Lorte fucking møg tis og røv!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

musse1

Anonym skriver:

JEG ER SÅ RASENDE, SÅ I TROR DET ER LØGN

Kæresten og jeg er ved at skifte bank, pga. vi bliver virkelig behandlet som lort i vores nuværende bank: NORDEA!!!

JEG VIL EGENTLIG BARE FRARÅDE ALLE AT SKIFTE BANK TIL NORDEA!! DU ER VELKOMMEN I DERES FUCKING BANK HVIS MAN HAR MANGE PENGE, IKKE HVIS MAN ER EN LILLE FAMILIE!

Vores problem er følgende:

1: I juni månede var vi nede for at snakke med vores  til bankrådgiver! Vi ville meget gerne låne 30.000 kr. til en bil vi havde set!! PUHA, det var jo virkelig mange penge vi skulle låne, det skulle de lige tænke over. Vi fik så lov og købte bilen.. COOL NOK

2: Vores lille barn kommer til verden og vi er SÅ glade! Også vælter det hele bare!! Der begynder bare at vælte ind med regninger. Det skal lige siges at vi flyttede i ny lejlighed 1 oktober, så der er mange regninger der skulle betales. Både for den gamle og nye lejlighed, opgørelser osv.

Vi ringer så og spørger om vi må få lov til at få en samtale med vores igen  til bankrådgiver, ang. kredit på vores budget konto, da vi ikke er helt med med regninger! BLANKT NEJ, kommer der fra 'en i den anden ende af røret! Grunden er at de jo lige har lånt os 30.000 kr. til én bil! WHAT, tænker vi bare..

Det skal siges at vi betaler 5100 kr. af i måneden på vores lån, og vi ville være gældfri om under 1½ år.

Vi har det sidste stykke tid betalt mange af vores regninger af med kæresten dankort, så der har været overtræk på den. Vi ved godt at vi ikke må, men vi kan sku ikke risikere at de lukker for el, vand og varme!! + vi skal osse leve altså!!

Har så lige været i postkassen og der lagde et brev:

"Kære x & x.

Håber det går godt med jeres lille ....., og at I osse har det godt! Jeg vil meget gerne se jer til en samtale i næste uge. Ring til mig og aftal nærmere!

Venlig hilsen 'en.

FUCK DIG!!! Jeg skal bare ikke ned og kigge på den ! Skal ned i vores NYE bank i morgen og snakke med dem, og de er villige til at hjælpe os med en budget konto med kredit og ikke mindst så det hele bare kører derud af!

I behøver ikke kommentere overhovede, skulle bare LIGE ud med lidt LORT til jer..

Tak HVIS du læste med! Og LAD vær' med at skifte til NORDEA!!! De er nogle RØVHULLER

åhh hvor træls men hvor dejligt, at i så for skiftet bank, hvem for i nu ? håber i bliver glade for dem..

her har manden også Nordea. og ja mindst de sidste 3 år, har det været den væreste lort bank nogen sinde.. selv om alt bliver betalt til tiden, budgettet kører, og aldrig overtræk..

så kan bestemt heller ik anbefalde Nordea.. men går nok an på hvor man har den henne, vilken afdeling og vilken person man for, og sådan er det nogle i alle banker..

men bare træls når de er på den måde, og forstår ik altid de er så bange for at låne nogle penge ud, er da os som kunder som betaler renter osv. de lever da af os..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

NinaNymannMadsen

Vingummien skriver:

Ja de har også hjulpet mig når de rhar været noget.

Men de kigger jo også på ens økonomi, og kan de se at det ikke vil hænge sammen, så gør de det jo ik. Sådan er det jo ved alle banker

ja nemlig...
her hjemme er jeg på su og kæresten på pansion (førtids)
men vi har altid betalt det vi skal og betaler tilbage hvis der har været overtræk og sådan noget når vi har lovet vi gør det også.

Anmeld

24. februar 2011

millesofie

grinny skriver:

Puha for en omgang! Og hun lyder da ikke til at være særlig sød.

