Fuck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

FamilenStorm

Zeus skriver:

Det var det han skrev først... gamer427

Pak hans ting og få ham sparket ud i en fart!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Mille83

Allerførst et kæmpe kram til dig 

- Dernæst vil jeg sige at min kæreste stadig har hans dating profil trods det vi bor sammen, har en datter osv, men han har haft den i mange mange år og jeg har det egentlig fint med det da jeg ved den eksisterer - og ved han ikke går ind for at score damer (faktisk går han sjældent derind) ...... - udover det har han også en scor profil som jeg ved ALT om, så prøv lige og hør ham først, selvom det lyder meget mistænksomt....... - det mest underlige er dog koden - det er der noget lusket ved....Hmmmm

Anmeld

20. februar 2011

Zeus

Så kom jeg ind på hans profil, og der ligger heldigvis ingen "kærestebreve" af nogen art

Anmeld

20. februar 2011

Sphynxlover

Hvorfor ikke

Så længe han ikke har andre intentioner end at snakke og kigge

Anmeld

20. februar 2011

Mille83

Zeus skriver:

Og det kan ikke tænkes det er en gammel profil fra da han var 31? - dumt spørgsmål, men man må også udelukke nogle gange.........

Anmeld

20. februar 2011

Hasselnødden

Zeus skriver:

Jeg kan desværre ikke finde ud af yderligere info. Da han ikke har lavet en beskrivelse og da jeg ikke har i sinde at betale for at kontakte ham og skrive et brev til ham for at finde ud af om han er på. Men umiddelbart tror jeg han har et forklaringsproblem. Kvalmende

Anmeld

20. februar 2011

Zeus

M&F skriver:

Ej det er forhåbentlig løgn! Har han selv indrømmet eller sidder du og "tester" ligesom da du skrev www.da? Får du nogen koder på mailen? Eller er det på mailen du har spottet "brugeraftaler"?

Jeg kan se det inde under hans historik under favoritter.. Der kan man se alle de sider han har besøgt inden for de sidste 2 uger

Anmeld

20. februar 2011

Hasselnødden

Zeus skriver:

Så kom jeg ind på hans profil, og der ligger heldigvis ingen "kærestebreve" af nogen art

Nu kan du bare ikke se hvilken dato han sidst har været derinde, for han kan jo have nået at slette alt efter du har spurgt til hans interesse for siden..

Anmeld

20. februar 2011

LilyMarleen

Zeus skriver:

Du kan vel også bage gå ind på alle de dating sider, skrive at du ikke kan huske koden, at de skal sende det til mailen. Så kan du komme ind på alle hans profiler

Anmeld

20. februar 2011

sweet

men hvorfor så skrive at man er singel der inde??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.