gitte&christopher skriver:
jeg forstår ikke du vil tage den herinde når vi sagtens kunne maile sammen !!!!..... jeg er ikke ude på at snyde nogen på nogen måde så ville jeg nok heller ikke stå frem og forsvare mig selv som jeg gør nu... du købte en mobil NY funktions mæssigt og batteri !!!!!!!!!!! men var skrevet under GOD MEN BRUGT pga. ridser som jeg forklarede dig flere gange har snakket med både tdc og telia inden hvis den var så ridset som du siger den er så ville de nok ikke ha sagt den var 700-800kr værd begge.....
jeg har gjort klart i beskrivelsen på fejl og mangler dvs ridser på den måë at den er sagt under god men brugt så kan du da ikke forvente at få en ny mobil!!!!!! Har skrvet frem og tilbage med ts plus sendt dem billeder af mobilen MED NR så de kan se det er DEN mobil jeg sender billeder af. så må de tage stilling men de synes heller ikke ridserne er sådan som du beskriver det!!!!!!!! indtil videre lyder det på retur handel hvis du betaler porto frem og tilbage.........
HVis du absolut SKAL spasse ud på mig og alle andre herinde, jamen så lad os da endelig fortsætte.
Punkt 1 HVEM startede med at ville tage den herinde? Det gjorde du! Du tilkendegav hvem du var Og JEG har vel ret til at forsvare mig? Desuden så er den mail korrespondance vist slut hva? Prøv at læse dit sidste svar til mig én gang til og så fortæl mig igen vi "SAGTENS" kan maile sammen????
MIT svar: Så må handlen gå retur. Du skrev "nej fejler absolut intet har ikke brugt den kun ligget i lomme så derfor lidt lommeridser som ikke er tydelige" Det er direkte løgn! Der er store mærker på både skærm og hjørnerne. Bagsiderne er så slidte at logoerne for kamera er slidt af. Helt ærligt, det er at snyde folk. Nu får du chancen,ellers må jeg gå til support
DIT svar:
NEJ funktioen og mobilen fejler intet den er som ny men jeg har skrevet om lommeridserne og sat den under "god men brugt" så du kan IKKE forvente at få en ny med de ridser jeg så der var ja så må du gerne for min skyld gå til support og NEJ der er ikke tydelige ridser på skærm!" du gav 475kr for den for en touch mobil der aldrig har skrvet en eneste sms!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HVOR LÆGGER DU OP TIL EN LØSNING HER???
Og jeg er fuldstændig ligeglad med prisen! Standen var IKKE som du lovede! Dét er pointen! Desuden er den IKKE 700-800 værd. Har tjekket de andre annoncer derinde og de andre sælger billigere end dig og endda i bedre stand.
Her er så din beskrivelse:
nokia super fin ikke brugt mere end en mdr. dur ikke til touch sælges derfor har lidt lommeridser ellers i perfekt stand
byd byd eller bytte
Jeg spørger: Er der kvitt med? fejler den noget? er alt tilbehør med?
Du svarer:
ingen kvittering og kasse da min søn har hældt vand i den ;0) ellers alt andet medfølger plus stik til computer headsæt lader 3 bagcowers nej fejler absolut intet har ikke brugt den kun ligget i lomme så derfor lidt lommeridser som ikke er tydelige
vil pga. kasse og de usle ridser derfor også kun have 500kr kan se andre steder de tager meget mere for denne ( det er så løgn)
Men de USLE ridser er jo IKKE utydelige! Det er fisme løgn og der er huller/bidemærker i hjørnerne. Plus bagsiderne er slidt fuldstændig af.
DET info ville jeg ha haft! For så havde jeg slet ikke købt den. Og så er du så dobbelt moralsk at du tilbyder jeg kan sende den retur for egen regning og ikke få mine fragtpenge retur. DVS det du skrev herinde i går om at det slet ikke var i orden du skulle miste 150kr der er det HELT OK at jeg skal????
Det er sguda ikke fair!