Anonym skriver:
Ja man må jo ikke skrive nogen navne,men så er man igen blevet snydt på trendsales. Og endda af en der sælger herinde også 
Hvis man spørger om fejl / mangler på en mobiltlf og får af vide " den har kun ligget i en lomme og fejler INTET ud over et par ubetydelige ridser man ikke kan se" ja så forventer man ( JEG) ikke en tlf med bidemærker i hjørnerne, ridser over hele skærmen ( endda flere af de store) og så slidt bagpå at kamera logoerne er slidt af 
Ellers er jeg bare mere sart end alle andre i køb/salg......
ØV! Min datter blev så skuffet.
Altså uden at tage stilling til lige denne her sag, da jeg ikke synes det måske er så passende, så vil jeg meget gerne have lov til at smide en kommentar overordnet til emnet... 
Der er altid 2 sider af en sag og det er forskelligt hvordan man tolker/ ser ting. Fx vil en plet på en bluse for nogen måske betyde at blusen ville ryge i skraldespanden, mens det for andre måske ikke ville betyde det store, eller man ville kamuflere det med en lap eller lignende. Og med en telefon; fordi den har ridser efter brug vil for nogen ikke betyde at det ikke er en fin telefon, men s andre ville anskaffe sig en ny
DERFOR: Skal man sørge for at få billeder eller se den BRUGTE vare man står og overvejer at købe. Det er det eneste logiske for BEGGE parter.
Det er da rigtig, rigtig ærgeligt at køber ikke modtager den vare som køber TROEDE h*n havde købt, men omvendt er det også rigtig ærgeligt at være sælger, for man har så solgt en BRUGT vare som man måske føler køber derefter klager over at den er brugt....
Jeg håber I finder ud af det internt mellem jer istedet for at skændes sådan i åbent forum....
til jer begge
Anmeld