Lorte fucking møg tis og røv!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

JacobsMoar

Fru Nielsen skriver:

Forstår godt du er træt af det, er aldrig fedt når tingene ikke lige går efter ens hovede...

Men husk jeres bankdame/mand ikke gør noget for at straffe jer, langt fra da.... Personen prøver at hjælpe jer, og mener h*n ikke det er muligt for jer at låne penge, jamen så får i ikke lov til at låne penge. Og igen, det er langt fra for at straffe jer, det er måske bare svært at se når man selv står i det.....

Kram

Til TS: Banken har nok en grund til at sige som de gør.. Og måske i skulle tage til det møde, og høre hvad hun har at sige, måske det var en gang hjælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Frøken J.

Hvem har i så skiftet til? Synes generelt det er umuligt at få god service.. Jeg har Danske Bank, og det er heller ikke noget at skrive hjem om. Jeg er nok meget "kedelig kunde". Jeg har aldrig overtræk, har en fin lille opsparing og budgetkonto og ingen lån gennem banken, kun SU-lån. Men hjælpe, det gider de fandme ikke. Ringede for at aftale et møde, fordi jeg vil have Dankort i stedet for Mastercard, hvilket vil ændre min konto, og så vil jeg ændre min opsparing så jeg ikke skal betale for at hæve fra den, og sidst men ikke mindst ville jeg have hjælp til budgetkontoen, fordi jeg ikke kunne få det hele til at gå op. Hvad fik jeg at vide?

"Jaaah, den slags bruger vi normalt ikke tid på til møder. Kan bare ordnes over telefonen, budgettet kan du lave i netbank" - Svarede, at det kunne jeg godt se, men jeg havde svært ved at finde ud af, hvordan jeg rent praktisk skulle bruge min budgetkonto, og at jeg ikke kunne få det til at gå op. Men nej, det mente de ikke de gad bruge tid på, så jeg fik ikke noget møde og ingen hjælp. Tak for lort! De gider nok ikke hjælpe de kunder, som de ikke rigtig tjener på.

Anmeld

24. februar 2011

Charlotte Wberg

MHK skriver:

Generelt synes jeg at de store banker som Danske og Nordea har en elendig service overfor folk der ingen penge har 

Jeg har Sydbank og har altid været glad for dem. DOG blev jeg slemt skuffet da jeg skulle flytte for 2 måneder siden. Jeg bad om et lån på 25.000 til indskud og ville kunne betale tilbage på under 1 år.

Kravet fra banken lød på at jeg skulle have 10.000 kr til rådighed til ungerne og jeg når ALT var betalt (dvs. alle regninger!)

Hvor mange enlige mødre har lige 10.000 kr til tant og fjas? 

Jeg måtte sande at jeg måtte spørge min far om at låne pengene selvom jeg hader det og fik skam også lov. Jeg håber min rådgiver får sig lidt af en næse over at se hvor godt det faktisk går med tilbagebetalingen, banken kunne jo have tjent renter på at låne mig dem 

Bankernes krav er møghamrende urimelige pt. 

Vi er også stødt på kravet om 10.000,00 kr til rådighed. Men synes egentlig at bankerne er ok fornuftige, det er sandt at det er os de tjener på, men de skal jo også vurdere om pengene kommer tilbage igen. Det sker jo desværre at folk går ned økonomisk og så koster det dem hvis de skal have andre til at inddrive pengene igen, men det er da mega irriterende når man mangler penge og selv synes at man kan klare det...

Anmeld

24. februar 2011

Laulund87

Kofoed33 skriver:

Nu spørger jeg og ikke på nogen måde ment ondt, men skriver h*n ikke, at de pga, at de ikke kan betale regningerne, har følt sig nødsaget til, at overtrække deres konto, så de ikke mistede hus, el, vand og varme.

Jeg forstår godt mange har fustrationer over bankerne, for de er jo noget man ikke liiige kan undvære. Men diskutioner om banker kan nemt misforståes og bliver let sur over det, da det er et følsomt emne.

Men ts er lidt stille synes jeg.

Jo det skriver hun og det kan man jo komme ud for, men snakker man så ikke med banken om en løsning? Det plejer vi hvis vi har manglet penge eller noget..

Ja det er et farligt emne

Anmeld

24. februar 2011

JacobsMoar

Secrets skriver:

Hvem har i så skiftet til? Synes generelt det er umuligt at få god service.. Jeg har Danske Bank, og det er heller ikke noget at skrive hjem om. Jeg er nok meget "kedelig kunde". Jeg har aldrig overtræk, har en fin lille opsparing og budgetkonto og ingen lån gennem banken, kun SU-lån. Men hjælpe, det gider de fandme ikke. Ringede for at aftale et møde, fordi jeg vil have Dankort i stedet for Mastercard, hvilket vil ændre min konto, og så vil jeg ændre min opsparing så jeg ikke skal betale for at hæve fra den, og sidst men ikke mindst ville jeg have hjælp til budgetkontoen, fordi jeg ikke kunne få det hele til at gå op. Hvad fik jeg at vide?