Jeg kender godt til det med at ens bankrådgiver kan være en lort! Mig og kæresten har også et fælles lån i banken som vi betaler af på, en enkelt gang måtte jeg ringe ind for at høre om vi kunne vente 14 dage med at betale til dem fordi SU havde ikke givet os alle de penge vi skulle have, så vi manglede 6000 kr. og det synes jeg er mange penge at mangle, men vi havde snakket med SU og de sagde vi ville få dem inden for 14 dage, men nej, det måtte vi ikke og hendes begrundelse var: at jeg var ung og nok bare havde drukket alle pengene op i weekenden!!! Nøj jeg blev gal, jeg råbte virkelig af hende!!

1. jeg drikker ALDRIG da det ikke siger mig noget!

2. det var første gang vi havde brug for at udsætte det!

En anden gang modtog jeg et brev fordi jeg dagen før jeg fik SU havde trukket mit kort over med 28 kr!! 

Hun bruger altid den undskyldning med at jeg er ung og nok ikke kan styrer pengene!!

Undskyld det blev lidt langt 

det er også den slags jeg har været ude for med dem

og jeg har tjek på min økonomi 100% men det er jo sket at, som du siger at det ikke er ens egen skyld og så får man bare lort i hovedet af dem fra nordea og jeg har boet 5 forskellige steder / byer siden jeg fik nordea og det har været det samme alle steder

Anmeld

24. februar 2011

Muffinmus

Tja, vores lille familie har det fint med dem, ingen problemer med at låne til hus og ingne problemer med dem ellers. Tvært i mod spørger de om vi ikke snart skal låne til noget nyt som .feks bil eller køkken:-)

Og vi tjener bestemt ikke kassen.

Anmeld

24. februar 2011

Rockertand

Fru Nielsen skriver:

Forstår godt du er træt af det, er aldrig fedt når tingene ikke lige går efter ens hovede...

Men husk jeres bankdame/mand ikke gør noget for at straffe jer, langt fra da.... Personen prøver at hjælpe jer, og mener h*n ikke det er muligt for jer at låne penge, jamen så får i ikke lov til at låne penge. Og igen, det er langt fra for at straffe jer, det er måske bare svært at se når man selv står i det.....

Kram

ENIG.

Hvis I ikke har økonomi til at foretage jer disse ting, så må I lade være, eller finde et billigere alternativ, sådan er verden nu engang indrettet.

- og jo, jeg har selv været ung og på SU og levet af kartoffelpandekager morgen, middag og aften i 2 måneder, men har lært, at opsparing til livets goder nok ikke er så dårlig en idé.

Anmeld

24. februar 2011

BellaCiinea

Hmm jeg skiftede til Nordea sidste år, og kæresten har også Nordea. Vi er på SU og KH, men har trods det både fået lov til et bevilliget overtræk på 5000kr. og et lån på 10.000kr samt fået en kassekredit på 20.000kr. 

Hver ting tog max. 5min. 

Anmeld

24. februar 2011

Kief31

Jeg skiftede fornylig til Nordea, og har aldrig været mere tilfreds med en bank.. Altid venlige, og ingen problemer. Men jeg tror nu at enhver bank, vil sige nej til at låne folk penge, hvis de i forvejen ikke har til regningerne..

Anmeld

24. februar 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Kæresten og jeg er ved at skifte bank, pga. vi bliver virkelig behandlet som lort i vores nuværende bank: NORDEA!!!

JEG VIL EGENTLIG BARE FRARÅDE ALLE AT SKIFTE BANK TIL NORDEA!! DU ER VELKOMMEN I DERES FUCKING BANK HVIS MAN HAR MANGE PENGE, IKKE HVIS MAN ER EN LILLE FAMILIE!

1: I juni månede var vi nede for at snakke med vores  til bankrådgiver! Vi ville meget gerne låne 30.000 kr. til en bil vi havde set!! PUHA, det var jo virkelig mange penge vi skulle låne, det skulle de lige tænke over. Vi fik så lov og købte bilen.. COOL NOK

2: Vores lille barn kommer til verden og vi er SÅ glade! Også vælter det hele bare!! Der begynder bare at vælte ind med regninger. Det skal lige siges at vi flyttede i ny lejlighed 1 oktober, så der er mange regninger der skulle betales. Både for den gamle og nye lejlighed, opgørelser osv.

