Tidlig kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Lotus86

RiUL skriver:

Ja, jeg glæder mig også bare helt vildt Kan bare slet ikke forstå at om 2 timer får vi at vide om vi skal ha en dreng eller en pige

Aii så ligger du derinde nu Hvor er det bare spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Maise86

RiUL skriver:

Hej piger

Har læst at scanningklinikken i København tilbyder tidlig kønsscanning allerede fra 14 fulde uger. 

Er der nogle af jer der har været til sådan en scanning? Eller hvor tidligt fik I kønnet at vide?

Jeg får jo helt lyst til allerede at vide om vi venter en dreng eller pige, men kan ikke finde ud af om jeg synes 1100 kroner er mange penge at bruge på en scanning

Jeg fik den lavet hos dem i uge 15 og det var fantastisk! Hos scanningsklinikken er også en tilvækst scanning så de er sikre på at den lille har det godt! Kan kun anbefales!

Anmeld

9. marts 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

Aii så ligger du derinde nu Hvor er det bare spændende

Vi skal ha en lille dreng Hvor er det bare vildt! 

Anmeld

9. marts 2011

Lotus86

RiUL skriver:

Vi skal ha en lille dreng Hvor er det bare vildt! 

Ihh hvor fantastisk...<3 Stort tillykke søde

Er det ikke bare vildt??

Anmeld

9. marts 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

Ihh hvor fantastisk...<3 Stort tillykke søde

Er det ikke bare vildt??

Jo fuldstændigt Tusind tak, vi er bare så glade

Anmeld

9. marts 2011

Julymama

RiUL skriver:

Hej piger

Har læst at scanningklinikken i København tilbyder tidlig kønsscanning allerede fra 14 fulde uger. 

Er der nogle af jer der har været til sådan en scanning? Eller hvor tidligt fik I kønnet at vide?

Jeg får jo helt lyst til allerede at vide om vi venter en dreng eller pige, men kan ikke finde ud af om jeg synes 1100 kroner er mange penge at bruge på en scanning

Jeg var hos Scanningsklinikken da jeg var 18+0 og det var en rigtig god oplevelse

De er flinke og grundige og bruger lang tid på en (længere end den tid de har sat af til en ) Der er vidst sat et kvarter af til hver scanning, men til mig brugte hun i hvert fald ½ time bare for at få hende fra alle vinkler

Anmeld

9. marts 2011

Julymama

RiUL skriver:

Hej piger

Hihi, ups, så ikke det var et gammelt indlæg

Tillykke med drengen!

Anmeld

9. marts 2011

Lotus86

RiUL skriver:

Jo fuldstændigt Tusind tak, vi er bare så glade

Det kan jeg godt forstå, det er også bare helt specielt når man ved hvad man venter, man får et helt andet forhold til den lille bandit

Anmeld

9. marts 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

Det kan jeg godt forstå, det er også bare helt specielt når man ved hvad man venter, man får et helt andet forhold til den lille bandit

Ja Det er bare så dejligt at vide hvad det blir Og hvor var det bare fantastisk at se det lille liv ligge og vælte rundt derinde 

Anmeld

9. marts 2011

Kief31

Tillykke med drengen Jeg skal ind til scanningsjordemoderen i morgen, glæder mig vildt Og håber de kan se hvad det bliver, er 14+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.