Lorte fucking møg tis og røv!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Kofoed.

Mussen2 skriver:

Ja, de har stor magt de banker.

Men jeg kan ikke lade være med at tænke at hun gør det fordi hun skal eller for jeres egen skyld.

Hvad har i lånt til siden i betler 5100 af hver måned? Hvis det er et forbrugslån, så kunne det jo tyde på at i har forrugt mere end i tjener.

Men egentlig burde hun jo hjælpe jer med at få lagt et budget og synlig gjort hvor i kan forbedre.

Men, men, men det er altid godt at få et alternativt tilbud fra anden bank. det gælder også forsikringer. realkreditlån osv...

Som jeg forstår det, har de lånt de 30000 og betaler de 5100 på den, fordi de bare vil af med lånet hurtigst muligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

HUSK nu at bankerne er REN FORRETNING... de låner ikke ud, uden de kan se profit.. sådan er det... Bankerne er ikke til at hjælpe, men til at tjene penge.. længere er den ikke og med en finans krise, så er de virkelig påpasselig...

Jeg selv har NORDEA og har op og nedture med min bankrådgiver... tror hun har et horn i siden på mig, da jeg valgte at låne penge til huset i min kæreste bank... Men jeg tænker også ren forretning.. og hvad der virker for mig... og billigst...

Anmeld

24. februar 2011

Betteisen

Anonym skriver:

JEG ER SÅ RASENDE, SÅ I TROR DET ER LØGN

Kæresten og jeg er ved at skifte bank, pga. vi bliver virkelig behandlet som lort i vores nuværende bank: NORDEA!!!

JEG VIL EGENTLIG BARE FRARÅDE ALLE AT SKIFTE BANK TIL NORDEA!! DU ER VELKOMMEN I DERES FUCKING BANK HVIS MAN HAR MANGE PENGE, IKKE HVIS MAN ER EN LILLE FAMILIE!

Vores problem er følgende:

1: I juni månede var vi nede for at snakke med vores  til bankrådgiver! Vi ville meget gerne låne 30.000 kr. til en bil vi havde set!! PUHA, det var jo virkelig mange penge vi skulle låne, det skulle de lige tænke over. Vi fik så lov og købte bilen.. COOL NOK

2: Vores lille barn kommer til verden og vi er SÅ glade! Også vælter det hele bare!! Der begynder bare at vælte ind med regninger. Det skal lige siges at vi flyttede i ny lejlighed 1 oktober, så der er mange regninger der skulle betales. Både for den gamle og nye lejlighed, opgørelser osv.

Vi ringer så og spørger om vi må få lov til at få en samtale med vores igen  til bankrådgiver, ang. kredit på vores budget konto, da vi ikke er helt med med regninger! BLANKT NEJ, kommer der fra 'en i den anden ende af røret! Grunden er at de jo lige har lånt os 30.000 kr. til én bil! WHAT, tænker vi bare..

Det skal siges at vi betaler 5100 kr. af i måneden på vores lån, og vi ville være gældfri om under 1½ år.

Vi har det sidste stykke tid betalt mange af vores regninger af med kæresten dankort, så der har været overtræk på den. Vi ved godt at vi ikke må, men vi kan sku ikke risikere at de lukker for el, vand og varme!! + vi skal osse leve altså!!

Har så lige været i postkassen og der lagde et brev:

"Kære x & x.

Håber det går godt med jeres lille ....., og at I osse har det godt! Jeg vil meget gerne se jer til en samtale i næste uge. Ring til mig og aftal nærmere!

Venlig hilsen 'en.

FUCK DIG!!! Jeg skal bare ikke ned og kigge på den ! Skal ned i vores NYE bank i morgen og snakke med dem, og de er villige til at hjælpe os med en budget konto med kredit og ikke mindst så det hele bare kører derud af!

I behøver ikke kommentere overhovede, skulle bare LIGE ud med lidt LORT til jer..

Tak HVIS du læste med! Og LAD vær' med at skifte til NORDEA!!! De er nogle RØVHULLER

Tror du ikke det er fordi I ikke må ha minus på budgetten?? Det tror jeg ikke nogen banker vil have. Så er det mere ok med lønkontoen. Bare lige min tanke

Anmeld

24. februar 2011

Laulund87

Tja jeg må ærligt indrømme at jeg ikke forstår de fleste tråde hvor folk sviner deres bank til..Tit, og sørme også i det her tilfælde, har man ikke selv overholdt en aftale. I har overtrukket, selvom i ikke måtte.

Stopper samarbejdet fra jeres side, ikke der??

Det lyder måske lidt hårdt, men hvordan kan man forvente at banken står med åbne arme hvis man ikke overholder aftaler Det er jo heller ikke nogen lov at de SKAL låne en penge hvis man har lavet lort i den.

Anmeld

24. februar 2011

Mussen2

Kofoed33 skriver:

Som jeg forstår det, har de lånt de 30000 og betaler de 5100 på den, fordi de bare vil af med lånet hurtigst muligt.

Men 5100 i 1½ år for at have lånt 30.000. Det hænger ikke sammen. Uanset hvad så er det frustrerende for dem.

Anmeld

24. februar 2011

metski83

Anonym skriver:

JEG ER SÅ RASENDE, SÅ I TROR DET ER LØGN

Kæresten og jeg er ved at skifte bank, pga. vi bliver virkelig behandlet som lort i vores nuværende bank: NORDEA!!!

JEG VIL EGENTLIG BARE FRARÅDE ALLE AT SKIFTE BANK TIL NORDEA!! DU ER VELKOMMEN I DERES FUCKING BANK HVIS MAN HAR MANGE PENGE, IKKE HVIS MAN ER EN LILLE FAMILIE!

