Hvor stor alders forskel må der være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.578 visninger
63 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg vil gerne høre jeres meninger med meget stor aldersforskel på mand og kvinde hvis de ikke er i fast forhold (altså bolle venner)

Hvad er for meget eller kan alt gå?

Jeg er 22 og han er 45

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Frk.S

Hej

Jeg vil gerne høre jeres meninger med meget stor aldersforskel på mand og kvinde hvis de ikke er i fast forhold (altså bolle venner)

Jeg er 22 og han er 45

Det er helt op til den enkelte. Jeg synes det er svært at sætte alder på kærlighed.... eller begær er det måske bare i denne sammenhæng!

Personligt kan jeg ikke forestille mig, at jeg som 22-årig kunne have tændt på én på 45.
Men det betyder jo ikke, at det ikke kan være fint for jer.  

Anmeld

20. februar 2011

Alberts/

min ærlige mening så syntes jeg det er ulækkert(; kunne ike selv forstille mig det, men self hver sin lyst(;

Anmeld

20. februar 2011

Tystys14

Jeg er i fast forhold med en skøn fyr på 32, og selv er jeg kun 18  folk må havde deres mening, men for mig/os er alder ikke et problem, og synes ikke det bør være det.

Anmeld

20. februar 2011

MariaJ

Det er vel op til parret selv, så længe begge er voksne .

Jeg må indrømme at jeg selv står helt af overfor begrebet "bollevenner", men hurra for forskelligheden. Hvis det fungerer for jer er alt jo fint.

Maria

Anmeld

20. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hej

Jeg er 22 og han er 45

Så længe det er lovligt og frivilligt så er det vel lige meget...

Anmeld

20. februar 2011

M&F&C

Nu vil jeg bestemt ikke gøre mig til dommer, overfor hvad der er rigtig og forkert .... men nu du beder om folks meninger, sååå:

Jeg kunne bestemt ikke selv gøre det... altså, være sammen med en der er "så gammel". Jeg er selv 22 - og mine forældre er 40 og 43 Så det er nok derfor jeg, hmmm, "står af toget" når vi når midt i 30'erne maks ... Personligt, ville det for mig, virke helt suspekt at være sammen med en, min mor kunne være kærester med - hvis du forstår?

Men jeg er samtidig af den holdning, at hvad der fungere for mig, behøver jo ikke være det der fungere for andre - og hvis i passer sammen, jamen så skal intet da ligge til hindring for jeres hygge

Anmeld

20. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej

Jeg er 22 og han er 45

Set med mine øjne er der ingen grænser... hvad enten det er den ene eller den anden vej...eller om det drejer sig om kærlighed eller kun sex.

Da jeg var 26 havde jeg en elsker på 64..og han var dejlig, gammel militærmand, en gentleman til fingerspidserne og Jean Connery op ad dage
Han ville mere...forhold, ægteskab og al den slags, men jeg var ikke parat, for jeg var næsten lige kommet ud af et meget turbulent forhold, og kunne slet ikke overskue et nyt.
jeg kom til at holde meget af ham, men vi valgte så begge at sige stop.
Han kunne ikke leve med at vi kun skulle ses, når tid og lejlighed var der, og jeg var ikke parat.
Så vi skiltes som venner.

I dag er jeg gift med min dejlige mand, der er 13 år yngre end mig, så alder har bestemt ingen grænser.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. februar 2011

Aves.

M&F skriver:

Nu vil jeg bestemt ikke gøre mig til dommer, overfor hvad der er rigtig og forkert .... men nu du beder om folks meninger, sååå:

Jeg kunne bestemt ikke selv gøre det... altså, være sammen med en der er "så gammel". Jeg er selv 22 - og mine forældre er 40 og 43 Så det er nok derfor jeg, hmmm, "står af toget" når vi når midt i 30'erne maks ... Personligt, ville det for mig, virke helt suspekt at være sammen med en, min mor kunne være kærester med - hvis du forstår?

Men jeg er samtidig af den holdning, at hvad der fungere for mig, behøver jo ikke være det der fungere for andre - og hvis i passer sammen, jamen så skal intet da ligge til hindring for jeres hygge

Sådan en Brad Pitt på 48, det er da ikke så skidt...

Anmeld

20. februar 2011

JuliaNielsen

Anonym skriver:

Hej

Jeg er 22 og han er 45

Hej :-)

Nu er det godt nok et fast forhold, men ikke i starten ;-)

Jeg er selv 19 og min kæreste er 39 og vi har været (kærester) i 3½ år nu.. Og venter os en lille dreng ;-)

For mig er alderen fuldstændig ligegyldigt, og min mening om folk der siger andet er at de kan stikke det langt op

Hvis du syntes om fyren og han om dig ? Hvad er problemet så ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.