Jeg gider ikke at være gravid mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

SussieThyssen

victoria2008 skriver:

28. maj har jeg termin, så der er længe til... Jeg havde også disse smerter i min sidste graviditet, men ikke i så stor en grad som nu, det var ikke hver uge jeg havde det, min det er hver dag nu, og det holder bare ikke, når jeg har en datter at passe også...

hmm....har du prøvet at snakke med læge eller jordemoder om noget aflastning nu du er alene...fx hjælp til rengøring??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

afrobabies

SussieThyssen skriver:

hmm....har du prøvet at snakke med læge eller jordemoder om noget aflastning nu du er alene...fx hjælp til rengøring??

Nej, det har jeg ikke... Synes heller ikke at det har været et problem at gøre rent, og jeg går hjemme i hverdagen, fordi jeg er sygemeldt, så jeg har tid til at gøre de forskellige ting....

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

victoria2008 skriver:

Nej, det har jeg ikke... Synes heller ikke at det har været et problem at gøre rent, og jeg går hjemme i hverdagen, fordi jeg er sygemeldt, så jeg har tid til at gøre de forskellige ting....

Næe...men hvis kroppen er overbelastet, kan selv en sygemelding ikke altid være nok..især ikke hvis man er alenemor.

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

SussieThyssen skriver:

Næe...men hvis kroppen er overbelastet, kan selv en sygemelding ikke altid være nok..især ikke hvis man er alenemor.

Nej, men jeg har da 5 minutter her og der, hvor smerterne ikke er helt ekstreme, så der synes jeg det går... Jeg føler heller ikke for at gøre rent hver uge. Jeg har da pudset lidt vinduer idag, jeg har 9 ruder i lejligheden, så det er ikke det vilde, og de bliver ikke taget allesammen på en gang..

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

victoria2008 skriver:

Nej, men jeg har da 5 minutter her og der, hvor smerterne ikke er helt ekstreme, så der synes jeg det går... Jeg føler heller ikke for at gøre rent hver uge. Jeg har da pudset lidt vinduer idag, jeg har 9 ruder i lejligheden, så det er ikke det vilde, og de bliver ikke taget allesammen på en gang..

Somme tider så hjælper det også blot at brokke sig lidt, og få lidt medynk og sympati

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

SussieThyssen skriver:

Somme tider så hjælper det også blot at brokke sig lidt, og få lidt medynk og sympati

Ja, men det er jeg ikke god til, og jeg er stædig, og fordi jeg selv har valgt min situation, så skal jeg også bare klare det, og det gør jeg også, problemet er bare at mine frustrationer går lidt udover min datter, og det er ikke godt..

Anmeld

19. februar 2011

Bondepigen

Ja, men det er jeg ikke god til, og jeg er stædig, og fordi jeg selv har valgt min situation, så skal jeg også bare klare det, og det gør jeg også, problemet er bare at mine frustrationer går lidt udover min datter, og det er ikke godt..

Pas på med den stædighed... Den kan være fin i mange situationer, men lige her må du ikke være stædig, for det kan ødelægge din krop på lang sigt. Min stædighed mht. Smerter har gjort at jeg i dag ikke KAN blive smertefri, hverken ved hjælp af det ene eller det andet...og især når det gælder nerver der sidder i klemme, så skal man altså passe på sig selv, for hvis nerverne ikke virker kan man altså i ekstremt uheldige tilfælde blive delvis lam....

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

victoria2008 skriver:

Som bondepigen siger, så er det både godt og ondt med den stædighed..så vær god ved dig selv, og kræv lidt midre af dig.

Og du må sørme være god ved din lille pige...hun kan jo ikek gøre for, at mor har det svært.
Så hellere bede andre om at give en ekstra hånd.
Husk på..det er ingen skam at bede om hjælp, hvis man har brug for den, men det er en skam IKKE at gøre det!

Anmeld

19. februar 2011

ChatH

victoria2008 skriver:

Nu har jeg i perioder haft så mange stikkende smerter i siden og i maven.... Nu er de så begyndt at strække sig fra skridtet og helt op i skulderen Det giver så mange smerter at jeg ind imellem bare ligger og tuder... Ikke nok med det, så er jeg alene med en 2 årig pige, som også skal passes... Det er bare det værste jeg har været ude for

har du prøvet en kiropraktor? det gjorde jeg da jeg var gravid og det hjalp helt vildt!!!

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

Chatarina skriver:

har du prøvet en kiropraktor? det gjorde jeg da jeg var gravid og det hjalp helt vildt!!!

Jeg prøver lige fyssen hvis min læge giver en henvisning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.