Fuck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

sweet

jeg var blevet godt tosset hvis min forlovede havde været der inde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Zeus

Vi har sovet hver for sig de sidste par uger, så den ene sover med Cajsa, og den anden får lov til at sove på sofaen for at være frisk og veludhvilet dagen efter... Troede ærlig talt han bare lå og så film på den, når han tog den med ind..

Nej jeg har ikke konfronteret ham endnu. Har først lige opdaget det for en time siden, og aner ikke hvad jeg skal stille op.. Min eks gjorde det konstant, og det vil jeg ikke igennem én gang til... Men skal jeg så gå fra ham? Skal jeg blive? Havde jeg nu haft det på fornemmelsen, så kunne jeg da have overvejet hvad jeg ville bruge den viden til, men det kommer fuldstændig bag på mig

Anmeld

20. februar 2011

Zeus

Min store pige er jo også glad for ham, og ser ham som sin far, selvom hun godt nok kalder ham ved navn..

Hvad fanden har han gang i???????????

Anmeld

20. februar 2011

Sphynxlover

synes du skal starte med at spørge ham ganske stille og roligt - sig du ved et tilfælde faldt over han havde været derinde og at det bekymrer dig lidt osv.

Synes ikke du skal male fanden på væggen før du har vendt den med ham..

Det kan jo være han rent faktisk bare har kedet sig og ville se om der skete noget spændende derinde - såsom ganske uskyldig chat og sådan..

Som sagt min kæreste gør selv den slags men intet jeg ikke ved af..

Anmeld

20. februar 2011

sweet

altså jeg vil sige at han intet har at gøre inde på den side.. og syntes du skal spørger ham og få det ud af verden med det samme...  man får det bare værre af at gå og gemme på det

Anmeld

20. februar 2011

JustAnotherName

Zeus skriver:

Vi har sovet hver for sig de sidste par uger, så den ene sover med Cajsa, og den anden får lov til at sove på sofaen for at være frisk og veludhvilet dagen efter... Troede ærlig talt han bare lå og så film på den, når han tog den med ind..

Nej jeg har ikke konfronteret ham endnu. Har først lige opdaget det for en time siden, og aner ikke hvad jeg skal stille op.. Min eks gjorde det konstant, og det vil jeg ikke igennem én gang til... Men skal jeg så gå fra ham? Skal jeg blive? Havde jeg nu haft det på fornemmelsen, så kunne jeg da have overvejet hvad jeg ville bruge den viden til, men det kommer fuldstændig bag på mig

Beslut først hvad du skal, når I har talt, og du er blevet klogere på HVAD PRÆCIS det lige ér han har foretaget sig.

En verbal lussing af format dét skal han dog have!! Og så kan han ellers lige se at holde sin tanke-sti ren og opføre sig ordentlig og som en mand der er Jeres forhold moden og værdig.

Jeg håber det er MEGET mere uskyldigt end det lader til.
Det er under ingen omstændigheder okay! PUUUHA SLEMME DIN KÆRESTE!!  

Men jeg håber dog, ikke mindst for Jeres datters skyld, at I får fundet ud af det, og helst sammen. Men hvis han ikke er 100% DIN i både handling og tanker, så fortjener han dig heller ikke.

DE BEDSTE ØNSKER FOR DIG / JER ..... Jeg føler meget med dig

Kh. Katrine /

Som overhovedet ikke tollerer den slags. Min mand skulle LIGE vove!!

Anmeld

20. februar 2011

Worldwide

Lad der ikke gå for lang tid for du for snakket med ham! Ellers æder det dig op indefra.. Spørg ham hva han laver på såen sider o hvis du ikk føler han svare 100% ærlig så be ham om at vise dig hans profil ect. Det kon jo være han er derinde kun for venskaber, men hvem ved..

Håber for dig der intet er i det

Anmeld

20. februar 2011

Zeus

Sophie26 skriver:

synes du skal starte med at spørge ham ganske stille og roligt - sig du ved et tilfælde faldt over han havde været derinde og at det bekymrer dig lidt osv.

Synes ikke du skal male fanden på væggen før du har vendt den med ham..

Det kan jo være han rent faktisk bare har kedet sig og ville se om der skete noget spændende derinde - såsom ganske uskyldig chat og sådan..

Som sagt min kæreste gør selv den slags men intet jeg ikke ved af..

Hvad skal man inde på dating.dk, hvis det ikke er en kæreste/elskerinde man vil have fat i? Det kan jeg slet ikke se meningen i...

Desuden har han fået af vide, at fangede jeg ham i utroskab, så var jeg smuttet... Hvorfor risikere hele vores forhold, for lidt sjov og spas??

Anmeld

20. februar 2011

twinny

puhhhaaaa. du får lige en  herfra....

Det var dog ubehageligt at finde u a...  

Du må tage en snak med ham....

Anmeld

20. februar 2011

sarahb

Zeus skriver:

Hvad skal man inde på dating.dk, hvis det ikke er en kæreste/elskerinde man vil have fat i? Det kan jeg slet ikke se meningen i...

Desuden har han fået af vide, at fangede jeg ham i utroskab, så var jeg smuttet... Hvorfor risikere hele vores forhold, for lidt sjov og spas??

Det spørger jeg også om. Med mindre man har en aftale i forholdet om sådanne aftaler så har man ikk en fis at lave derinde. Fuck hvor var jeg gået helt agurk...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.