"Jaaah, den slags bruger vi normalt ikke tid på til møder. Kan bare ordnes over telefonen, budgettet kan du lave i netbank" - Svarede, at det kunne jeg godt se, men jeg havde svært ved at finde ud af, hvordan jeg rent praktisk skulle bruge min budgetkonto, og at jeg ikke kunne få det til at gå op. Men nej, det mente de ikke de gad bruge tid på, så jeg fik ikke noget møde og ingen hjælp. Tak for lort! De gider nok ikke hjælpe de kunder, som de ikke rigtig tjener på.

Mht. budgetkontoen, så tager du alle dine udgifter, igennem hele året, deler med 12 og så har du hvad du skal ligge til side hver måned.. Og så betales alle regninger fra budgetkontoen..

Det er altid smart at sætte lidt mere af på budgetkontoen end du egentlig skal..

Gav det mening? Og var det overhovedet det du havde spurgt om? Griner

Anmeld

24. februar 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

JEG ER SÅ RASENDE, SÅ I TROR DET ER LØGN

Kæresten og jeg er ved at skifte bank, pga. vi bliver virkelig behandlet som lort i vores nuværende bank: NORDEA!!!

JEG VIL EGENTLIG BARE FRARÅDE ALLE AT SKIFTE BANK TIL NORDEA!! DU ER VELKOMMEN I DERES FUCKING BANK HVIS MAN HAR MANGE PENGE, IKKE HVIS MAN ER EN LILLE FAMILIE!

Vores problem er følgende:

1: I juni månede var vi nede for at snakke med vores  til bankrådgiver! Vi ville meget gerne låne 30.000 kr. til en bil vi havde set!! PUHA, det var jo virkelig mange penge vi skulle låne, det skulle de lige tænke over. Vi fik så lov og købte bilen.. COOL NOK

2: Vores lille barn kommer til verden og vi er SÅ glade! Også vælter det hele bare!! Der begynder bare at vælte ind med regninger. Det skal lige siges at vi flyttede i ny lejlighed 1 oktober, så der er mange regninger der skulle betales. Både for den gamle og nye lejlighed, opgørelser osv.

Vi ringer så og spørger om vi må få lov til at få en samtale med vores igen  til bankrådgiver, ang. kredit på vores budget konto, da vi ikke er helt med med regninger! BLANKT NEJ, kommer der fra 'en i den anden ende af røret! Grunden er at de jo lige har lånt os 30.000 kr. til én bil! WHAT, tænker vi bare..

Det skal siges at vi betaler 5100 kr. af i måneden på vores lån, og vi ville være gældfri om under 1½ år.

Vi har det sidste stykke tid betalt mange af vores regninger af med kæresten dankort, så der har været overtræk på den. Vi ved godt at vi ikke må, men vi kan sku ikke risikere at de lukker for el, vand og varme!! + vi skal osse leve altså!!

Har så lige været i postkassen og der lagde et brev:

"Kære x & x.

Håber det går godt med jeres lille ....., og at I osse har det godt! Jeg vil meget gerne se jer til en samtale i næste uge. Ring til mig og aftal nærmere!

Venlig hilsen 'en.

FUCK DIG!!! Jeg skal bare ikke ned og kigge på den ! Skal ned i vores NYE bank i morgen og snakke med dem, og de er villige til at hjælpe os med en budget konto med kredit og ikke mindst så det hele bare kører derud af!

I behøver ikke kommentere overhovede, skulle bare LIGE ud med lidt LORT til jer..

Tak HVIS du læste med! Og LAD vær' med at skifte til NORDEA!!! De er nogle RØVHULLER

Det lyder som bank fiial'en i Kalundborg  Vi har haft samme problemer for en lille måneds tid siden da vi gerne ille købe bil.. Men altså ellers er vi yderst tilfredse..

Anmeld

24. februar 2011

An&Jo

Anonym skriver:

JEG ER SÅ RASENDE, SÅ I TROR DET ER LØGN

Kæresten og jeg er ved at skifte bank, pga. vi bliver virkelig behandlet som lort i vores nuværende bank: NORDEA!!!

JEG VIL EGENTLIG BARE FRARÅDE ALLE AT SKIFTE BANK TIL NORDEA!! DU ER VELKOMMEN I DERES FUCKING BANK HVIS MAN HAR MANGE PENGE, IKKE HVIS MAN ER EN LILLE FAMILIE!

