Nu er jeg slet slet ikke tilhængere af Dansk folkeparti, MEN de er jo også mennesker
Og så vidt jeg ved så er dansk folkeparti's ideologi sådan noget med danske værdier og hjemlig hygge og sådan, så det er nok ikke så slemt endda!
Facebook er jo "privat" og har ikke noget med hendes "virksomhed" som dagplejer at gøre. Og uanset om andre dagplejere ikke har DF som logo på fjæset, så kan de jo SAGTENS stemme på dem alligevel. Eller være satanister eller nazister eller...
Dit barn er så lille mens det skal passes af hende, at jeg ikke tror at barnet bliver påvirket af hendes politiske synspunkter. Og jeg kan nu heller IKKE forestille mig at hun lige har en halv time med propaganda inden formiddagsluren hver dag, eller at hun vil sige til børnene når de går tur "ejjj se en neger, pyhhhh ha noget griseri".
Du kan jo evt. ringe og spørge hende? Sige: jeg kan se du har et DF logo på din facebook profil. Er det et problem for dig at jeg slet ikke er tilhænger af den politik, og er det noget der har indflydelse på din hverdag med børnene?
Anmeld