lån i banken som vi betaler af på, en enkelt gang måtte jeg ringe ind for at høre om vi kunne vente 14 dage med at betale til dem fordi SU havde ikke givet os alle de penge vi skulle have, så vi manglede 6000 kr. og det synes jeg er mange penge at mangle, men vi havde snakket med SU og de sagde vi ville få dem inden for 14 dage, men nej, det måtte vi ikke og hendes begrundelse var: at jeg var ung og nok bare havde drukket alle pengene op i weekenden!!! Nøj jeg blev gal, jeg råbte virkelig af hende!!

1. jeg drikker ALDRIG da det ikke siger mig noget!

2. det var første gang vi havde brug for at udsætte det!

En anden gang modtog jeg et brev fordi jeg dagen før jeg fik SU havde trukket mit kort over med 28 kr!! 

Hun bruger altid den undskyldning med at jeg er ung og nok ikke kan styrer pengene!!

Undskyld det blev lidt langt 

Anmeld

24. februar 2011

LinLin

Er nu helt tilfreds med nordea

Anmeld

24. februar 2011

Fru Nielsen

Forstår godt du er træt af det, er aldrig fedt når tingene ikke lige går efter ens hovede...

Men husk jeres bankdame/mand ikke gør noget for at straffe jer, langt fra da.... Personen prøver at hjælpe jer, og mener h*n ikke det er muligt for jer at låne penge, jamen så får i ikke lov til at låne penge. Og igen, det er langt fra for at straffe jer, det er måske bare svært at se når man selv står i det.....

Kram

Anmeld

24. februar 2011

NinaNymannMadsen

Vingummien skriver:

også tilfreds kunde her.

jeg er på su og kunne gå ned og få kredit på mit kort på 1000 kr bare sådan uden videre. og min kæreste da han skiftede bank, der gik lidt kluder i det, så han lånte bare 10.000 i banken, så vi kunne betale alt, og de var jo selvf betalt tilbage da hans penge endelig gik ind jo.
og der havde han ikke været kunde i mere end 2 dage da det skete.
vi har kredit på budget og han kort og mit på i alt 4000 samlagt.

Anmeld

24. februar 2011

Vingummien

Astasmor skriver:

også tilfreds kunde her.

jeg er på su og kunne gå ned og få kredit på mit kort på 1000 kr bare sådan uden videre. og min kæreste da han skiftede bank, der gik lidt kluder i det, så han lånte bare 10.000 i banken, så vi kunne betale alt, og de var jo selvf betalt tilbage da hans penge endelig gik ind jo.
og der havde han ikke været kunde i mere end 2 dage da det skete.
vi har kredit på budget og han kort og mit på i alt 4000 samlagt.

Ja de har også hjulpet mig når de rhar været noget.

Men de kigger jo også på ens økonomi, og kan de se at det ikke vil hænge sammen, så gør de det jo ik. Sådan er det jo ved alle banker

Anmeld

24. februar 2011

millesofie

Anonym skriver:

JEG ER SÅ RASENDE, SÅ I TROR DET ER LØGN

Kæresten og jeg er ved at skifte bank, pga. vi bliver virkelig behandlet som lort i vores nuværende bank: NORDEA!!!

JEG VIL EGENTLIG BARE FRARÅDE ALLE AT SKIFTE BANK TIL NORDEA!! DU ER VELKOMMEN I DERES FUCKING BANK HVIS MAN HAR MANGE PENGE, IKKE HVIS MAN ER EN LILLE FAMILIE!

Vores problem er følgende:

1: I juni månede var vi nede for at snakke med vores  til bankrådgiver! Vi ville meget gerne låne 30.000 kr. til en bil vi havde set!! PUHA, det var jo virkelig mange penge vi skulle låne, det skulle de lige tænke over. Vi fik så lov og købte bilen.. COOL NOK

2: Vores lille barn kommer til verden og vi er SÅ glade! Også vælter det hele bare!! Der begynder bare at vælte ind med regninger. Det skal lige siges at vi flyttede i ny lejlighed 1 oktober, så der er mange regninger der skulle betales. Både for den gamle og nye lejlighed, opgørelser osv.

Vi ringer så og spørger om vi må få lov til at få en samtale med vores igen  til bankrådgiver, ang. kredit på vores budget konto, da vi ikke er helt med med regninger! BLANKT NEJ, kommer der fra 'en i den anden ende af røret! Grunden er at de jo lige har lånt os 30.000 kr. til én bil! WHAT, tænker vi bare..

Det skal siges at vi betaler 5100 kr. af i måneden på vores lån, og vi ville være gældfri om under 1½ år.

Vi har det sidste stykke tid betalt mange af vores regninger af med kæresten dankort, så der har været overtræk på den. Vi ved godt at vi ikke må, men vi kan sku ikke risikere at de lukker for el, vand og varme!! + vi skal osse leve altså!!

Har så lige været i postkassen og der lagde et brev:

"Kære x & x.

Håber det går godt med jeres lille ....., og at I osse har det godt! Jeg vil meget gerne se jer til en samtale i næste uge. Ring til mig og aftal nærmere!

Venlig hilsen 'en.

FUCK DIG!!! Jeg skal bare ikke ned og kigge på den ! Skal ned i vores NYE bank i morgen og snakke med dem, og de er villige til at hjælpe os med en budget konto med kredit og ikke mindst så det hele bare kører derud af!

I behøver ikke kommentere overhovede, skulle bare LIGE ud med lidt LORT til jer..

Tak HVIS du læste med! Og LAD vær' med at skifte til NORDEA!!! De er nogle RØVHULLER

Jep Nordea er lort

har selv den lorte bank og der findes ingen gode ord

held og lykke føler med jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.