Anonym skriver:
JEG ER SÅ RASENDE, SÅ I TROR DET ER LØGN 
Kæresten og jeg er ved at skifte bank, pga. vi bliver virkelig behandlet som lort i vores nuværende bank: NORDEA!!!
JEG VIL EGENTLIG BARE FRARÅDE ALLE AT SKIFTE BANK TIL NORDEA!! DU ER VELKOMMEN I DERES FUCKING BANK HVIS MAN HAR MANGE PENGE, IKKE HVIS MAN ER EN LILLE FAMILIE!
Vores problem er følgende:
1: I juni månede var vi nede for at snakke med vores
til bankrådgiver! Vi ville meget gerne låne 30.000 kr. til en bil vi havde set!! PUHA, det var jo virkelig mange penge vi skulle låne, det skulle de lige tænke over. Vi fik så lov og købte bilen.. COOL NOK 
2: Vores lille barn kommer til verden og vi er SÅ glade! Også vælter det hele bare!! Der begynder bare at vælte ind med regninger. Det skal lige siges at vi flyttede i ny lejlighed 1 oktober, så der er mange regninger der skulle betales. Både for den gamle og nye lejlighed, opgørelser osv.
Vi ringer så og spørger om vi må få lov til at få en samtale med vores igen
til bankrådgiver, ang. kredit på vores budget konto, da vi ikke er helt med med regninger! BLANKT NEJ, kommer der fra
'en i den anden ende af røret! Grunden er at de jo lige har lånt os 30.000 kr. til én bil! WHAT, tænker vi bare..
Det skal siges at vi betaler 5100 kr. af i måneden på vores lån, og vi ville være gældfri om under 1½ år.
Vi har det sidste stykke tid betalt mange af vores regninger af med kæresten dankort, så der har været overtræk på den. Vi ved godt at vi ikke må, men vi kan sku ikke risikere at de lukker for el, vand og varme!! + vi skal osse leve altså!!
Har så lige været i postkassen og der lagde et brev:
"Kære x & x.
Håber det går godt med jeres lille ....., og at I osse har det godt! Jeg vil meget gerne se jer til en samtale i næste uge. Ring til mig og aftal nærmere!
Venlig hilsen
'en.
FUCK DIG!!! Jeg skal bare ikke ned og kigge på den
! Skal ned i vores NYE bank i morgen og snakke med dem, og de er villige til at hjælpe os med en budget konto med kredit og ikke mindst så det hele bare kører derud af!
I behøver ikke kommentere overhovede, skulle bare LIGE ud med lidt LORT til jer..
Tak HVIS du læste med! Og LAD vær' med at skifte til NORDEA!!! De er nogle RØVHULLER 
Tror du ikke det er fordi I ikke må ha minus på budgetten?? Det tror jeg ikke nogen banker vil have. Så er det mere ok med lønkontoen. Bare lige min tanke