Træt af at blive taget i Rø*** på trendsales

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Lou87

Ja man må jo ikke skrive nogen navne,men så er man igen blevet snydt på trendsales. Og endda af en der sælger herinde også

Hvis man spørger om fejl / mangler på en mobiltlf og får af vide " den har kun ligget i en lomme og fejler INTET ud over et par ubetydelige ridser man ikke kan se" ja så forventer man ( JEG) ikke en tlf med bidemærker i hjørnerne, ridser over hele skærmen ( endda flere af de store) og så slidt bagpå at kamera logoerne er slidt af

Ellers er jeg bare mere sart end alle andre i køb/salg......

ØV! Min datter blev så skuffet.

NEJ HVOR IRRITERENDE !!!!!
Hvorfor kan man ikke bare være ÆRLIG !?!?!?!
Det er så pisse irriterende at folk / sælgeren KUN tænker på at tjene kassen på deres måske dengang-da-de-købte-varen-dyre-ting... MEN.. det er IKKE fair og sælge ting til unfair priser i forhold til stand.. og det er SLET IKKE OKAY og sælge vare til hvilken som helst pris uden og skrive ORDENTLIG stand på varen!!!

Jeg har også lidt købt en masse tøj til min pige på Trendsales for 700 kr.. og jeg fik da en masse pænt. Men feks et par af hummel bukserne, der var snoren i livet stort set så slidt af den ku knække selv (gjorde det dog først første gang jeg sku binde den!) og lynlåsene var så skallede af med maling at de stort set bare ku smides ud Og det kan godt være jeg kun gav 40 kr for dem, men jeg ville aldrig selv sælge sådan noget!
Da slet ikk uden og give ordentlig info om standen!

Sender dig lige en krammer for den øv oplevelse
SÅ TRÆLS der er uærlige mennesker derude.. der skal ødelægge det for alle os andre! Jeg køber konsekvent ikke mobiler over nettet med mindre jeg selv kan afhente den, så jeg kan se standen inden jeg betaler osv...

Jeg syntes det burde være "lovligt" her på baby.dk og lave en slags liste over folk der er uærlige i handler osv.
For ligesom at undgå og få dette dårlige "klima" herind!

^ HENRIK LÆS VENLIGST

(Jeg modtager gerne PB om navnet på sælger for ikke selv endnu engang og blive SNYDT! indtil dette er opfyldt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Har du kontaktet support? Det har jeg gjort før...

Ja jeg har skrevet til dem,men de kan ikke ændre det uden samtykke fra sælger og det vil hun "sjovt nok" ikke give. Det er bare ikke fair. jeg betalte som jeg skulle, så syntes ikke det er ok jeg skal ha en negativ karakter stående.

Anmeld

22. februar 2011

twinny

arhhhh... hvor dårligt....

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

NEJ HVOR IRRITERENDE !!!!!
Hvorfor kan man ikke bare være ÆRLIG !?!?!?!
Det er så pisse irriterende at folk / sælgeren KUN tænker på at tjene kassen på deres måske dengang-da-de-købte-varen-dyre-ting... MEN.. det er IKKE fair og sælge ting til unfair priser i forhold til stand.. og det er SLET IKKE OKAY og sælge vare til hvilken som helst pris uden og skrive ORDENTLIG stand på varen!!!

Jeg har også lidt købt en masse tøj til min pige på Trendsales for 700 kr.. og jeg fik da en masse pænt. Men feks et par af hummel bukserne, der var snoren i livet stort set så slidt af den ku knække selv (gjorde det dog først første gang jeg sku binde den!) og lynlåsene var så skallede af med maling at de stort set bare ku smides ud Og det kan godt være jeg kun gav 40 kr for dem, men jeg ville aldrig selv sælge sådan noget!
Da slet ikk uden og give ordentlig info om standen!

Sender dig lige en krammer for den øv oplevelse
SÅ TRÆLS der er uærlige mennesker derude.. der skal ødelægge det for alle os andre! Jeg køber konsekvent ikke mobiler over nettet med mindre jeg selv kan afhente den, så jeg kan se standen inden jeg betaler osv...

Jeg syntes det burde være "lovligt" her på baby.dk og lave en slags liste over folk der er uærlige i handler osv.
For ligesom at undgå og få dette dårlige "klima" herind!

^ HENRIK LÆS VENLIGST

(Jeg modtager gerne PB om navnet på sælger for ikke selv endnu engang og blive SNYDT! indtil dette er opfyldt)

Tak

Er glad for det ikke kun er mig der mener det ikke er i orden.

