Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
betiinsen skriver: jeg fik det også i uge 15, og betalte 500 kr for det. Vil ikke råde dig til at få 3d scanning endnu, da barnet ikke er så stort. man siger at 3d er klart bedst fra uge 24-31 ca. så lad vær med at brug pengene på det. læste også at det er lige så tydligt at se kønnet på en normal scanning
jeg fik det også i uge 15, og betalte 500 kr for det. Vil ikke råde dig til at få 3d scanning endnu, da barnet ikke er så stort. man siger at 3d er klart bedst fra uge 24-31 ca. så lad vær med at brug pengene på det. læste også at det er lige så tydligt at se kønnet på en normal scanning
Nu har jeg også bestilt en tid til det Man bliver jo helt nysgerrig Og synes det er vildt at vi allerede kan se kønnet om 2 uger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babyklar skriver: wooow det var dyrt - jeg var det 16+5 og gav 500kr og der var ingen tvivl
wooow det var dyrt - jeg var det 16+5 og gav 500kr og der var ingen tvivl
Ja hehe, har også fundet et andet sted hvor vi kun skal betale 500 kroner
RiUL skriver: Ja hehe, har også fundet et andet sted hvor vi kun skal betale 500 kroner
får du så os dvd og billeder med ?
Fru Nielsen skriver: Hejsa Jeg blev scannet 14+2 og kunne TYDELIGT se at der i min mave var en lille pige.... Knus fra Louise 15+0
Hejsa
Jeg blev scannet 14+2 og kunne TYDELIGT se at der i min mave var en lille pige....
Knus fra Louise 15+0
Ih hvor spændende Nu har jeg også bestilt tid, kan altså ikke vente til uge 20
Babyklar skriver: får du så os dvd og billeder med ?
Ja, det stod der Og der var også køns garanti, så hvis de ikke kan se kønnet, får man en ny tid, gratis Men tænk lige, om 2 uger ved vi hvad der gemmer sig der inde
RiUL skriver: Ja, det stod der Og der var også køns garanti, så hvis de ikke kan se kønnet, får man en ny tid, gratis Men tænk lige, om 2 uger ved vi hvad der gemmer sig der inde
Det jo HELT perfekt
Hvorfor ville i gerne vide kønnet ? :p
har du et gæt? hihi..
Babyklar skriver: Det jo HELT perfekt Hvorfor ville i gerne vide kønnet ? :p har du et gæt? hihi..
Vi er bare nysgerrige Og så er det lidt lettere at købe ting i fremtiden, når man ved om det er dreng eller pige
Men nej har ingen ide om det Min kæreste mener det er en dreng, men det er ønske tænkning
RiUL skriver: Vi er bare nysgerrige Og så er det lidt lettere at købe ting i fremtiden, når man ved om det er dreng eller pige Men nej har ingen ide om det Min kæreste mener det er en dreng, men det er ønske tænkning
Kan godt forstå jer ..
heh, ja det tror jeg også det er :p
Babyklar skriver: Kan godt forstå jer .. heh, ja det tror jeg også det er :p
Men jeg er ligeglad hvad det blir Hehe.. Men det blir vildt spændende
RiUL skriver: Men jeg er ligeglad hvad det blir Hehe.. Men det blir vildt spændende
jaah når man ikke har nogen i forvejen, er det ligemeget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128