Lorte fucking møg tis og røv!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

JacobsMoar

Secrets skriver:

Det ved jeg godt, det er også det jeg har gjort Det jeg bare ikke helt kan finde ud af er det der med, at den godt må gå i minus nogle måneder, fordi det så udligner sig osv. jeg lige skal have check på. Altså det er ok med banken at den trækker over. For når jeg lige har startet budgettet, så kan jeg ikke nå at lægge nok penge over til når der skal betales forsikringer og sådan. Så er man vel nødt til at trække over som så langsomt udligner sig, eller?

Hvis du har den aftale med banken, så vil jeg mene at det er okay.. Og det skulle vel kun være det første år, vil jeg mene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

mortilfreja

I skulle måske have tænkt lidt mere over jeres fremtidige økonomi inden i lånte penge til en bil.. Hvis man ikke har råd til regningerne så skulle man nok have undværet bilen. :-) bare min mening.

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej alle sammen.

Blev nød til at logge af igår, da mit barn fik meget høj feber og vi skulle forbi skadestuien.. H*n har det fint, men stadigvæk højt feber..

Så det bliver lige et hurtigt indlæg fra min side.

Som én skriver, behøvede I ikke at skrive på mit indlæg. Jeg havde bare brug for at lette mit lille . Og synes at stedet herinde er et godt sted at komme ud med noget, det har jeg åbenbart misforstået?

Fint I alle sammen har jeres meninger og holdninger til emnet, men har ikke brug for råd osv. Det er ikke OS der er forkert på den. har vi fået medhold fra den nye bank! Nordea, er bare åndssvage i dette tilfælde.. Vi er blevet uretfærdigt behandlet i mange ting fra Nordea's side.. Hvis jeg skulle ALT herinde, ville det simplthen fylde så meget. Det var bare et lille udpluk...

Vi skylder 67.000 kr. også 30.000 kr. på bilen, så lige under 100.000 kr. derfor det ville tage 1½ år at betale af..

GOD WEEKEND TIL JER ALLE SAMMEN

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.