victoria2008 skriver:
Nu har jeg i perioder haft så mange stikkende smerter i siden og i maven.... Nu er de så begyndt at strække sig fra skridtet og helt op i skulderen
Det giver så mange smerter at jeg ind imellem bare ligger og tuder... Ikke nok med det, så er jeg alene med en 2 årig pige, som også skal passes... Det er bare det værste jeg har været ude for 
Jeg forstår dig!
Har dagligt mange smerter pga bækkenløsning, og kan ikke holde at lave noget, og være nogen steder.
Min mand skal lave ALT og jeg kan ingenting lave. Min søn på 2½ magter jeg bare ikke, og jeg har så meget dårlig skyldfølelse.
Jeg skal have PKS den 8/3, så der er "kun" 2 uger og 3 dage tilbage. Alle siger der ikke er lang tilbage, men for mig er det stadigvæk en EVIGHED, som jeg ikke aner hvordan jeg komme igennem.
Jeg får akupunktur, som tager toppen af mine smerter. Måske du bare skulle give det en chance? De kan gøre lidt ondt lige når de bliver sat, men bagefter kan man ikke mærke dem. Jeg ligger i ca 20 minutter med mine og slapper af. Og det er det hele værd, fordi det hjælper. Og jeg elsker absolut IKKE nåle!!
Stort knus herfra...
Anmeld