Træt af at blive taget i Rø*** på trendsales

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Christopher&Andreas

Anonym skriver:

Ja jeg har skrevet til dem,men de kan ikke ændre det uden samtykke fra sælger og det vil hun "sjovt nok" ikke give. Det er bare ikke fair. jeg betalte som jeg skulle, så syntes ikke det er ok jeg skal ha en negativ karakter stående.

Ej det bare ikke i orden det der!!!!!!!! samtykke fra sælger?? jeg har skrevet med ts hele aftenen skal da lige komme hjem fra arb inden jeg kan "give dem samtykke" har ALDRIG nægtet at svare dem og svarede dem 1 time efter 1 besked!!!!!!!!!!! Plus snyde helt ærlig tjek lige dine ts smileys inden du begynder på det der alle dine salgs smileys ER SURE!!!!!!!!!!!!!!!!!! TS mener at jeg har beskrevet mobil som den var har sendt billeder og beskrivelse!!!!!!!!! Sagen har kørt en halv dag nu!!!!!!!!!

Negativ karakter?? skulle jeg give dig glad smiley for denne karakter her  Mega dårlig sælger. HOLD JER VÆK! Telefonen var 100% mere grim end lovet. DÅRLIG handel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Snefnug1984

Anonym skriver:

Hvor er du dog sød! Tak!

Det er en Nokia 5230.

hvor er det stort af dig. Bare at foreslå det.

Jeg har desværre ikke lige dén model, men har en Nokia 6300 liggende i sort?

Send mig evt. lige en PB

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

gitte&christopher skriver:

jeg forstår ikke du vil tage den herinde når vi sagtens kunne maile sammen !!!!..... jeg er ikke ude på at snyde nogen på nogen måde så ville jeg nok heller ikke stå frem og forsvare mig selv som jeg gør nu... du købte en mobil NY funktions mæssigt og batteri !!!!!!!!!!! men var skrevet under GOD MEN BRUGT pga. ridser som jeg forklarede dig flere gange har snakket med både tdc og telia inden hvis den var så ridset som du siger den er så ville de nok ikke ha sagt den var 700-800kr værd begge..... 

jeg har gjort klart i beskrivelsen på fejl og mangler dvs ridser på den måë at den er sagt under god men brugt så kan du da ikke forvente at få en ny mobil!!!!!! Har skrvet frem og tilbage med ts plus sendt dem billeder af mobilen MED NR så de kan se det er DEN mobil jeg sender billeder af. så må de tage stilling men de synes heller ikke ridserne er sådan som du beskriver det!!!!!!!! indtil videre lyder det på retur handel hvis du betaler porto frem og tilbage.........

HVis du absolut SKAL spasse ud på mig og alle andre herinde, jamen så lad os da endelig fortsætte.

Punkt 1 HVEM startede med at ville tage den herinde? Det gjorde du! Du tilkendegav hvem du var Og JEG har vel ret til at forsvare mig? Desuden så er den mail korrespondance vist slut hva? Prøv at læse dit sidste svar til mig én gang til og så fortæl mig igen vi "SAGTENS" kan maile sammen????

MIT svar: Så må handlen gå retur. Du skrev "nej fejler absolut intet har ikke brugt den kun ligget i lomme så derfor lidt lommeridser som ikke er tydelige"  Det er direkte løgn! Der er store mærker på både skærm og hjørnerne. Bagsiderne er så slidte at logoerne for kamera er slidt af. Helt ærligt, det er at snyde folk. Nu får du chancen,ellers må jeg gå til support

DIT svar:

NEJ funktioen og mobilen fejler intet den er som ny men jeg har skrevet om lommeridserne og sat den under "god men brugt" så du kan IKKE forvente at få en ny med de ridser jeg så der var ja så må du gerne for min skyld gå til support og NEJ der er ikke tydelige ridser på skærm!" du gav 475kr for den for en touch mobil der aldrig har skrvet en eneste sms!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HVOR LÆGGER DU OP TIL EN LØSNING HER???

Og jeg er fuldstændig ligeglad med prisen! Standen var IKKE som du lovede! Dét er pointen! Desuden er den IKKE 700-800 værd. Har tjekket de andre annoncer derinde og de andre sælger billigere end dig og endda i bedre stand.

Her er så din beskrivelse:

nokia super fin ikke brugt mere end en mdr. dur ikke til touch sælges derfor har lidt lommeridser ellers i perfekt stand
byd byd eller bytte

Jeg spørger: Er der kvitt med? fejler den noget? er alt tilbehør med?

