Ja det er jeg. Dog forudsat af mine pårørendes tilsagn....dvs. jeg har givet begrænset tilladelse til at de an tage mine organer bortset fra hud og hornhinder (af samme grund som polkaprik)...Jeg har valgt at min pårørende skal acceptere min begrænsede tilladelse, da det er dem der skal stå tilbage med "resultatet"...Jeg har talt meget med min mand om det, som endnu ikke har taget stilling, og jeg ved han f.eks. (siger han nu) vil have det meget svært ved at de tog mit hjerte f.eks. Og hvis det også er sådan han har det, hvis det en dag sker, skal han ikke midt i sorgen over at have mistet også sørge over det......
Så altså han skal give sin tilladelse. Jeg har dog fortalt ham hvor meget det betyder for mig at jeg f.eks. ville kunne hjælpe et andet menneske, da jeg tror på liv efter døden men slet ikke i kropslig form..Den er kun en skal for mig. Så kan andre lige så godt få glæde af det.
Elsker min mand og stoler på ham af hele mit hjerte, så jeg er helt tryg ved at han vil tage den rigtige beslutning for ham og for mig, hvis det nogensinde skulle ske. Og som tidligere skrevet, er det ham der skal stå tilbage. Der hvor jeg er jeg "ligeglad" tror jeg bortset fra at jeg også er tilhænger af at min sjæl er en giver, og har det bedst sådan....og at alt kommer tilbage til en selv - godt og dårligt man giver ud...i en eller anden form.
Skulle min mand dø før mig/sammen med mig, så er min søster indviet i mine tanker......
Hmm mit barn/børn - det har jeg tænkt over men ikke taget stilling til, og det tror jeg ikke jeg/vi ville kunne 100% før vi stod i situationen.

Anmeld