Hvor stor alders forskel må der være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

ønskebørn74

Men hvis ikke man har sådan en, så er det dælme vigtigt man tænder på det visuelle også... ens mand bliver jo lækker og smuk også fordi man elsker ham og sådan skal det jo være...

Da jeg endelig fandt manden kunne han ikke være længere fra de mænd jeg havde datet og fra det jeg troede jeg skulle have...og heldigvis for det...

Det samme gør sig gældende her... Han er en modsætning af alle andre jeg har haft... Og heldigvis for det, har aldrig været lykkeligere og så efter mere end 12år.. og her er jeg 2år ældre end ham...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Så napper jeg Bruce Willis....HAPS.... og han bliver endda 56 år, men for dælne da han er da bare ren og rå maskulinitet og sex....

Uhhh han er nu helelr ikke uden "evner"

jeg har lige "opdaget" ham fra Wolverine og X-men...ved ikke lige hvad han hedder...men for pokker da...han er da godt nok også *mums*

Anmeld

20. februar 2011

Aves.

ønskebarn74 skriver:

Det samme gør sig gældende her... Han er en modsætning af alle andre jeg har haft... Og heldigvis for det, har aldrig været lykkeligere og så efter mere end 12år..

Læste et sted at 95% af alle ender op med en mand/kone som slet ikke er det de gik efter eller troede de skulle have...

Anmeld

20. februar 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Uhhh han er nu helelr ikke uden "evner"

jeg har lige "opdaget" ham fra Wolverine og X-men...ved ikke lige hvad han hedder...men for pokker da...han er da godt nok også *mums*

Ok, ham ved jeg ikke hvem er.. men ja, der er altså bare meget mere substans i de mænd der..

Anmeld

20. februar 2011

SussieThyssen

Kay skriver:

ja for dælen.... det må være rat... men hvornår mødte i hinanden ser den så andreledes ud??? måske var han da i mødtes???

40 og 27..så det tror jeg heller ikke han var dengang

lige præcis på grænsen...hehe!
(i følge min søndags-hjerne udregning)

Anmeld

20. februar 2011

Bavianis

Anonym skriver:

Hej

Jeg vil gerne høre jeres meninger med meget stor aldersforskel på mand og kvinde hvis de ikke er i fast forhold (altså bolle venner)

Hvad er for meget eller kan alt gå?

Jeg er 22 og han er 45

Alt kan da gå! Det kommer jo an på parret.

Anmeld

20. februar 2011

eElak

Sussie - det er hugh jackman ;-)

Mht. spørgsmålet - Alder har ingen hindring, så længe det er ønsket af begge parter... det er både i sex og kærlighed (når nu det ikke lige hænger sammen). 

I teorien kunne du knalde en på 70 hvis i begge havde lysten. ;-)

Hvis det var et forhold det skulle ende ud i. Altså kærlighed, så skal man måske overveje om man er det samme sted i livet, eller om alderen kan spille en rolle... Umiddelbart tror jeg det ikke, for selv jævnaldrende går jo jævnligt fra hinanden fordi, man ikke er samme sted i livet, og "man er vokset fra hinanden".. 

SÅ mit råd - gør hvad du lyster, brug gummi, og ellers nyd at du har en fast sexkilde :-P

(måske skulle undertegnede gøre det samme) ;-)

Anmeld

20. februar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Ok, ham ved jeg ikke hvem er.. men ja, der er altså bare meget mere substans i de mænd der..

Så se Wolverine...for dælen da

Anmeld

20. februar 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Så se Wolverine...for dælen da

Hvad er det, hvor ser man det, hvornår....

Anmeld

20. februar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Hvad er det, hvor ser man det, hvornår....

LOOOL en film.
Du kan købe den eller leje den.
og når man har set den..så skal man selvfølgelig se X-Men triologien også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.