Jeg syntes nemlig også man skal beskrive det man sælger som det ser ud, ellers har folk da intet reelt grundlag at byde ind på.

Du får så lige en for det med det tøj du købte Det er sgu også surt hva? Bliver så skuffet over den slags sælgere.

Anmeld

22. februar 2011

XXSS

Anonym skriver:

Ja da. Jeg sendte en mail hvori jeg skrev at jeg ikke syntes den levede op til det aftalte, og at jeg foreslog en kompensation i form af nogle penge retur eller at hele handlen gik tilbage. Og det resulterede i et flabet svar og en negativ karakter til mig, der åbenbart "kræver for meget" ved at forlange man holder hvad man lover

Kan man ikke kontakte ts og sige at handlen ikke har levet op til det der blev lovet? Det mener jeg....

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Tanja78 skriver:

Kan man ikke kontakte ts og sige at handlen ikke har levet op til det der blev lovet? Det mener jeg....

Jo,men alt er op til sælger. Men det lader til de kan give hende en anmærkning, den skal hun dælme ha så! Som minimum!

Anmeld

22. februar 2011

Lou87

Anonym skriver:

Tak

Er glad for det ikke kun er mig der mener det ikke er i orden.

Jeg syntes nemlig også man skal beskrive det man sælger som det ser ud, ellers har folk da intet reelt grundlag at byde ind på.

Du får så lige en for det med det tøj du købte Det er sgu også surt hva? Bliver så skuffet over den slags sælgere.

Tak

Og ja det er nemlig pisse surt.. !

Jeg syntes det er helt op til køber selv om man vil have noget der er "slidt" for en billig penge...
Men at sælger ikke fortæller standen, så man har en chance for ikk og spilde 40 kr på sådan noget fis, ja det er sku for irriterende!

Og hun undskyldte bare med at det havde været en dyr buks og jeg havde fået den til 1/4 del af nyprisen!?!?
Jeg er da SÅ ligeglad hva jeg har fået den til, jeg gad slet ikk betale penge for noget der er så slidt..
Jeg køber kun brugt tøj, for at få det lidt billigere, ikke for at få noget grimt og slidt jeg slet ikk vil putte min datter i!

Kan slet ikk holde ud og sælge sådan noget selv
Og tror ikk engang genbrugen sælger noget så grimt!

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Tak

Og ja det er nemlig pisse surt.. !

Jeg syntes det er helt op til køber selv om man vil have noget der er "slidt" for en billig penge...
Men at sælger ikke fortæller standen, så man har en chance for ikk og spilde 40 kr på sådan noget fis, ja det er sku for irriterende!

Og hun undskyldte bare med at det havde været en dyr buks og jeg havde fået den til 1/4 del af nyprisen!?!?
Jeg er da SÅ ligeglad hva jeg har fået den til, jeg gad slet ikk betale penge for noget der er så slidt..
Jeg køber kun brugt tøj, for at få det lidt billigere, ikke for at få noget grimt og slidt jeg slet ikk vil putte min datter i!

Kan slet ikk holde ud og sælge sådan noget selv
Og tror ikk engang genbrugen sælger noget så grimt!

Det er lige præcis det samme skod svar jeg fik her. At jeg jo havde fået den billigt! Og det mener jeg overhovedet ikke jeg fik. Men det er nemlig ikke pointen, jeg ville IKKE ha købt den hvis jeg havde kendt standen og jeg fik bare en løgn.

Nu har jeg skrevet til support igen, for i deres egne betingelser står der de kan hjælpe, så det skal de bare.

Anmeld

22. februar 2011

XXSS

Anonym skriver:

Jo,men alt er op til sælger. Men det lader til de kan give hende en anmærkning, den skal hun dælme ha så! Som minimum!

ja præcis.. jeg ville på ingen måde holde mig tilbage hellere ikke med at sende hende endnu en besked..

Anmeld

22. februar 2011

Lou87

Anonym skriver:

Det er lige præcis det samme skod svar jeg fik her. At jeg jo havde fået den billigt! Og det mener jeg overhovedet ikke jeg fik. Men det er nemlig ikke pointen, jeg ville IKKE ha købt den hvis jeg havde kendt standen og jeg fik bare en løgn.

Nu har jeg skrevet til support igen, for i deres egne betingelser står der de kan hjælpe, så det skal de bare.

Nej lige præcis..
Man giver jo ligesom et bud på varen udfra den info om stand man får at vide!
Og jeg håber du får noget mere hjælp fra dem..
Fame for ringe altså..

Og så endda en bruger der også er herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.