Hvor stor alders forskel må der være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Benjamins'mor

M&F skriver:

Det må det sige, ja altså ... efter deres udregninger

Ét er hvad tal siger, noget andet er, hvad ens sind siger

Okay.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

M&F&C

Eva. skriver:

Så napper jeg Bruce Willis....HAPS.... og han bliver endda 56 år, men for dælne da han er da bare ren og rå maskulinitet og sex....

Hold lige op .... bliver da i den grad nødt til at æde egne ord nu

Anmeld

20. februar 2011

SussieThyssen

M&F skriver:

Sorry - læste ikke lige hele tråden igennem inden jeg svarede

Haha ..... det kunne da ellers være en god grund til, at påstå at "man slet ikke er så gammel endda" (UDEN at misforstå)

Hehe ja

Anmeld

20. februar 2011

Lillefe

Jeg siger det med det samme jeg syntes simpelthen det er ulækkert..  10 år kan gå an (hvis man er min 20)og hvis man er 30 og er sammen med en på 50 måske men det andet er slet ikke mig, Men jeg har også altid haft det sådan også da jeg var 14.. da alle mine veninde ville have en på et par og 20... det syntes jeg også var ulækkert.. jeg ville hellere have en på min egen alder...

Anmeld

20. februar 2011

Tkcuf

Arh- bollevenner.. Det ord er så ad!  Men alderen betyder vel intet så længe i begge er over 18..

Anmeld

20. februar 2011

Aves.

M&F skriver:

Hold lige op .... bliver da i den grad nødt til at æde egne ord nu

Jaaahhhh, ikke...namme nam nam nam...

Anmeld

20. februar 2011

eElak

Dusty skriver:

Arh- bollevenner.. Det ord er så ad!  Men alderen betyder vel intet så længe i begge er over 18..

egentlig er den sexuelle lavalder 15, hvis det er den del du hentyder til ;-)

Så er det nemlig lovligt at dyrke sex, uden at skulle straffes...

En undtagelse er dog personale, som f.eks. pædagoger på opholdssteder eller lign. Der er grænsen 18 år, og ikke 15.  

Anmeld

20. februar 2011

Aves.

M&F skriver:

Pjat Eva som jeg altid sagde til min mor. da jeg var barn: Du er "ung, smuk og dejlig" ..... og så blev min mor ski lige 10 cm højere og fik lige det glimt mere i øjet, der gør hende til i en alder af 40, at være "ung, smuk og dejlig" 

Og om 4 år og en måned, så er jeg også 40 år...uha...men tja...bare man er glad i sig selv...

Anmeld

20. februar 2011

M&F&C

Eva. skriver:

Og om 4 år og en måned, så er jeg også 40 år...uha...men tja...bare man er glad i sig selv...

Nemmerlig

Anmeld

20. februar 2011

Tkcuf

KaLee skriver:

egentlig er den sexuelle lavalder 15, hvis det er den del du hentyder til ;-)

Så er det nemlig lovligt at dyrke sex, uden at skulle straffes...

En undtagelse er dog personale, som f.eks. pædagoger på opholdssteder eller lign. Der er grænsen 18 år, og ikke 15.  

Hentydede ikke til nogen regl, det var bare min personlige mening at man skal være over 18 for at have så gammel en 'elsker' hihi..

15 og 40 år ville være dybt forkert i mine øjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.