Vores problem er følgende:

1: I juni månede var vi nede for at snakke med vores  til bankrådgiver! Vi ville meget gerne låne 30.000 kr. til en bil vi havde set!! PUHA, det var jo virkelig mange penge vi skulle låne, det skulle de lige tænke over. Vi fik så lov og købte bilen.. COOL NOK

2: Vores lille barn kommer til verden og vi er SÅ glade! Også vælter det hele bare!! Der begynder bare at vælte ind med regninger. Det skal lige siges at vi flyttede i ny lejlighed 1 oktober, så der er mange regninger der skulle betales. Både for den gamle og nye lejlighed, opgørelser osv.

Vi ringer så og spørger om vi må få lov til at få en samtale med vores igen  til bankrådgiver, ang. kredit på vores budget konto, da vi ikke er helt med med regninger! BLANKT NEJ, kommer der fra 'en i den anden ende af røret! Grunden er at de jo lige har lånt os 30.000 kr. til én bil! WHAT, tænker vi bare..

Det skal siges at vi betaler 5100 kr. af i måneden på vores lån, og vi ville være gældfri om under 1½ år.

Vi har det sidste stykke tid betalt mange af vores regninger af med kæresten dankort, så der har været overtræk på den. Vi ved godt at vi ikke må, men vi kan sku ikke risikere at de lukker for el, vand og varme!! + vi skal osse leve altså!!

Har så lige været i postkassen og der lagde et brev:

"Kære x & x.

Håber det går godt med jeres lille ....., og at I osse har det godt! Jeg vil meget gerne se jer til en samtale i næste uge. Ring til mig og aftal nærmere!

Venlig hilsen 'en.

FUCK DIG!!! Jeg skal bare ikke ned og kigge på den ! Skal ned i vores NYE bank i morgen og snakke med dem, og de er villige til at hjælpe os med en budget konto med kredit og ikke mindst så det hele bare kører derud af!

I behøver ikke kommentere overhovede, skulle bare LIGE ud med lidt LORT til jer..

Tak HVIS du læste med! Og LAD vær' med at skifte til NORDEA!!! De er nogle RØVHULLER

Tjaa, da jeg boede i Aalborg ville jeg også skifte bank til Nordea fordi det var lettest for mig (deres afdeling lå tættest på mig).. Men men men, jeg fik blankt nej fordi jeg var for stor en risiko for deres bank.. Jeg havde et indskudslån på 10.000kr som jeg betalte af på med 2500kr om måneden så det hurtigt kunne komme ud af verden, men jeg var på su så de ville ikke have mig som kunde fordi jeg højst sandsynligt ville få brug for at låne flere penge når jeg selv skulle købe bøger på uni under min uddannelse..

jeg ville egentlig bare fortælle at jeg forstår din frustration over dem, men hører også ligeså tit gode historier derfra.. Det er bare ærgeligt at de også skal have de dårlige historier kørende om sig..

Anmeld

24. februar 2011

Frøken J.

Bromberg skriver:

Mht. budgetkontoen, så tager du alle dine udgifter, igennem hele året, deler med 12 og så har du hvad du skal ligge til side hver måned.. Og så betales alle regninger fra budgetkontoen..

Det er altid smart at sætte lidt mere af på budgetkontoen end du egentlig skal..

Gav det mening? Og var det overhovedet det du havde spurgt om? Griner

Det ved jeg godt, det er også det jeg har gjort Det jeg bare ikke helt kan finde ud af er det der med, at den godt må gå i minus nogle måneder, fordi det så udligner sig osv. jeg lige skal have check på. Altså det er ok med banken at den trækker over. For når jeg lige har startet budgettet, så kan jeg ikke nå at lægge nok penge over til når der skal betales forsikringer og sådan. Så er man vel nødt til at trække over som så langsomt udligner sig, eller?

Anmeld

24. februar 2011

Kofoed.

Laulund87 skriver:

Jo det skriver hun og det kan man jo komme ud for, men snakker man så ikke med banken om en løsning? Det plejer vi hvis vi har manglet penge eller noget..

Ja det er et farligt emne

Jo det gør man, men hvad nu hvis banken bare har lukket af? Mange kan låne af familien, men der er altså også mange der ikke kan eller har lyst, da økonomi og familie ikke er det rareste, at blande sammen.

Men synes nu også, at det er for dårligt ts bare holder sig for sig selv igen og ikke svare, når folk spørger om noget.

Anmeld

24. februar 2011

Laulund87

Kofoed33 skriver:

Jo det gør man, men hvad nu hvis banken bare har lukket af? Mange kan låne af familien, men der er altså også mange der ikke kan eller har lyst, da økonomi og familie ikke er det rareste, at blande sammen.

Men synes nu også, at det er for dårligt ts bare holder sig for sig selv igen og ikke svare, når folk spørger om noget.

Jeg har nok bare den holdning at banken ikke er forpligtet til at hjælpe hver gang man har problemer. De kan jo ikke bare låne og låne ud, det skal jo være realistisk at man kan betale tilbage. Hvis de vurderer at man ikke kan betale det beløb hver måned som de skal have tilbage, er det da klart de ikke vil låne ud

Måske er personen lige offline..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.