Dagpleje er jeg sart??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Vidunderligeunger

Anonym skriver:

Nej vil ikke fravælge hende uden og have mødt hende...Mener bare at som dagplejer ved man vel det første der bliver gjort er at søge på facebook...Og man skal være neutral...Men det er nok bare mig...

tja... jeg synes det er fint hun udtrykker sine politiskeholdninger, da DP jo er et job fra 6-16 men hun jo har fri bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Anonym trådstarter

Alberts/ skriver:

det går da ikke ud over dit barn hun har det logo, gør det?(:

altså på facebook er hun alm borger og ikke dagplejer. børnene tager da ikke skade om hun er højre eller venstre eller dans folkeparti gør de?(:

Det kommer an på hvor høj grad hun er DF......

Hvad nu hvis mit barn var 2 generationsindvandrer........? 

Anmeld

21. februar 2011

<3

Ej det finder jeg ikke passende, hvis hun har DFs logo på sin dagplejeside. Folk må have den politiske overbevisning de ønsker det men hold det venligst adskildt fra arbejdssituationen.

Hvis det er fra hendes FBprofil ja så er der jo ikke så meget at gøre ved det.

Men nu er det jo hendes hjem dit barn og du skal komme i og hvis der så hænger Pia K fan plakater eller lign. ja så kan det jo godt være et problem hvis din overbevisning ligger langt fra hendes.

Jeg tror at du må gøre op med dig selv om du har lyst til dit barn skal passes af hende. Det er jo en tillidserklæring at overlade sit barn til andre og det kræver at man er rolig og tryg ved dagplejeren eller vs.

Igen hun kan jo godt være fantastisk til at passe børn mens en med samme politiske overbevisning som dig kan være forfærdelig.

Jeg synes som sagt at hvis hun blander politik og sit arbejde er det kritisk, ikke pga. at hun er DFere men fordi det synes jeg ikke om med nogle.

Anmeld

21. februar 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Hej

Jeg har lige fået brev om vores dagplejer og søgt på hende på facebook, på billedet har hun så Dansk Folkeparti logo......

Det syntes jeg ikke om, er jeg sart?? 

Jeg synes du er MEGET sart.. en DP`er har også et privatliv.. Hun skal da ikke indrette sig efter børnene i sin fritid, så i princippet kan du være ligeglad

Anmeld

21. februar 2011

Alberts/

Anonym skriver:

jeg tror at som dagplejer er hun ganske alm,(: men tag ud og snak med hende, og se hvad hun er for en, ikke døm for hendes politiske holdninger,(:

Anmeld

21. februar 2011

LIZO

ja synes du er sart..

at hun synes om df har jo intet med hendes job at gøre.. og er du sikker på det er hende på facebook?

og synes bestemt hellere ikke man kan tillade sig at spørge om hva hun stemmer på..  det ville man jo hellere ikke spørge om ,hvis det var en vuggestue.

Anmeld

21. februar 2011

DK

Nu er jeg slet slet ikke tilhængere af Dansk folkeparti, MEN de er jo også mennesker Og så vidt jeg ved så er dansk folkeparti's ideologi sådan noget med danske værdier og hjemlig hygge og sådan, så det er nok ikke så slemt endda!

Facebook er jo "privat" og har ikke noget med hendes "virksomhed" som dagplejer at gøre. Og uanset om andre dagplejere ikke har DF som logo på fjæset, så kan de jo SAGTENS stemme på dem alligevel. Eller være satanister eller nazister eller... 

Dit barn er så lille mens det skal passes af hende, at jeg ikke tror at barnet bliver påvirket af hendes politiske synspunkter. Og jeg kan nu heller IKKE forestille mig at hun lige har en halv time med propaganda inden formiddagsluren hver dag, eller at hun vil sige til børnene når de går tur "ejjj se en neger, pyhhhh ha noget griseri". 

Du kan jo evt. ringe og spørge hende? Sige: jeg kan se du har et DF logo på din facebook profil. Er det et problem for dig at jeg slet ikke er tilhænger af den politik, og er det noget der har indflydelse på din hverdag med børnene?

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

LIZO skriver:

ja synes du er sart..

at hun synes om df har jo intet med hendes job at gøre.. og er du sikker på det er hende på facebook?

Ja det er jeg, da der ikke findes andre med det navn...

Anmeld

21. februar 2011

trunte89

Anonym skriver:

Fordi, at man er DFer betyder det jo ikke, at man ikke kan lide indvandrere.

Vores dp mor lå bestemt et andet sted politisk end os, men hun var en fantastisk dpmor.
Så jeg kan på ingen måde se, at det er et problem.

Anmeld

21. februar 2011

Ina33

Jeg synes faktisk ikke du er sart. Jeg ville bestemt også have betænkligheder, hvis min dagplejemor havde en sådan logo på hendes facebookside.

En ting er at man har en politisk holdning, men en anden er at man i så høj grad skilter med den. Hun vil jo formentlig alt andet lige give bare en smule af sin politiske overbevisning videre til sine dagplejebørn, og netop dansk folkeparti ligger så langt fra min egen politiske holdning, at jeg bestemt ville have betænkligheder ved hende.

Når det så er sagt, så ville det nok ikke være det der gjorde at jeg valgte hende fra - men betænkligehder, det ville jeg stadig have.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.