Ja man må jo ikke skrive nogen navne,men så er man igen blevet snydt på trendsales. Og endda af en der sælger herinde også 
Hvis man spørger om fejl / mangler på en mobiltlf og får af vide " den har kun ligget i en lomme og fejler INTET ud over et par ubetydelige ridser man ikke kan se" ja så forventer man ( JEG) ikke en tlf med bidemærker i hjørnerne, ridser over hele skærmen ( endda flere af de store) og så slidt bagpå at kamera logoerne er slidt af 
Ellers er jeg bare mere sart end alle andre i køb/salg......
ØV! Min datter blev så skuffet.
NEJ HVOR IRRITERENDE !!!!! 

Hvorfor kan man ikke bare være ÆRLIG !?!?!?!
Det er så pisse irriterende at folk / sælgeren KUN tænker på at tjene kassen på deres måske dengang-da-de-købte-varen-dyre-ting... MEN.. det er IKKE fair og sælge ting til unfair priser i forhold til stand.. og det er SLET IKKE OKAY og sælge vare til hvilken som helst pris uden og skrive ORDENTLIG stand på varen!!!
Jeg har også lidt købt en masse tøj til min pige på Trendsales for 700 kr.. og jeg fik da en masse pænt. Men feks et par af hummel bukserne, der var snoren i livet stort set så slidt af den ku knække selv (gjorde det dog først første gang jeg sku binde den!) og lynlåsene var så skallede af med maling at de stort set bare ku smides ud
Og det kan godt være jeg kun gav 40 kr for dem, men jeg ville aldrig selv sælge sådan noget!
Da slet ikk uden og give ordentlig info om standen! 
Sender dig lige en krammer for den øv oplevelse 
SÅ TRÆLS der er uærlige mennesker derude.. der skal ødelægge det for alle os andre! Jeg køber konsekvent ikke mobiler over nettet med mindre jeg selv kan afhente den, så jeg kan se standen inden jeg betaler osv...
(Jeg modtager gerne PB om navnet på sælger for ikke selv endnu engang og blive SNYDT! indtil dette er opfyldt)
Anmeld