Træt af at blive taget i Rø*** på trendsales

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.481 visninger
59 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Anonym trådstarter

Ja man må jo ikke skrive nogen navne,men så er man igen blevet snydt på trendsales. Og endda af en der sælger herinde også

Hvis man spørger om fejl / mangler på en mobiltlf og får af vide " den har kun ligget i en lomme og fejler INTET ud over et par ubetydelige ridser man ikke kan se" ja så forventer man ( JEG) ikke en tlf med bidemærker i hjørnerne, ridser over hele skærmen ( endda flere af de store) og så slidt bagpå at kamera logoerne er slidt af

Ellers er jeg bare mere sart end alle andre i køb/salg......

ØV! Min datter blev så skuffet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Ej det fandme for ringe!!! Gad godt vide hvem det er, handler også på ts

Anmeld

22. februar 2011

Pullemulle

Øv hvor er det bare surt! Forstår slet ikke hvad nogle folk bilder sig ind.. Har godt nok ikke selv prøvet det selv, men forstår udemærket at du og din datter og sure og ikke mindst skuffet!

Anmeld

22. februar 2011

kamillapetersen91

Anonym skriver:

Ja man må jo ikke skrive nogen navne,men så er man igen blevet snydt på trendsales. Og endda af en der sælger herinde også

Hvis man spørger om fejl / mangler på en mobiltlf og får af vide " den har kun ligget i en lomme og fejler INTET ud over et par ubetydelige ridser man ikke kan se" ja så forventer man ( JEG) ikke en tlf med bidemærker i hjørnerne, ridser over hele skærmen ( endda flere af de store) og så slidt bagpå at kamera logoerne er slidt af

det forstår jeg godt.. men sælger sku ikk noget der er i stykker !! og sys det er lidt svinsk at skrive at den er pæn og kun med lidt risser også at den ser sådan ud, da man modtager den.. håber ikk du har brugt for mange penge påå den

Anmeld

22. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Har du kontaktet sælger? Evt hvis handlen kunne gå tilbage?

Anmeld

22. februar 2011

Lunae

Anonym skriver:

Jeg forstår simpelthen ikke At folk vil være sig selv bekendte! Hvis jeg nogensinde har solgt noget, som ikke har levet op til købers forventninger, så har jeg altid givet dem pengene retur eller kompenseret på anden vis! Jeg skriver hellere at varen er god men brugt selvom At den kun er brugt få gange - jeg vil hellere have at køber bliver positivt overrasket over standen

Jeg gad også godt vide hvem det er, da jeg også handler meget på trendsales og faktisk os her i ny og næ!

Anmeld

22. februar 2011

Isabella_mor

jeg syntes at når det handler om salg hvor køber bliver lovet noget som er i orden og man så modtager noget som ikke er i orden, at sælger bliver "hængt ud" så det ikke sker igen.. det er der sgu ikke noget galt i... om man hander som privatperson eller som butik så skal tingene være i orden...

som f.eks superbedst som snyder ved at pakke kød om osv.. det SKAL man som forbruger vide og kæden bliver hængt ud.. for at andre ikke skal opleve det at blive syg af et dårligt produkt..

hvorfor hewled må man så ik nævne navne på folk bla. herinde der sælger noget... hvor er det rigtigt henne at man ikke må hænge folk ud hvis de sælger lort og siger det er lagkage...??

det undrer mig bare..

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Har du kontaktet sælger? Evt hvis handlen kunne gå tilbage?

Ja da. Jeg sendte en mail hvori jeg skrev at jeg ikke syntes den levede op til det aftalte, og at jeg foreslog en kompensation i form af nogle penge retur eller at hele handlen gik tilbage. Og det resulterede i et flabet svar og en negativ karakter til mig, der åbenbart "kræver for meget" ved at forlange man holder hvad man lover

Anmeld

22. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Ja da. Jeg sendte en mail hvori jeg skrev at jeg ikke syntes den levede op til det aftalte, og at jeg foreslog en kompensation i form af nogle penge retur eller at hele handlen gik tilbage. Og det resulterede i et flabet svar og en negativ karakter til mig, der åbenbart "kræver for meget" ved at forlange man holder hvad man lover

Har du kontaktet support? Det har jeg gjort før...

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

jeg syntes at når det handler om salg hvor køber bliver lovet noget som er i orden og man så modtager noget som ikke er i orden, at sælger bliver "hængt ud" så det ikke sker igen.. det er der sgu ikke noget galt i... om man hander som privatperson eller som butik så skal tingene være i orden...

som f.eks superbedst som snyder ved at pakke kød om osv.. det SKAL man som forbruger vide og kæden bliver hængt ud.. for at andre ikke skal opleve det at blive syg af et dårligt produkt..

hvorfor hewled må man så ik nævne navne på folk bla. herinde der sælger noget... hvor er det rigtigt henne at man ikke må hænge folk ud hvis de sælger lort og siger det er lagkage...??

det undrer mig bare..

Ja sådan har jeg det også. Syntes også det er noget fis at man ikke må advare andre. Jeg er pisse ærgerlig over det her,og endnu mere sur over jeg skal have en negativ karakter stående. Jeg betalte med det samme og skrev endda en mail for at råde bod på problemet. men man kunne få en sviner og det var det.Ville syntes det var rigtig synd hvis i andre skulle prøve det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.