Tidlig kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Kb

RiUL skriver:

Hej piger

Har læst at scanningklinikken i København tilbyder tidlig kønsscanning allerede fra 14 fulde uger. 

Er der nogle af jer der har været til sådan en scanning? Eller hvor tidligt fik I kønnet at vide?

Jeg får jo helt lyst til allerede at vide om vi venter en dreng eller pige, men kan ikke finde ud af om jeg synes 1100 kroner er mange penge at bruge på en scanning

Du kan jo få det at vide til 20 ugers scanning - gratis. Kan du ikke bare vente til da???

Ved da godt man er nysgerrig, det var jeg da også selv, meeeeeen...derfra og til absolut at skulle vide det så tidligt som muligt og oven i købet betale en formue for det - det fatter jeg ikke helt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

RiUL

Kb skriver:

Du kan jo få det at vide til 20 ugers scanning - gratis. Kan du ikke bare vente til da???

Ved da godt man er nysgerrig, det var jeg da også selv, meeeeeen...derfra og til absolut at skulle vide det så tidligt som muligt og oven i købet betale en formue for det - det fatter jeg ikke helt

Ja, det er jo lige det Men kunne jo bare være spændende at vide det lidt før

Men de scanningsklinikker må også tjene kassen

Anmeld

22. februar 2011

Kb

RiUL skriver:

Ja, det er jo lige det Men kunne jo bare være spændende at vide det lidt før

Men de scanningsklinikker må også tjene kassen

Det kan du være ganske sikker på at de gør og de griner hele vejen til banken.... Ved du hvad mit råd er???? Spred glæderne, NF-scanning er død spændende, for så ser man en rigtig baby. MD-scanning fordi der kan man muligvis se kønnet og at baby har det godt, naturligvis. Og fødslen, ja der er jo spændende i sig selv.... 

Hvorfor få al spænding udløst i en og samme omgang? Nyd spændingen, tro mig det bliver du glad for

Anmeld

22. februar 2011

RiUL

Kb skriver:

Det kan du være ganske sikker på at de gør og de griner hele vejen til banken.... Ved du hvad mit råd er???? Spred glæderne, NF-scanning er død spændende, for så ser man en rigtig baby. MD-scanning fordi der kan man muligvis se kønnet og at baby har det godt, naturligvis. Og fødslen, ja der er jo spændende i sig selv.... 

Hvorfor få al spænding udløst i en og samme omgang? Nyd spændingen, tro mig det bliver du glad for

Haha ja

Ja, du har så ret i det du siger Og der er jo heller ikke så længe til MD scanningen.

Anmeld

23. februar 2011

Moar2011

RiUL skriver:

Hej piger

Har læst at scanningklinikken i København tilbyder tidlig kønsscanning allerede fra 14 fulde uger. 

Er der nogle af jer der har været til sådan en scanning? Eller hvor tidligt fik I kønnet at vide?

Jeg får jo helt lyst til allerede at vide om vi venter en dreng eller pige, men kan ikke finde ud af om jeg synes 1100 kroner er mange penge at bruge på en scanning

wooow det var dyrt - jeg var det 16+5 og gav 500kr og der var ingen tvivl

Anmeld

23. februar 2011

sarahb

jeg fik kønsscanning da jeg var på sommerferie i miami i uge 15+

Anmeld

23. februar 2011

Nanastep

RiUL skriver:

Hej piger

jeg var i københavn til køns scanning, jeg var 14+1
så jeg kan anbefalde det

Anmeld

23. februar 2011

Jemion

Vi skal til scanning hos scanningsjordmoderen til kønsscanning når vi er mellem uge 14 og 15   Jeg synes man skal få den lavet hvis man har lyst  For vores vedkommende kan vi slet ikke vente

Anmeld

23. februar 2011

betiinsen

RiUL skriver:

Hej piger

jeg fik det også i uge 15, og betalte 500 kr for det. Vil ikke råde dig til at få 3d scanning endnu, da barnet ikke er så stort. man siger at 3d er klart bedst fra uge 24-31 ca. så lad vær med at brug pengene på det. læste også at det er lige så tydligt at se kønnet på en normal scanning

Anmeld

23. februar 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Jeg blev scannet 14+2 og kunne TYDELIGT se at der i min mave var en lille pige....

Knus fra Louise 15+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.