Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kief31 skriver: Tillykke med drengen Jeg skal ind til scanningsjordemoderen i morgen, glæder mig vildt Og håber de kan se hvad det bliver, er 14+2
Tillykke med drengen Jeg skal ind til scanningsjordemoderen i morgen, glæder mig vildt Og håber de kan se hvad det bliver, er 14+2
Jeg er bare så overrasket over hvordan de er hos scanningsjordemoderen Hende der scannede mig, var så sød, og grundig, og selvom vi kun havde bestilt den billigste kønsscanning, fik vi ekstra tid, og gennemscanning af baby, og dvd med det hele og alm. og 3d billeder Så glæd dig! Og det var intet problem at se at det var en dreng, og jeg er 14+4
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
RiUL skriver: Jeg er bare så overrasket over hvordan de er hos scanningsjordemoderen Hende der scannede mig, var så sød, og grundig, og selvom vi kun havde bestilt den billigste kønsscanning, fik vi ekstra tid, og gennemscanning af baby, og dvd med det hele og alm. og 3d billeder Så glæd dig! Og det var intet problem at se at det var en dreng, og jeg er 14+4
Ih, kan næsten ikke vente
Kief31 skriver: Ih, kan næsten ikke vente
Det er så fantastisk
Gør det nu søde Rikke .. Det skal jeg helt sikkert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128