Hvor stor alders forskel må der være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Heller ikke min...ikke mand nok...synes bare tit de unge savler over ham..

Nej..han er godt nok for meget dreng til mig...jeg foretrækker rigtige og naturlige mænd.
Som fx Jean Connery

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Kay

SussieThyssen skriver:

Øhh den forstod jeg ikke meget af....kan være min hjerne står på søndags-standby men hvad skal summen betyde??

at hvis man er yngre end den sum det giver... er man kuvøseguf...

min kæreste er 31,

31/2= 15,5    

15,5+7 =22,5

Altså havde jeg været 22 var jeg kuvøseguf... men jeg er 23 så det er jeg ikke....

Anmeld

20. februar 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej

Jeg vil gerne høre jeres meninger med meget stor aldersforskel på mand og kvinde hvis de ikke er i fast forhold (altså bolle venner)

Hvad er for meget eller kan alt gå?

Jeg er 22 og han er 45

Hvis ikke man er i forhold... God sex er vel god sex...

Ville aldrig selv have et fast forhold til en der er så meget ædre end. Mig...

Men den første gode elsker jeg havde, var da 21år ældre end mig... Jeg var 15 og han 36... Og han var fræk og varsom...

Anmeld

20. februar 2011

Kay

Eva. skriver:

Heller ikke min...ikke mand nok...synes bare tit de unge savler over ham..

jeg sys sku heller ik han er lækker... men ja mange syntes... forstår det ik rigtig

Anmeld

20. februar 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Nej..han er godt nok for meget dreng til mig...jeg foretrækker rigtige og naturlige mænd.
Som fx Jean Connery

Så napper jeg Bruce Willis....HAPS.... og han bliver endda 56 år, men for dælne da han er da bare ren og rå maskulinitet og sex....

Anmeld

20. februar 2011

Aves.

Kay skriver:

jeg sys sku heller ik han er lækker... men ja mange syntes... forstår det ik rigtig

Nej, det undrer mig...men mon ikke det er det drengede de godt kan lide...

Anmeld

20. februar 2011

ønskebørn74

Vil dog sige at det er frækkere med en man elsker og tænder sådan på... Er jo heldig at være gift, med min egen lækre sexgud...

Anmeld

20. februar 2011

SussieThyssen

Kay skriver:

at hvis man er yngre end den sum det giver... er man kuvøseguf...

min kæreste er 31,

31/2= 15,5    

15,5+7 =22,5

Altså havde jeg været 22 var jeg kuvøseguf... men jeg er 23 så det er jeg ikke....

LOOOL

hmm...jeg er 52 og min mand 39

52/2 = 26

26+7 = 33

Orv..så er han ikke kuvøseguf...det har jeg ellers altid fået at vide at han var
Det er da sikekrt en lettelse for ham at få at vide...hehe!

Anmeld

20. februar 2011

Aves.

ønskebarn74 skriver:

Vil dog sige at det er frækkere med en man elsker og tænder sådan på... Er jo heldig at være gift, med min egen lækre sexgud...

Men hvis ikke man har sådan en, så er det dælme vigtigt man tænder på det visuelle også... ens mand bliver jo lækker og smuk også fordi man elsker ham og sådan skal det jo være...

Da jeg endelig fandt manden kunne han ikke være længere fra de mænd jeg havde datet og fra det jeg troede jeg skulle have...og heldigvis for det...

Anmeld

20. februar 2011

Kay

SussieThyssen skriver:

LOOOL

hmm...jeg er 52 og min mand 39

52/2 = 26

26+7 = 33

Orv..så er han ikke kuvøseguf...det har jeg ellers altid fået at vide at han var
Det er da sikekrt en lettelse for ham at få at vide...hehe!

ja for dælen.... det må være rat... men hvornår mødte i hinanden ser den så andreledes ud??? måske var han da i mødtes???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.