Hvor stor alders forskel må der være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

M&F&C

Kay skriver:

er ikke sikekr på hvem der har "opfundet" den, hørte om den i formiddagen på p3 med adam og sara... de har sådan en brevkasse... kaldet verdens største... for man må spørge om ALT!

der var så en en dag der spurgte hvornår det er kuvøseguf... men fik ik rigtig hørt hvordan de kom frem til den ligning... men ja... sys det passer meget godt når jeg har regnet på forskellige aldre...

især fordi "hullet" imellem aldrene stiger... så havde jeg mødt min kæreste et år før havde jeg været kuvøseguf der... men det er noget man kan "vokse sig fra"

Den er da meget sjov, synes jeg

Og når nu du siger, at der er regnet så meget på det, at der rent faktisk er en skillelinje.....

Herhjemme er jeg ikke kuvøseguf .... men jeg kunne da snildt have været, med den ligning Jeg er 22 og han er 28

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Anonym trådstarter

Dejligt at høre alle jeres svar

Han er bestemt en MEGET atraktiv mand. Da jeg mødte ham skød jeg ham til at være 33-34 år og han troede jeg var omkring de 29 år.

Anmeld

20. februar 2011

M&F&C

SussieThyssen skriver:

Øhh den forstod jeg ikke meget af....kan være min hjerne står på søndags-standby men hvad skal summen betyde??

Summen indikere om du er kuvøseguf eller ej ....

Min kæreste er 28 - jeg er 22 .... altså, må vores ligning se således ud:

(28/2) + 7 = 21

21 år er dermed aldersgrænsen for, hvornår jeg vil være "kuvøseguf" for min kæreste ... havde jeg været 21 (eller yngre), ville jeg være kuvøseguf, men det er jeg ikke - dog er det da lige op over

Anmeld

20. februar 2011

M&F&C

Eva. skriver:

Ok..jeg tror mpåske bare man skal tænke over der er MANGE forskellige typer på den alder som på alle andre aldre...jeg ville nok ikke selv gide et rent seksuelt forhold til en mand på den alder, der ville jeg vælge en der ikke var så gammel... og jeg er endda en gammel kone..

Pjat Eva som jeg altid sagde til min mor. da jeg var barn: Du er "ung, smuk og dejlig" ..... og så blev min mor ski lige 10 cm højere og fik lige det glimt mere i øjet, der gør hende til i en alder af 40, at være "ung, smuk og dejlig" 

Anmeld

20. februar 2011

SussieThyssen

M&F skriver:

Summen indikere om du er kuvøseguf eller ej ....

Min kæreste er 28 - jeg er 22 .... altså, må vores ligning se således ud:

(28/2) + 7 = 21

21 år er dermed aldersgrænsen for, hvornår jeg vil være "kuvøseguf" for min kæreste ... havde jeg været 21 (eller yngre), ville jeg være kuvøseguf, men det er jeg ikke - dog er det da lige op over

Jepp..har fået den forklaret LOL

og min mand er IKKE kuvøseguf..hvilket han sikkert er inderlig taknemmelig for..hehe

Anmeld

20. februar 2011

M&F&C

Kay skriver:

altså...de findet også uden for hollywood...

jeg kender en, jeg selv trode (indtil for et par dage siden) var omkring 37-38 år... og det ligner han sku... alle skyder ham til der omkring... men han bliver sku 50 i år....

min egen kæreste på 31 bliver konstant skudt til at være 23-25 år...

Ork - jamen det var nu ikke det Det var mere forståelsen i det jeg skrev, jeg var ude efter

Åhh, hvem der bare blev skudt yngre første gang jeg mødte min kæreste fætre, der blev de helt paffe, da jeg erklærede at jeg "kun" var 22, og ikke jævnalderende med min kæreste

Har en veninde, jeg ikke vil have skudt mange dage ældre end mig ... hun bliver 30 i år

Anmeld

20. februar 2011

Benjamins'mor

Kay skriver:

er ikke sikekr på hvem der har "opfundet" den, hørte om den i formiddagen på p3 med adam og sara... de har sådan en brevkasse... kaldet verdens største... for man må spørge om ALT!

der var så en en dag der spurgte hvornår det er kuvøseguf... men fik ik rigtig hørt hvordan de kom frem til den ligning... men ja... sys det passer meget godt når jeg har regnet på forskellige aldre...

især fordi "hullet" imellem aldrene stiger... så havde jeg mødt min kæreste et år før havde jeg været kuvøseguf der... men det er noget man kan "vokse sig fra"

Det vil sige min kæreste er 22.

Så er det 22/2 = 11

Og 11+7 = 18. Og jeg er 16,5 så jeg er kuvøseguf selvom vi snart har været sammen 2½ år.

Anmeld

20. februar 2011

M&F&C

SussieThyssen skriver:

Jepp..har fået den forklaret LOL

og min mand er IKKE kuvøseguf..hvilket han sikkert er inderlig taknemmelig for..hehe

Sorry - læste ikke lige hele tråden igennem inden jeg svarede

Haha ..... det kunne da ellers være en god grund til, at påstå at "man slet ikke er så gammel endda" (UDEN at misforstå)

Anmeld

20. februar 2011

M&F&C

benjamins'mor skriver:

Det vil sige min kæreste er 22.

Så er det 22/2 = 11

Og 11+7 = 18. Og jeg er 16,5 så jeg er kuvøseguf selvom vi snart har været sammen 2½ år.

Det må det sige, ja altså ... efter deres udregninger

Ét er hvad tal siger, noget andet er, hvad ens sind siger

Anmeld

20. februar 2011

Benjamins'mor

Kay skriver:

Selvom jeg blev 16 et halvt år før han blev 22.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.