Træt af at blive taget i Rø*** på trendsales

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Ja det er skide irriterende at der er sådan nogle "løgnere" derude.
For det ødelægger det for os andre som gerne vil sælge...

Men ja nogengange har man lyst til bare helt og lade vær med og købe noget så... ! Men jeg har heldigvis også mange gode oplevelser... Synes bare det mest triste er at sælgeren er herinde fra og man IKKE må nævne navnet ?!

Hvis jeg får ok fra Henrik sender jeg gerne navnet til alle interesserede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Susan1978

Anonym skriver:

Jo,men alt er op til sælger. Men det lader til de kan give hende en anmærkning, den skal hun dælme ha så! Som minimum!

ja jeg har desværre også haft en længere sag kørende med en der tog rø... på mig med et par converse støvler og de var i stykker begge 2 da jeg fik dem.!!

det kan man sgu da ikke sælge.

efter jeg havde skrevet pænt til sælger at den handel ville jeg gerne lade gå tilbage og have mine penge igen..   ville endda sende støvlerne tilbage til hende.. hvis det var.

der skete intet.. jeg måtte sætte TS på sagen også fik jeg lidt svar fra sælger..  så havde hun ikke lige penge., så var der det ene og andet i vejen..

sagen kom så langt ud at TS mente jeg skulle true hende med en advokat sag, for så ville de fleste betale.. men det skete heller ik.. så jeg mistede 450,- og hun tjente dem..  ved bare at være ligeglad.

TS blokkede hende.. men hun kan jo bare oprette sig som en anden bruger..

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Susan1978 skriver:

ja jeg har desværre også haft en længere sag kørende med en der tog rø... på mig med et par converse støvler og de var i stykker begge 2 da jeg fik dem.!!

det kan man sgu da ikke sælge.

efter jeg havde skrevet pænt til sælger at den handel ville jeg gerne lade gå tilbage og have mine penge igen..   ville endda sende støvlerne tilbage til hende.. hvis det var.

der skete intet.. jeg måtte sætte TS på sagen også fik jeg lidt svar fra sælger..  så havde hun ikke lige penge., så var der det ene og andet i vejen..

sagen kom så langt ud at TS mente jeg skulle true hende med en advokat sag, for så ville de fleste betale.. men det skete heller ik.. så jeg mistede 450,- og hun tjente dem..  ved bare at være ligeglad.

ØV hvor er det dog bare pisse surt!!

Hader den slags sælgere eller SVINDLERE!

Har desværre ikke et par støvler jeg kan give dig men du får en

Anmeld

22. februar 2011

Christopher&Andreas

Anonym skriver:

Hvis jeg får ok fra Henrik sender jeg gerne navnet til alle interesserede

DET ER MIG DER ER RØVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sagen kører nu mellem hende ts og mig!!!!!!!!!!!! men hvis køber synes hele baby.dk skal blandes ind i denne sag så er det da i orden....... Der findes ALTID 2 sider af af en historie!!!!!!!!!!!!!! Har solgt mange ting både her og på ts før så menre bestemt ikke at jeg er som i skriver jeg er, men hvis der er flere klager kom gerne frem med dem!!!!!!!

Jeg mener ikke det er ok jeg skal smide 150kr ud af luften for porto x 2 for noget jeg havde skrevet... Mobilen var lagt under "GOD MEN BRUGT" udaf det faktisk er en mobil der aldrig har skrevet en eneste sms eller er blevet brugt (det glemmer hun at fortælle jer), jeg forklarede sælger om ridserne og NEJ!!! jeg har altså ikke siddet og BIDT i min mobil

Anmeld

22. februar 2011

Christopher&Andreas

Ni-ko-li-ne skriver:

Ej det fandme for ringe!!! Gad godt vide hvem det er, handler også på ts

DET ER MIG DER ER RØVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sagen kører nu mellem hende ts og mig!!!!!!!!!!!! men hvis køber synes hele baby.dk skal blandes ind i denne sag så er det da i orden....... Der findes ALTID 2 sider af af en historie!!!!!!!!!!!!!! Har solgt mange ting både her og på ts før så menre bestemt ikke at jeg er som i skriver jeg er, men hvis der er flere klager kom gerne frem med dem!!!!!!!

Jeg mener ikke det er ok jeg skal smide 150kr ud af luften for porto x 2 for noget jeg havde skrevet... Mobilen var lagt under "GOD MEN BRUGT" udaf det faktisk er en mobil der aldrig har skrevet en eneste sms eller er blevet brugt (det glemmer hun at fortælle jer), jeg forklarede sælger om ridserne og NEJ!!! jeg har altså ikke siddet og BIDT i min mobil

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

gitte&christopher skriver:

Har aldrig påstået du har bidt i den,men de huller der er i alle hjørner ligner bidemærker. og de få ubetydelige ridser er bestemt hverken få eller ubetydelige.

Og vedr fragtpenge, så har jeg ikke forlangt du skulle smide 150kr ud af vinduet til 2x fragt men det er ok jeg smider over 500kr ud af vinduet ? Lyder da klart rimeligt.

Den telefon er ikke i den stand du lovede, så simpelt er det.

Anmeld

22. februar 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Har aldrig påstået du har bidt i den,men de huller der er i alle hjørner ligner bidemærker. og de få ubetydelige ridser er bestemt hverken få eller ubetydelige.

Og vedr fragtpenge, så har jeg ikke forlangt du skulle smide 150kr ud af vinduet til 2x fragt men det er ok jeg smider over 500kr ud af vinduet ? Lyder da klart rimeligt.

Den telefon er ikke i den stand du lovede, så simpelt er det.

Altså du burde nok tage nogle billeder af telefonen og bede TSom at se på dem og vurdere om den lever op til beskrivelsen i annoncen.
Selvfølgelig er det ikek rimeligt at sælge noget der ligger meget langt fra virkeligheden, men samtidigt må man heller ikke forvente at modtage en brugt vare og tro den er som ny.
Håber i to finder ud af det på en ordentlig måde

Anmeld

22. februar 2011

TTM

Hmm.. Den er altid svær, da der er 2 sider af samme sag..

Men der er vel nogle billeder af telefonen's stand før salget og da sælger modtager den?

Og en mail-korrespondance om hvad der er sagt og ikke sagt? Eller en anden form for "bevis" for hvad der er skrevet og ikke skrevet?

(Ser sagen fra både sælgers og købers side)

Anmeld

22. februar 2011

foto på lærred

Susan1978 skriver:

Men er det ikke noget med at man skal have folkeregister når man opretter. Så vidt jeg ved (eller troede) så var de ret strikse med at kunne oprette sig som bruger?

Anmeld

22. februar 2011

Ni-ko-li-ne

gitte&christopher skriver:

Jeg kan ikke lige forstå hvorfor du angriber mug sådan. Så dit indlæg er anmeldt. Der er ingen steder nævnt hvem "sælger" er og at det skulle være dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.