Tidlig kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.494 visninger
53 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

RiUL

Hej piger

Har læst at scanningklinikken i København tilbyder tidlig kønsscanning allerede fra 14 fulde uger. 

Er der nogle af jer der har været til sådan en scanning? Eller hvor tidligt fik I kønnet at vide?

Jeg får jo helt lyst til allerede at vide om vi venter en dreng eller pige, men kan ikke finde ud af om jeg synes 1100 kroner er mange penge at bruge på en scanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

twinny

jeg har tænkt mig a gøre deet. men dog ikk til 1100 kr...

jeg har fundet denne her:

http://www.scanningsjordemoderen.dk/priser.html

Anmeld

22. februar 2011

RiUL

Baby-støv skriver:

Ja det var lidt billigere, men der får man også kun 10 minutters scanning. 

Hos scanningklinikken får man 30 minutter, og 2d og 3d scanning, og en dvd, og det er jo lidt dejligt at ha "flere" billeder af baby. 

Men ja, det er jo trodsalt 600 kroner man sparer Og vi har lige været til NF idag, og det er bare så fantastisk at se den lille ligge derinde og hygge

Anmeld

22. februar 2011

RiUL

Baby-støv skriver:

Hov der var to slags scanninger, en til 500 og en til 700. Havde jeg slet ikke set

Anmeld

22. februar 2011

twinny

RiUL skriver:

Ja det var lidt billigere, men der får man også kun 10 minutters scanning. 

Hos scanningklinikken får man 30 minutter, og 2d og 3d scanning, og en dvd, og det er jo lidt dejligt at ha "flere" billeder af baby. 

Men ja, det er jo trodsalt 600 kroner man sparer Og vi har lige været til NF idag, og det er bare så fantastisk at se den lille ligge derinde og hygge

okay... der er også en på 20 min til 700...  Men det er  jo helt op til dig.... Synes du føler for det.. så gør det...

Anmeld

22. februar 2011

RiUL

Baby-støv skriver:

okay... der er også en på 20 min til 700...  Men det er  jo helt op til dig.... Synes du føler for det.. så gør det...

Ja hehe Så jeg godt Synes bare tanken om at man allerede kan se kønnet så tidligt er vildt :O Det er jo lige rundt om hjørnet

Anmeld

22. februar 2011

twinny

RiUL skriver:

Ja hehe Så jeg godt Synes bare tanken om at man allerede kan se kønnet så tidligt er vildt :O Det er jo lige rundt om hjørnet

ja.. jeg har sagt til manden, den dag jeg bliver 14 uger er jeg allerede på vej derind...

Kan ikk vente.. kan slet ikk forstå hvordan nogle kan gå igennem en hel graviditet og vente... Det er jeg alt for nysgerrig til...  

glæder mig virkelig til at finde u a hva jeg venter...

Anmeld

22. februar 2011

RiUL

Baby-støv skriver:

ja.. jeg har sagt til manden, den dag jeg bliver 14 uger er jeg allerede på vej derind...

Kan ikk vente.. kan slet ikk forstå hvordan nogle kan gå igennem en hel graviditet og vente... Det er jeg alt for nysgerrig til...  

glæder mig virkelig til at finde u a hva jeg venter...

Haha Jeg forstår heller ikke hvordan man kan vente til fødslen

Skal du til nogen form for tidlig scanning?

Anmeld

22. februar 2011

twinny

RiUL skriver:

Haha Jeg forstår heller ikke hvordan man kan vente til fødslen

Skal du til nogen form for tidlig scanning?

jeg overvejer på lille kbher i næste uge... men ved det ikk helt endnu...

Anmeld

22. februar 2011

RiUL

Baby-støv skriver:

jeg overvejer på lille kbher i næste uge... men ved det ikk helt endnu...

Nej, man ser jo ikke så meget ved sådan en scanning Men det er rart at blive bekræftet i at der faktisk er noget der lever i en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.