Du svarer:

ingen kvittering og kasse da min søn har hældt vand i den ;0) ellers alt andet medfølger plus stik til computer headsæt lader 3 bagcowers nej fejler absolut intet har ikke brugt den kun ligget i lomme så derfor lidt lommeridser som ikke er tydelige
vil pga. kasse og de usle ridser derfor også kun have 500kr kan se andre steder de tager meget mere for denne ( det er så løgn)

Men de USLE ridser er jo IKKE utydelige! Det er fisme løgn og der er huller/bidemærker i hjørnerne. Plus bagsiderne er slidt fuldstændig af.

DET info ville jeg ha haft! For så havde jeg slet ikke købt den. Og så er du så dobbelt moralsk at du tilbyder jeg kan sende den retur for egen regning og ikke få mine fragtpenge retur. DVS det du skrev herinde i går om at det slet ikke var i orden du skulle miste 150kr der er det HELT OK at jeg skal????

Det er sguda ikke fair!

Anmeld

23. februar 2011

Snefnug1984

Trådstarter: Hvorfor smider du ikke nogle billeder herinde af den mobil, så vi kan se hvad det reelt drejer sig om?

Hvis den reelt har en masse ridser og bidemærker, så vis os det så vi har noget at forholde os til fremfor at vi sidder og kommenterer på noget vi reelt ikke aner en dyt om

Anmeld

23. februar 2011

Koen.

Snefnug26 skriver:

Trådstarter: Hvorfor smider du ikke nogle billeder herinde af den mobil, så vi kan se hvad det reelt drejer sig om?

Hvis den reelt har en masse ridser og bidemærker, så vis os det så vi har noget at forholde os til fremfor at vi sidder og kommenterer på noget vi reelt ikke aner en dyt om

Anmeld

23. februar 2011

bullerbassen

Snefnug26 skriver:

Anmeld

23. februar 2011

Mormilla

Det er bare ikke okay at sægle sådan noget lort!!! Men ja prøv at ligge et billede ind af den...

Anmeld

23. februar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej alle

Vi blander os som udgangspunkt aldrig i handler, der er indgået privat. Men vi vil gerne opfordre til, at uenigheder mellem køber og sælger diskuteres privat samt opfordre til at huske den gode tone i debatten.

Hav en god dag.

Karoline, redaktør på Baby.dk

Anmeld

23. februar 2011

slettet_7530

Havde det været mig der havde solgt den vare havde jeg tacklet det sådan:
Jeg ville forslå at handlen gik retur dog under den forudsætning at varen var i FULDSTÆNDIG samme stand som da køber modtog den, pengene ville jeg retunere via bank, og jeg ville selvfølgelig afholde portoudgifter da jeg tilsyneladende havde beskrevet min vare forkert.

Jeg ville og har aldrig nogensinde kastet med smuds i sager fra TS, tro mig jeg har ved gud købt noget der var beskrevet HELT HELT forkert hvor jeg pænt har kontaktet sælger, nogle har være flinke andre modbydelige, der harjeg sendt sagen til support og har vundet hver gang jeg har faktisk aldrig prøvet selv den anden vej rundt da jeg hellere skriver en plet for meget end 1 for lidt på i mine annoncer da jeg hellere vil have at folk bliver positivt overrasket.
Jeg oplevede dog engang at have solgt en helt ny Katvigkjole med mærker, hvor køber påstod at den ikke var nået frem, nu havde jeg tilfældigvis en indleveringskvitt som jeg kunne sende kopi af til support, da de konfronterede hende med det ,var den pludselig dukket op, men nu ville hun ikke have den, jeg skrev så til support at hun bare kunne smide den i postkassen og skrive retur til afsender, da de skrev det til hende skrev hun at jeg skulle betale returporto da hun havde åbnet den, jeg skrev så tilbage til support at det tydeligt fremgik af pakken hvem afsender var og da hun vidste at hun ikke ville have kjolen kunne jeg ikke se nogen grund til at hun overhovdet havde åbnet den og jeg derfor mente at returomkostninger måtte være på hende regning, hun blev udelukket på livstid, for bedrageri

Anmeld

23. februar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tråden fører ingen vegne, for andre brugere på baby.dk - Bør tages privat bagom.
Tråden låses.

Zafir - moderator, baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.