Fuck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

XXSS

Kærestebreve eller ej, jeg tror nu også, at han har slettet det han skal slette  Men hvor synes jeg dog, at det er så klamt at gøre, når man har en forlovet og en lille datter på 3 måneder.

Sikke et svin!  Så meget for brudt tillid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Hasselnødden

PytMedDet skriver:

Du kan vel også bage gå ind på alle de dating sider, skrive at du ikke kan huske koden, at de skal sende det til mailen. Så kan du komme ind på alle hans profiler

Must be next step  Det kan være han har været så mange steder at han ikke har nået at slette alle spor på de andre sider. Gad vide hvad forklaring han giver til sine forældre at han er hos dem pt.

Anmeld

20. februar 2011

Hasselnødden

Tanja78 skriver:

Kærestebreve eller ej, jeg tror nu også, at han har slettet det han skal slette  Men hvor synes jeg dog, at det er så klamt at gøre, når man har en forlovet og en lille datter på 3 måneder.

Sikke et svin!  Så meget for brudt tillid.

Meget!

Anmeld

20. februar 2011

Zeus

Det ligner bare ikke ham.. Havde jeg ikke set det med mine egne øjne, så havde jeg aldrig troet på det

Anmeld

20. februar 2011

sweet

hvis det havde været mig tror jeg også jeg vil have været helt paf over det... især fordi man ikke tror at personen kan finde på sådan noget..

Anmeld

20. februar 2011

twinny

Zeus skriver:

Det ligner bare ikke ham.. Havde jeg ikke set det med mine egne øjne, så havde jeg aldrig troet på det

det er også rigtig ubehageligt at finde u a....  håber du klarer den....

du får lige en kæmpe herfra....

Anmeld

20. februar 2011

Mi

Zeus skriver:

Syntes at du bliver nødt til at få en snak med ham. Han kan prøve at forklare sig, og du kan fortælle ham hvad det gør ved dig at han er på flere forskellige datingsider. Hvad der så skal ske efter det, kan du jo tage stilling til senere.

Man smider jo ikke bare sit barns far på porten, omvendt så er det jo et tillidsbrud af de helt store.

Anmeld

20. februar 2011

Hasselnødden

Zeus skriver:

Ja  og selv nu du ved besked er det vel en følelse af uforståelighed og vrede der hænger over dig.

Anmeld

20. februar 2011

Zeus

Han er mit livs store kærlighed.. Han har altid betydet tryghed og stabilitet for mig.. På trods af mine tidligere erfaringer med min eks, så har jeg ALTID stolet på ham. Jeg har aldrig været jaloux, og aldrig følt at jeg blev nødt til at være det, fordi han har sagt, at han aldrig har elsket nogen så højt som han elskede mig.. Han kender min forhistorie, og hvordan min eks var utro hver anden uge nærmest, løj og bedrog mig konstant, og alligevel vælger han, at være på datingsider???

Aldrig i hele mit liv, havde jeg troet, at han kunne finde på det, hvilket jo har været én af grundene til, at jeg har elsket ham så højt.. Jeg lagde klart ud fra start af, at jeg ikke ville finde mig i utroskab og løgne, det var mit liv for kort til.. Og nej, han har ikke kysset med nogen, eller dyrket sex i flere timer eller lign. men han er gået ind i VORES soveværelse, og har sagt at jeg bare kunne snuppe en nat på sofaen, og så har han ligget og været på datingsider...

Skal jeg så til at være den kæreste, der fremover siger til ham, at han ikke må tage sin computer med ind på værelset? Eller tvivle på hvad han laver, hvis jeg ikke er hjemme? Hvem sidder han nu og sms'er med? Det gider jeg bare ikke!

Anmeld

20. februar 2011

JuliaNielsen

Zeus skriver:

Han er mit livs store kærlighed.. Han har altid betydet tryghed og stabilitet for mig.. På trods af mine tidligere erfaringer med min eks, så har jeg ALTID stolet på ham. Jeg har aldrig været jaloux, og aldrig følt at jeg blev nødt til at være det, fordi han har sagt, at han aldrig har elsket nogen så højt som han elskede mig.. Han kender min forhistorie, og hvordan min eks var utro hver anden uge nærmest, løj og bedrog mig konstant, og alligevel vælger han, at være på datingsider???

Aldrig i hele mit liv, havde jeg troet, at han kunne finde på det, hvilket jo har været én af grundene til, at jeg har elsket ham så højt.. Jeg lagde klart ud fra start af, at jeg ikke ville finde mig i utroskab og løgne, det var mit liv for kort til.. Og nej, han har ikke kysset med nogen, eller dyrket sex i flere timer eller lign. men han er gået ind i VORES soveværelse, og har sagt at jeg bare kunne snuppe en nat på sofaen, og så har han ligget og været på datingsider...

Skal jeg så til at være den kæreste, der fremover siger til ham, at han ikke må tage sin computer med ind på værelset? Eller tvivle på hvad han laver, hvis jeg ikke er hjemme? Hvem sidder han nu og sms'er med? Det gider jeg bare ikke!

Jeg forstår dig fuldt ud,. Kan ikke lade være med at sidde og småtude lidt når jeg gennemlæser tråden,. Puha altså jeg følger bare sådan med dig,..!

Men KLART du bliver (DEN) kæreste hvis alle dine kærester behandler dig sådan der,. Altså til sidst må du jo miste troen..! Selvom vi kvinder er stærke, Kan vi altså ikke blive ved med at se på.!

Jeg sender dig virkelige alle mine posetive tanker og enormt mange ...

Ønsker dig virkelig alt held fremover..! Det tror jeg du har fortjænt rigtig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.