Vi ringer så og spørger om vi må få lov til at få en samtale med vores igen  til bankrådgiver, ang. kredit på vores budget konto, da vi ikke er helt med med regninger! BLANKT NEJ, kommer der fra 'en i den anden ende af røret! Grunden er at de jo lige har lånt os 30.000 kr. til én bil! WHAT, tænker vi bare..

Det skal siges at vi betaler 5100 kr. af i måneden på vores lån, og vi ville være gældfri om under 1½ år.

Vi har det sidste stykke tid betalt mange af vores regninger af med kæresten dankort, så der har været overtræk på den. Vi ved godt at vi ikke må, men vi kan sku ikke risikere at de lukker for el, vand og varme!! + vi skal osse leve altså!!

"Kære x & x.

Håber det går godt med jeres lille ....., og at I osse har det godt! Jeg vil meget gerne se jer til en samtale i næste uge. Ring til mig og aftal nærmere!

Venlig hilsen 'en.

FUCK DIG!!! Jeg skal bare ikke ned og kigge på den ! Skal ned i vores NYE bank i morgen og snakke med dem, og de er villige til at hjælpe os med en budget konto med kredit og ikke mindst så det hele bare kører derud af!

I behøver ikke kommentere overhovede, skulle bare LIGE ud med lidt LORT til jer..

Tak HVIS du læste med! Og LAD vær' med at skifte til NORDEA!!! De er nogle RØVHULLER

Nej hvor jeg forstår dig godt.

Men jeg undskylder lig for min næste udtalse, da den kan være stødede for nogen. MEN min lorte, trælse, svæver synet, irreterede, ARHHH rådgiver er gået på PENSION for en uge siden. 

Har kæmpet en lang kamp med, at komme af med hende og skifte til en rådgiver i den by jeg bor, i stedet for, at rejse med tog eller bil i en lille time, for at snakke med hende i 5 minutter, hvor alt hun siger er NEJ, NEJ og NEJ. Har et forbrugslån på 20.000, synes virkelig ikke det er så slemt, når jeg er flyttet 5 gange på 2 år, så de er brugt på indskud alle sammen.

Heldigvis er der styr på det hele og køre overskud, så håber ikke der kommer store problemer forløbig.

Anmeld

24. februar 2011

132319

Generelt synes jeg at de store banker som Danske og Nordea har en elendig service overfor folk der ingen penge har 

Jeg har Sydbank og har altid været glad for dem. DOG blev jeg slemt skuffet da jeg skulle flytte for 2 måneder siden. Jeg bad om et lån på 25.000 til indskud og ville kunne betale tilbage på under 1 år.

Kravet fra banken lød på at jeg skulle have 10.000 kr til rådighed til ungerne og jeg når ALT var betalt (dvs. alle regninger!)

Hvor mange enlige mødre har lige 10.000 kr til tant og fjas? 

Jeg måtte sande at jeg måtte spørge min far om at låne pengene selvom jeg hader det og fik skam også lov. Jeg håber min rådgiver får sig lidt af en næse over at se hvor godt det faktisk går med tilbagebetalingen, banken kunne jo have tjent renter på at låne mig dem 

Bankernes krav er møghamrende urimelige pt. 

Anmeld

24. februar 2011

Mussen2

Anonym skriver:

"Kære x & x.

Venlig hilsen 'en.

Ja, de har stor magt de banker.

Men jeg kan ikke lade være med at tænke at hun gør det fordi hun skal eller for jeres egen skyld.

Hvad har i lånt til siden i betler 5100 af hver måned? Hvis det er et forbrugslån, så kunne det jo tyde på at i har forrugt mere end i tjener.

Men egentlig burde hun jo hjælpe jer med at få lagt et budget og synlig gjort hvor i kan forbedre.

Men, men, men det er altid godt at få et alternativt tilbud fra anden bank. det gælder også forsikringer. realkreditlån osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.