Zeus skriver:
Vi har sovet hver for sig de sidste par uger, så den ene sover med Cajsa, og den anden får lov til at sove på sofaen for at være frisk og veludhvilet dagen efter... Troede ærlig talt han bare lå og så film på den, når han tog den med ind..
Nej jeg har ikke konfronteret ham endnu. Har først lige opdaget det for en time siden, og aner ikke hvad jeg skal stille op.. Min eks gjorde det konstant, og det vil jeg ikke igennem én gang til... Men skal jeg så gå fra ham? Skal jeg blive? Havde jeg nu haft det på fornemmelsen, så kunne jeg da have overvejet hvad jeg ville bruge den viden til, men det kommer fuldstændig bag på mig
Beslut først hvad du skal, når I har talt, og du er blevet klogere på HVAD PRÆCIS det lige ér han har foretaget sig.
En verbal lussing af format dét skal han dog have!! Og så kan han ellers lige se at holde sin tanke-sti ren og opføre sig ordentlig og som en mand der er Jeres forhold moden og værdig.
Jeg håber det er MEGET mere uskyldigt end det lader til.
Det er under ingen omstændigheder okay! PUUUHA SLEMME DIN KÆRESTE!!

Men jeg håber dog, ikke mindst for Jeres datters skyld, at I får fundet ud af det, og helst sammen. Men hvis han ikke er 100% DIN i både handling og tanker, så fortjener han dig heller ikke.
DE BEDSTE ØNSKER FOR DIG / JER ..... Jeg føler meget med dig 
Kh. Katrine /
Som overhovedet ikke tollerer den slags. Min mand skulle LIGE vove!! 
Anmeld