Vores problem er følgende:

1: I juni månede var vi nede for at snakke med vores  til bankrådgiver! Vi ville meget gerne låne 30.000 kr. til en bil vi havde set!! PUHA, det var jo virkelig mange penge vi skulle låne, det skulle de lige tænke over. Vi fik så lov og købte bilen.. COOL NOK

2: Vores lille barn kommer til verden og vi er SÅ glade! Også vælter det hele bare!! Der begynder bare at vælte ind med regninger. Det skal lige siges at vi flyttede i ny lejlighed 1 oktober, så der er mange regninger der skulle betales. Både for den gamle og nye lejlighed, opgørelser osv.

Vi ringer så og spørger om vi må få lov til at få en samtale med vores igen  til bankrådgiver, ang. kredit på vores budget konto, da vi ikke er helt med med regninger! BLANKT NEJ, kommer der fra 'en i den anden ende af røret! Grunden er at de jo lige har lånt os 30.000 kr. til én bil! WHAT, tænker vi bare..

Det skal siges at vi betaler 5100 kr. af i måneden på vores lån, og vi ville være gældfri om under 1½ år.

Vi har det sidste stykke tid betalt mange af vores regninger af med kæresten dankort, så der har været overtræk på den. Vi ved godt at vi ikke må, men vi kan sku ikke risikere at de lukker for el, vand og varme!! + vi skal osse leve altså!!

Har så lige været i postkassen og der lagde et brev:

"Kære x & x.

Håber det går godt med jeres lille ....., og at I osse har det godt! Jeg vil meget gerne se jer til en samtale i næste uge. Ring til mig og aftal nærmere!

Venlig hilsen 'en.

FUCK DIG!!! Jeg skal bare ikke ned og kigge på den ! Skal ned i vores NYE bank i morgen og snakke med dem, og de er villige til at hjælpe os med en budget konto med kredit og ikke mindst så det hele bare kører derud af!

I behøver ikke kommentere overhovede, skulle bare LIGE ud med lidt LORT til jer..

Tak HVIS du læste med! Og LAD vær' med at skifte til NORDEA!!! De er nogle RØVHULLER

Min kæreste har også haft problemer med Nordea... Han arvede nogle penge fra hans far da han døde, og Nordea var ved at tage røven på ham. Havde ham hørt efter dem, så havde han mistet alle hans penge. Her snakker vi altså om en halv million.

Anmeld

24. februar 2011

Lone Jakobsen

MHK skriver:

Generelt synes jeg at de store banker som Danske og Nordea har en elendig service overfor folk der ingen penge har 

Jeg har Sydbank og har altid været glad for dem. DOG blev jeg slemt skuffet da jeg skulle flytte for 2 måneder siden. Jeg bad om et lån på 25.000 til indskud og ville kunne betale tilbage på under 1 år.

Kravet fra banken lød på at jeg skulle have 10.000 kr til rådighed til ungerne og jeg når ALT var betalt (dvs. alle regninger!)

Hvor mange enlige mødre har lige 10.000 kr til tant og fjas? 

Jeg måtte sande at jeg måtte spørge min far om at låne pengene selvom jeg hader det og fik skam også lov. Jeg håber min rådgiver får sig lidt af en næse over at se hvor godt det faktisk går med tilbagebetalingen, banken kunne jo have tjent renter på at låne mig dem 

Bankernes krav er møghamrende urimelige pt. 

faldt lige over dit svar...og det er da helt til grin at banken mener du skulle ha så meget.

vi har sparbank, og til trods for vores bankrådgivers mangel på hukommelse.... så er det en super bank, som jeg kun kan rose

da vi skulle låne til hus, kom vi ind med vores budget, og selv om vi brugte langt mindre på kost ovs. end de mente vi skulle... ja så havde de ingen problemer med at låne os penge....og nu hvor jeg skiftede arbejde....og havde en del ekstra udgifter forbundet med det, så var svaret bare "hvis i mangler penge så kom"

Anmeld

24. februar 2011

Kofoed.

Mussen2 skriver:

Men 5100 i 1½ år for at have lånt 30.000. Det hænger ikke sammen. Uanset hvad så er det frustrerende for dem.

Ja det burde kun være et ½ år i stedet.

Men forstår godt bankerne kan være lidt bange for, at låne ud, men det er jo bare mega træls, hvis det lige komme lidt flere uforudsete regninger, end budget tillader. Og DET kan ske for alle, fx går bilen i stykker eller mere skal en dyr omgang forbi tandlæge. Synes det er en helt anden sag, hvis det er de faste udgifter man ikke har råd til.

Anmeld

24. februar 2011

Kofoed.

Tja jeg må ærligt indrømme at jeg ikke forstår de fleste tråde hvor folk sviner deres bank til..Tit, og sørme også i det her tilfælde, har man ikke selv overholdt en aftale. I har overtrukket, selvom i ikke måtte.

Stopper samarbejdet fra jeres side, ikke der??

Det lyder måske lidt hårdt, men hvordan kan man forvente at banken står med åbne arme hvis man ikke overholder aftaler Det er jo heller ikke nogen lov at de SKAL låne en penge hvis man har lavet lort i den.

Nu spørger jeg og ikke på nogen måde ment ondt, men skriver h*n ikke, at de pga, at de ikke kan betale regningerne, har følt sig nødsaget til, at overtrække deres konto, så de ikke mistede hus, el, vand og varme.

Jeg forstår godt mange har fustrationer over bankerne, for de er jo noget man ikke liiige kan undvære. Men diskutioner om banker kan nemt misforståes og bliver let sur over det, da det er et følsomt emne.

Men ts er lidt stille synes jeg.

Anmeld

24. februar 2011

sweet

jeg har så samme problem med nordea....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.