Hvor stor alders forskel må der være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

eElak

Dusty skriver:

Hentydede ikke til nogen regl, det var bare min personlige mening at man skal være over 18 for at have så gammel en 'elsker' hihi..

15 og 40 år ville være dybt forkert i mine øjne

Oki :-)

Jeg tænker bare.. mange tænker at "man er voksen, når man er 18"... og hvorfor lige ved det tal.. jo fordi samfundet har dikteret at når man er 18, er man myndig, har stemmeret osv, derfor er man såkaldt voksen ved den alder.. 

Derved bliver mennesker så påvirket til at sige at 18 er en acceptabel alder.. 

men bare for 1000 år tilbage, så var man voksen når man var 12 år, og havde fået sin menstruation, og blev giftes væk for 2 geder... 

Det var lige lidt tanker herfra... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

LotteGabriella

åh den er svær, det er jo individuelt hvad der tænder én

Som bolleven var den ældste jeg har haft 41 år, og i den anden retning var han 23 år og jeg var selv 30 i begge perioder

Anmeld

20. februar 2011

MariaJ

M&F skriver:

Ork - jamen det var nu ikke det Det var mere forståelsen i det jeg skrev, jeg var ude efter

Åhh, hvem der bare blev skudt yngre første gang jeg mødte min kæreste fætre, der blev de helt paffe, da jeg erklærede at jeg "kun" var 22, og ikke jævnalderende med min kæreste

Har en veninde, jeg ikke vil have skudt mange dage ældre end mig ... hun bliver 30 i år

Det er nu ikke altid lykken at blive gættet yngre end man er. Jeg er 36 og bliver tit taget for at være en af mine studerende, der er ca 10 år yngre end mig. Så føler man sig altså dum, når man står der og pipper at "jeg er altså læreren".

Anmeld

20. februar 2011

Lou87

Anonym skriver:

Hej

Jeg vil gerne høre jeres meninger med meget stor aldersforskel på mand og kvinde hvis de ikke er i fast forhold (altså bolle venner)

Hvad er for meget eller kan alt gå?

Jeg er 22 og han er 45

Jeg tror man skal være i situationen for at sku ku tage bedre stilling til det..

For sorry, men det første jeg tænker er bare at det måtte være som at være sammen med min far!
Og hvordan kan man tænde på det..

Self (nu jeg tænker mere over det..) kan man jo som dig, være mere moden og han kan være meget umoden.. og forhåbentligt holde sig bare LIDT godt! (ellers fatter jeg simpelthen ikk hvordan man psykisk kan..) Men ja.. hver sin smag.

Og bollevenner vs. forhold.. det er li gyldigt sys jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.