Jeg gider ikke at være gravid mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

afrobabies

bondepigen skriver:

Hmm, så har du vist prøvet en akupunktør der ikke var særlig god, eller osse har du ikke slappet af... Det har kun gjort ondt på mig en gang, og det var fordi jeg flyttede på mig, så rykker nålen sig jo osse... Ellers synes jeg bare det er guld værd...

Ej, altså da jeg prøvede det var under min fødsel, og det skulle jeg bare ikke nyde noget af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Bondepigen

victoria2008 skriver:

Ej, altså da jeg prøvede det var under min fødsel, og det skulle jeg bare ikke nyde noget af.

Arh ok, der er det vist heller ikke nemt at slappe ordenligt af.... Det kan jeg godt se...

Anmeld

19. februar 2011

Sille10

victoria2008 skriver:

Nu har jeg i perioder haft så mange stikkende smerter i siden og i maven.... Nu er de så begyndt at strække sig fra skridtet og helt op i skulderen Det giver så mange smerter at jeg ind imellem bare ligger og tuder... Ikke nok med det, så er jeg alene med en 2 årig pige, som også skal passes... Det er bare det værste jeg har været ude for

Jeg forstår dig!

Har dagligt mange smerter pga bækkenløsning, og kan ikke holde at lave noget, og være nogen steder.

Min mand skal lave ALT og jeg kan ingenting lave. Min søn på 2½ magter jeg bare ikke, og jeg har så meget dårlig skyldfølelse.

Jeg skal have PKS den 8/3, så der er "kun" 2 uger og 3 dage tilbage. Alle siger der ikke er lang tilbage, men for mig er det stadigvæk en EVIGHED, som jeg ikke aner hvordan jeg komme igennem.

Jeg får akupunktur, som tager toppen af mine smerter. Måske du bare skulle give det en chance? De kan gøre lidt ondt lige når de bliver sat, men bagefter kan man ikke mærke dem. Jeg ligger i ca 20 minutter med mine og slapper af. Og det er det hele værd, fordi det hjælper. Og jeg elsker absolut IKKE nåle!!

Stort knus herfra...

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

bondepigen skriver:

Arh ok, der er det vist heller ikke nemt at slappe ordenligt af.... Det kan jeg godt se...

Jeg tror også bare at jeg tænker at når det er nerverne det gør ondt i, så er der vel ikke meget at gøre... Jeg kan forstå hvis det er muskler eller led det gør ondt i....

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

Sille10 skriver:

Jeg forstår dig!

Har dagligt mange smerter pga bækkenløsning, og kan ikke holde at lave noget, og være nogen steder.

Min mand skal lave ALT og jeg kan ingenting lave. Min søn på 2½ magter jeg bare ikke, og jeg har så meget dårlig skyldfølelse.

Jeg skal have PKS den 8/3, så der er "kun" 2 uger og 3 dage tilbage. Alle siger der ikke er lang tilbage, men for mig er det stadigvæk en EVIGHED, som jeg ikke aner hvordan jeg komme igennem.

Jeg får akupunktur, som tager toppen af mine smerter. Måske du bare skulle give det en chance? De kan gøre lidt ondt lige når de bliver sat, men bagefter kan man ikke mærke dem. Jeg ligger i ca 20 minutter med mine og slapper af. Og det er det hele værd, fordi det hjælper. Og jeg elsker absolut IKKE nåle!!

Stort knus herfra...

Jeg ved det ikke... Jeg tror nok for lidt på det, når det er nerverne det gør ondt i... Muskel og led smerter kan man jo gøre noget ved, men når det er nerverne det trykker på????

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

Trinemusen skriver:

Føler med dig! Det må være hårdt og opslidende!

Men hold ud- der venter dig noget fantastisk. selvom det er svært at se lyst på det lige nu.

Jeg er 4 måneder henne, og syntes sku heller ik det er lige sjovt. jeg har også ondt, og nerver der sætter sig i klemme midt om natten så jeg bare vågner i SMERTE kan jeg godt love dig for. Og jeg ved hvor ondt det gør

Jeg prøver selv at få det vendt til noget positivt, fordi jeg ved hvad jeg går i møde når min lille guldklump kommer ud, er det hele turen værd!

Håber du kommer nogenlunde igennem det... 

Sender dig et 

Hilsen Trine

Jeg havde også højest sandsynligt reageret anderledes, hvis jeg bare var herhjemme alene, men når jeg har en datter der også skal passes, så er det straks værre....

Anmeld

19. februar 2011

Sille10

Jeg ved det ikke... Jeg tror nok for lidt på det, når det er nerverne det gør ondt i... Muskel og led smerter kan man jo gøre noget ved, men når det er nerverne det trykker på????

Ved ikke om akupunktur kan hjælpe, men hvis jordemoderen vurderer at det kan, så er det da et forsøg værd - synes jeg?! :-)

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

Sille10 skriver:

Ved ikke akupunktur kan hjælpe hende, men hvis jordemoderen vurderer at det kan, så er det da et forsøg værd - synes jeg?! :-)

Jeg er bare ekstrem træt af de jordemødre jeg har haft i den her graviditet, så har ikke en brændende lyst til at snakke med dem....

Anmeld

19. februar 2011

Sille10

victoria2008 skriver:

Jeg er bare ekstrem træt af de jordemødre jeg har haft i den her graviditet, så har ikke en brændende lyst til at snakke med dem....

Føler med dig. Jeg har også været uheldig med en masse forskellige jordmødre/læger...

Jeg synes også bare det er synd for dig, hvis du skal gå frem til maj (det er der du har termin, ikke sandt?), med så mange smerter, hvis nu man kunne fjerne måske bare nogle af dine smerter?

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

Sille10 skriver:

Føler med dig. Jeg har også været uheldig med en masse forskellige jordmødre/læger...

Jeg synes også bare det er synd for dig, hvis du skal gå frem til maj (det er der du har termin, ikke sandt?), med så mange smerter, hvis nu man kunne fjerne måske bare nogle af dine smerter?

Jeg har termin 28. maj, men jeg kunne jo spørge om de ikke vil sætte mig igang de der 3 uger før, som man jo i princippet godt må føde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.