Tidlig kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Louise6800

Hejsa Tøser...

Vi var til tidlig kønscanning i tirsdags i Århus hos scanningsjordmoren og vi skal have en lille pige..

vi fik den scanning til 700 med 20 min dvd og en cd rom med billeder og en masse billeder ved siden af også... det er ihvertfald pengene værd... hun lavede også en lille misdannelse scanning på den lille og er super til at fortælle alt på scanningen..

Hun var 100 % sikker på det bliver en pige og hun har endnu ikke gættet forkert ... hun er rigtig dygtig og hedder Pia.

Håber i kan bruge det til noget... Kærlig hilsen Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

vingummibamse

RiUL skriver:

Hej piger

Har læst at scanningklinikken i København tilbyder tidlig kønsscanning allerede fra 14 fulde uger. 

Er der nogle af jer der har været til sådan en scanning? Eller hvor tidligt fik I kønnet at vide?

Jeg får jo helt lyst til allerede at vide om vi venter en dreng eller pige, men kan ikke finde ud af om jeg synes 1100 kroner er mange penge at bruge på en scanning

vi fik det afvide i uge 16+ 4 i kolding.. for 500 kr...

Anmeld

24. februar 2011

Louise6800

Glemte lige at sige jeg var 15+5 i tirsdags og det er vild hvad man allerede kan se...

Anmeld

9. marts 2011

Bruus

Ihhh, jeg er så spændt Hvordan er det gået i dag, kan se på din status at det er i dag I skal til kønsscanning? Hvad venter i jer??? Håber det var en fantastisk oplevelse, som jeg glæder mig til at høre om !!

Anmeld

9. marts 2011

RiUL

Mette:)) skriver:

Ihhh, jeg er så spændt Hvordan er det gået i dag, kan se på din status at det er i dag I skal til kønsscanning? Hvad venter i jer??? Håber det var en fantastisk oplevelse, som jeg glæder mig til at høre om !!

Det er først klokken 14 Men vi er også meget spændt Og håber sådan at de kan se hvad der gemmer sig derinde

Skal nok lige give en opdatering når jeg kommer hjem

Anmeld

9. marts 2011

Lotus86

Ihh hvor er det spændende.... Glæder mig til at høre om jeg har gættet rigtigt med den lille pige

Anmeld

9. marts 2011

Camumilla

RiUL skriver:

Hej piger

Har læst at scanningklinikken i København tilbyder tidlig kønsscanning allerede fra 14 fulde uger. 

Er der nogle af jer der har været til sådan en scanning? Eller hvor tidligt fik I kønnet at vide?

Jeg får jo helt lyst til allerede at vide om vi venter en dreng eller pige, men kan ikke finde ud af om jeg synes 1100 kroner er mange penge at bruge på en scanning

Vi bar til tidlig kønsscanning i uge 14... Og jeg er glad for at vi gjorde det... Det var 1100kr værd !

Anmeld

9. marts 2011

kiwifrugten

Det bedste sted du kan blive scannet er hos www.lillekbher.dk

ligger ved rådhuspladsen det koster 900 kr for en 3d/ 4d scanning. men det koster 200 kr for en tryghedsscanning hvor du kan spørge om de vil fortælle dig kønnet. Det ville de gerne fortælle min veninde.

De er bare rigtig søde der inde, du vil ikke fortryde det

Anmeld

9. marts 2011

Jemion

Vi var inde hos scanningsjordemoderen i kbh igår til tidlig kønsscanning på 20 min hvor vi fik masser af billeder, optagelse og cd med alle billeder på.. vi har købt en pakke med en kønscanning og en 3D scanning senere for 1800 kr og det var super fantastisk  Vi fik at vide at vi venter en lille dreng

Anmeld

9. marts 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

Ihh hvor er det spændende.... Glæder mig til at høre om jeg har gættet rigtigt med den lille pige

Ja, jeg glæder mig også bare helt vildt Kan bare slet ikke forstå at om 2 timer får vi at vide om vi skal ha en dreng eller en pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.