Han er mit livs store kærlighed.. Han har altid betydet tryghed og stabilitet for mig.. På trods af mine tidligere erfaringer med min eks, så har jeg ALTID stolet på ham. Jeg har aldrig været jaloux, og aldrig følt at jeg blev nødt til at være det, fordi han har sagt, at han aldrig har elsket nogen så højt som han elskede mig.. Han kender min forhistorie, og hvordan min eks var utro hver anden uge nærmest, løj og bedrog mig konstant, og alligevel vælger han, at være på datingsider???
Aldrig i hele mit liv, havde jeg troet, at han kunne finde på det, hvilket jo har været én af grundene til, at jeg har elsket ham så højt.. Jeg lagde klart ud fra start af, at jeg ikke ville finde mig i utroskab og løgne, det var mit liv for kort til.. Og nej, han har ikke kysset med nogen, eller dyrket sex i flere timer eller lign. men han er gået ind i VORES soveværelse, og har sagt at jeg bare kunne snuppe en nat på sofaen, og så har han ligget og været på datingsider...
Skal jeg så til at være den kæreste, der fremover siger til ham, at han ikke må tage sin computer med ind på værelset? Eller tvivle på hvad han laver, hvis jeg ikke er hjemme? Hvem sidder han nu og sms'er med? Det gider jeg bare ikke!
Anmeld