Træt af at blive taget i Rø*** på trendsales

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Muffinmus

nu er det bare sådan at du kan bruge din rettighed til retunering i 14 dage, så det gør du bare og neder om pengene retur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

SpunkenJo

Ni-ko-li-ne skriver:

Ej det fandme for ringe!!! Gad godt vide hvem det er, handler også på ts

Ja det ku jeg da også godt tænke mig!!!

Har du anmeldt det til TS?

Øv for din datter

Anmeld

22. februar 2011

Bom

Som den nærige sønderjyde jeg er, så håber jeg da næsten ikke at du har givet for meget for den skod telefon..

Anmeld

22. februar 2011

Snefnug1984

Anonym skriver:

Hvor er det bare svineri!!!!!!!!

Hvad er det for en mobil? Jeg har et par gamle telefoner liggende og hvis det tilfældigvis er en af dem du har købt til din datter, må du gerne få den af mig.

Anmeld

22. februar 2011

Betteisen

Hejsa.

Jeg blir f..... bare så hidsig når jeg læser om din oplevelse. At folk kan være det bekendt det fatter jeg godt nok ikke!!!!

Har været bruger af ts i 100 år nærmest og er heldigvis kun blevet snydt en enkelt gang... Hun var til gengæld pænt flabet... Købte en MEGET billig Minustrøje str. xl (god men brugt)... da jeg modtog den var den vasket totalt forkert (tror det var noget angora eller lign) og str, var for lille til min søster der er en ren 38... Fik at vide at sælger ikke kunne gøre for jeg var så fed...

Spørg lige om jeg ku ha pandet hende en.... hmm

Anmeld

22. februar 2011

Betteisen

Hejsa.

Jeg blir f..... bare så hidsig når jeg læser om din oplevelse. At folk kan være det bekendt det fatter jeg godt nok ikke!!!!

Har været bruger af ts i 100 år nærmest og er heldigvis kun blevet snydt en enkelt gang... Hun var til gengæld pænt flabet... Købte en MEGET billig Minustrøje str. xl (god men brugt)... da jeg modtog den var den vasket totalt forkert (tror det var noget angora eller lign) og str, var for lille til min søster der er en ren 38... Fik at vide at sælger ikke kunne gøre for jeg var så fed...

Anmeld

22. februar 2011

foto på lærred

Lou87 skriver:

NEJ HVOR IRRITERENDE !!!!!
Hvorfor kan man ikke bare være ÆRLIG !?!?!?!
Det er så pisse irriterende at folk / sælgeren KUN tænker på at tjene kassen på deres måske dengang-da-de-købte-varen-dyre-ting... MEN.. det er IKKE fair og sælge ting til unfair priser i forhold til stand.. og det er SLET IKKE OKAY og sælge vare til hvilken som helst pris uden og skrive ORDENTLIG stand på varen!!!

Jeg har også lidt købt en masse tøj til min pige på Trendsales for 700 kr.. og jeg fik da en masse pænt. Men feks et par af hummel bukserne, der var snoren i livet stort set så slidt af den ku knække selv (gjorde det dog først første gang jeg sku binde den!) og lynlåsene var så skallede af med maling at de stort set bare ku smides ud Og det kan godt være jeg kun gav 40 kr for dem, men jeg ville aldrig selv sælge sådan noget!
Da slet ikk uden og give ordentlig info om standen!

Sender dig lige en krammer for den øv oplevelse
SÅ TRÆLS der er uærlige mennesker derude.. der skal ødelægge det for alle os andre! Jeg køber konsekvent ikke mobiler over nettet med mindre jeg selv kan afhente den, så jeg kan se standen inden jeg betaler osv...

Jeg syntes det burde være "lovligt" her på baby.dk og lave en slags liste over folk der er uærlige i handler osv.
For ligesom at undgå og få dette dårlige "klima" herind!

^ HENRIK LÆS VENLIGST

(Jeg modtager gerne PB om navnet på sælger for ikke selv endnu engang og blive SNYDT! indtil dette er opfyldt)

Jeg er enig. Jeg har nu flere gange oplevet at købe noget gennem TS hvor man bare bliver så skuffet over den tilstand tøjet er i. Jeg kunne aldrig finde på at sælge noget tøj jeg selv synes var så slidt at jeg ikke længere ville gå i. Kan huske den første bluse jeg købte på ts til min datter simpelthen lignede noget der var løgn. Alt farven var smittet af på de blomster der var foran. Den var så forvasket og "stram" af vask at hun aldrig fik den på. For mig er det blevet sådan, at jeg næsten er gået væk fra at købe tøj på TS. Istedet køber jeg på lommemarkeder om sommeren. Der kan man føle, se på tøjet og spare portoen.

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Snefnug26 skriver:

Hvor er det bare svineri!!!!!!!!

Hvad er det for en mobil? Jeg har et par gamle telefoner liggende og hvis det tilfældigvis er en af dem du har købt til din datter, må du gerne få den af mig.

Hvor er du dog sød! Tak!

Det er en Nokia 5230.

hvor er det stort af dig. Bare at foreslå det.

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Betteisen skriver:

Hejsa.

Hvor er det også bare surt. Er også bare lige meget hvor meget/lidt det har kostet, man køber jo med en forventning om at varen er i den stand som man har budt ind på. Og det handler jo at både køber og sælger skal være tilfredse ik? men at undlade en hel del info der klart trækker ned i pris, det er sgu ikke ok!

Anmeld

22. februar 2011

Lou87

foto på lærred skriver:

Jeg er enig. Jeg har nu flere gange oplevet at købe noget gennem TS hvor man bare bliver så skuffet over den tilstand tøjet er i. Jeg kunne aldrig finde på at sælge noget tøj jeg selv synes var så slidt at jeg ikke længere ville gå i. Kan huske den første bluse jeg købte på ts til min datter simpelthen lignede noget der var løgn. Alt farven var smittet af på de blomster der var foran. Den var så forvasket og "stram" af vask at hun aldrig fik den på. For mig er det blevet sådan, at jeg næsten er gået væk fra at købe tøj på TS. Istedet køber jeg på lommemarkeder om sommeren. Der kan man føle, se på tøjet og spare portoen.

Ja det er skide irriterende at der er sådan nogle "løgnere" derude.
For det ødelægger det for os andre som gerne vil sælge...

Men ja nogengange har man lyst til bare helt og lade vær med og købe noget så... ! Men jeg har heldigvis også mange gode oplevelser... Synes bare det mest triste er at sælgeren er herinde fra og man IKKE må nævne navnet ?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.